En tur ned Memory lane

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har du det i dag og har du en fin sommer så langt? Norge er virkelig undervurdert om sommeren, jeg elsker dette været som er disse dagene. Akkurat nå ligger jeg ute på terrassen og soler meg, samtidig som jeg ser på serie på macen.

I går var jeg nok en gang en tur på hytta, veldig ulikt meg skal jeg si deg. Jeg har vært der flere ganger denne uken enn jeg var i hele fjor, det er ganske sykt å tenke på. Jeg føler at jo eldre jeg blir jo mer har jeg lyst til å være med familie og dra til slike steder. Ikke at det er noe negativt!

Fine lillesøster!

Takk Gud for at denne utedoen ikke trenger å brukes lenger. Før måtte vi nemlig løpe ned hit når vi måtte på do og jeg husker jeg var livredd for det, spesielt når det var mørkt ute haha. Nå er heldigvis hele hytta pusset opp!

Her er det også super digg å bade, vannet er varmt og deilig! Til alle som lurer på hvor denne hytta ligger så er det i Enebakk, i Ski kommune. Jeg fikk noen spørsmål om det sist jeg skrev at jeg hadde vært her!

Og se hva jeg fant i skuffene. Gamle tegnebøker som jeg pleide å tegne i da jeg var yngre. Gud så mange minner som poppet opp i hode mitt da jeg fant denne og gikk gjennom den! Denne var faktisk kusina mi sin, men alle tre kusinene hadde lik.

Det er så koselig å finne slike ting flere år etter det er brukt! Jeg husker så godt da vi satt å fargela disse tegningene. Gode minner!

Nå skal jeg fortsette å sole meg litt, jeg vil være så brun som mulig til neste uke. For da reiser jeg utenlands igjen og denne gangen til andre siden av jordkloden! Jeg gleder meg så masse. Ha en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre! Vi blogges ♡

24 kommentarer

Siste innlegg