Mine mest populære innlegg i 2018 – DEL 2

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det så langt i 2019? Jeg håper alle sammen har det helt fantastisk. Jeg har sett at det er veldig mange som har gått gjennom 2018 på Instagram og bloggen, nå tenkte jeg å gjøre det samme – 1 uke etter alle sammen, hehe..

Som jeg har skrevet tidligere på bloggen så har 2018 vært et berg og dalbane år for meg. Jeg har hatt utrolig mange kjipe nedturer, men det er jeg egentlig glad for. Man lærer og feil og blir bare sterkere av å stå imot og kjøre på! Dette er innlegg som jeg syntes har vært de beste og mest meningsfulle for meg,  og innlegg som har blitt godt likt av dere.

DEN 1 KAN DU FINNE HER.

🌸Mine beste innlegg i 2018 / Juni – August🌸

JUNI:

I juni var det sommer i Norge, en sommer som var veldig deilig faktisk. Jeg startet Juni måned med fine kvelder i solnedgangen sammen med venner.

GÅRSDAGEN VAR IDYLLISK

Min gode venninne Katrine svarte på masse spørsmål om meg på bloggen. Hennes aller første gjesteinnlegg på bloggen min! Da fikk dere svar på ting om meg dere helt sikkert aldri visste og hvordan mine venner ser på meg som person.

MIN BESTEVENN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Jeg var også med i en ny musikkvideo, det er jo alltid like gøy. Jeg var med i musikkvideoen til Vidar Villa sin låt ”Jenter”. Sjekk den ut!

JEG VAR MED I EN NY MUSIKKVIDEO

Jeg gikk rundt i rosa hår og dreit i hva folk tenkte om meg, elsker det. Som dere et digger jo jeg parykker og eier mange! En av dem er rosa og jeg elsker den fargen. Jeg syntes jeg kler rosa hår ekstremt godt.

ROSA HÅR, ROSA ALT! 

Jeg ga mine leser masse gode tips til hvordan det burde være når man skal ha sex for aller første gang. Jeg får slike spørsmål veldig ofte, noe jeg skjønner veldig godt. Det er skummelt å skulle ha sex for første gang, derfor tenkte jeg det var greit å lage et innlegg med litt tips. Det var det mange som satt pris på!

MINE BESTE TIPS TIL SEX FOR FØRSTE GANG

Som offentlig person får jeg en del dritt slengt i trynet, noe jeg trist nok faktisk er vandt til og bryr meg veldig lite om. Jeg bestemte meg derfor for å svare litt på noen hat kommentarer jeg fikk – og det var overraskende gøy!

JEG SVARER PÅ HAT JEG HAR FÅTT

Jeg reiste til Mallorca sammen med Rebecca. Det var sykt koselig og deilig med en liten sydentur!

BILDEDRYSS FRA STRANDA

Jeg hadde meetup i Oslo!! Det var helt fantastisk og jeg kommer aldri til å glemme denne dagen. Det var seriøst flere hundre mennesker som kom og det ble helt kaos til slutt. Noe som var veldig stas. Jeg hadde meetup sammen med mange andre YouTubere i Splay – det må vi få til i år også.

VI HADDE MEETUP – LOVE YOU

JULI:

Jeg begynte å være veldig mye på hytta sammen med pappa og den siden av familien, noe som var ekstremt koselig. Jeg hadde ikke vært på hytta på flere år så det var veldig deilig å henge litt der igjen!

EN TUR NED MEMORY LANE

Jeg delte et ekstremt viktig innlegg angående kroppspress, perfekte bilder og Instagram verden. Jeg får ofte høre at jeg har så fin kropp osv, jeg vet også at jeg har veldig mange unge som ser opp til meg – derfor var det veldig viktig for meg å dele dette. Jeg viste dere hvordan kroppen min så ut på det beste (når jeg poserte) og på det verste (når jeg sto vanlig). Mange elsket dette innlegget og det setter jeg pris på.

SLIK SER KROPPEN MIN EGENTLIG UT

Jeg startet mi helt egen YouTube kanal, noe jeg ikke angrer på overhode. Det er det beste valget jeg noen gang har tatt!!

STARTER MIN EGEN YOUTUBE KANAL ALENE.

Jeg reiste til Mandal sammen med jentegjengen. Noe jeg sent kommer til å glemme! Shit så morsomt vi hadde det på denne turen, jeg savner sommeren og disse tidene med gode venner. Love!

MANDAL – BILDEDRYSS

Rett etter jentetur til Mandal reise jeg videre til Florida sammen med pappa, stemoren min, Julie og Mathias. Denne turen kommer jeg heller aldri til å glemme for Gud så koselig vi hadde det!

FØRSTE DAGEN I FLORIDA – BILDER.

AUGUST:

Kjøpte meg endelig noe jeg hadde lett etter lenge, Gucci belte!! Jeg syntes det belte er så kult og hver gang jeg var innom Gucci butikken var det utsolgt. Endelig fant jeg det!

JEG KJØPTE MEG NOE FRA GUCCI!

Jeg reiste til Bergen for å besøke fine Julie. Vi hadde det super koselig sammen, hun er virkelig en fin jente!

FØRSTE DAGEN I BERGEN – MASSE BILDER!

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg reiste så videre til Kristiansand etter en uke hjemme i Oslo. Jeg var i Kristiansand sammen med Martine Halvorsen på et event. Det var så sykt spennende, vi var i dyreparken, kjørte helikopter og koste oss masse! Kristiansand er en fin by.

BILDEDRYSS FRA KRISTIANSAND!

🌸🌸🌸

Dette innlegget var så morsomt og koselig å lage, jeg håper dere syntes det samme. Del 3  kommer i løpet av noen dager. Jeg håper dere likte denne lille throwbacken. Love you all!

DEN 1 KAN DU FINNE HER.

7 kommentarer
    1. Jeg synnest det er skjepebraa at du ikke er SYL tynn liker at du er passe ❤ iluu en gang hadde vi quiz og keh tokk isabelle quiz om dæ og en del hadde ikke sett dæ på på yt og da vart jeg trist

    2. Jeg elsker deg jeg er 11 år men du ser ut som du ær 16 du ær den kuleste i værden jeg heter jandersen 430 på snap ad meg plisssss❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    3. Bloggen din ser så stygg ut når du har blå farge på hver eneste link. Veeeldig rotete. Orker ikke å lese når det er blått overalt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg