Housetour – Her bor vi & Båttur

Heihei alle mine fine ♡

Gud for en nydelig dag jeg har hatt så langt og bedre skal den helt sikkert bli. Dette er uten tull en av de beste dagene på lenge og Sørlandet er virkelig over all forventing! Jeg er helt nederst i Norge og nå har vi akkurat kommet oss til rette på hytta som vi skal bo på noen dager fremover.

Hytta er virkelig døds fin og ligger på en øy her borte, som vil si at vi må bruke båten for å komme oss steder. Noe jeg ikke akkurat klager på! Jeg elsker båtturer og elsker å kjøre båt, det er så gøy. Vi har allerede tatt oss en tur ut på havet å badet og slappet av. Noe som faktisk er litt morsomt er det at denne øyen vi bor på blir kalt «penisøya» fordi den er formet som en penis, haha..

HER BOR VI:

Her skal vi virkelig kose oss, jeg elsker dette stedet allerede og er overbevist om at jeg skal tilbake hit. Båtturen vi tok i ste var også helt nydelig. Vi badet i havet, hørte på høy musikk og koste oss i hverandres selskap. Vannet var faktisk ganske kaldt og jeg var livredd for brennmaneter, haha.. Men morsomt var det!

RØD BADEDRAKT – HER.

☀️☀️☀️

Sommer kos i Norge. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen – Sommer i Norge er undervurdert! Anbefaler alle til å reise sørover i Norge om du skal være i Norge i sommer.

Nå skal vi fyre opp grillen og få i oss noe mat, jeg har forresten vlogget litt i dag og tenker å vlogge alle dagene jeg er her så det er bare å glede seg. Ha en nydelig dag videre mine babes, ha en fin sommer så blogges vi senere. Nå skal jeg legge fra meg telefonen og nyte! Love you ♡

29 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Jeg elsker deg å bloggen din❤️ … Du er et forbilde for meg å alle andre! >33 Love u! Kos deg masse!

    2. Har vært på samme sted!!❤️Dere burde reise inn til Arendal!! Det er en sykt fin gate/by!!❤️❤️❤️

    3. Kos deg masse i Mandal! Utrolig flott og koselig plass, og hvis du skal innom byen burde du dra på Smoi å spise! Super god mat!

    4. Fysøren jeg elsker alt du publiserer😍 alle bildene ser fantastiske ut, og det du skriver er super kjekt å lese på❤️❤️ Elsker deg😍😍😘 du er et supert forbilde❤️

    5. At du i det hele tatt har venner, forundrer meg. De skal ta bilder av deg hele tiden! Tenker du ikke over det? Hva vanlige folk tenker om en som bare vil brette seg ut? Trodde det skulle være en gøy tur, uten fokus på kun deg. Min kjæreste tar bilder av meg, jeg hadde aldri spurt venner om å knipse meg i uante positurer hele tiden. Tenk litt på det!

    6. Du? Kan du plis slutte og redigere bildene av deg selv, du er vakker uansett om du ikke redigerer, det syns hvertfall jeg, om dere er enig sen “❤️” her inne på bloggen til Isabelle

    7. Bare simpelten digger kroppen din! Den er så fin og sunn!
      Ikke tykk, ikke sylfide, men med former som er sexy, og ei herlig utstråling i det smilet 🙂

    8. Kan du slutte å drive å ta bilder hvor bikinien og sån er helt oppi rompa og slutte å ta sånne bilder hvor du tar bilde helt oppi rompa

    9. Til alle som driver å hater på Isabelle: Stopp! Det er faktisk bilder kanskje Isabelle har jobbet veldig mye for å få til 😍dem er utrolig fine. Men folk har forskjellige meninger men altså, seriøst? Hvis du ikke er noe bedre selv så lag deres egen blogg og hat på dere selv ikke la det gå utover eks. Isabelle, hun er en fantastisk person💕digger bloggen din. Takk for at du har denne bloggen så jeg har noe å se opp til! Isabelle du er den beste bloggeren jeg vet om💗

    10. Nesten det eneste folk tenker og kommenterer når du legger sånt ut er: “man ser nippelen din!!”, “man ser litt av tissen din!”, “slutt og ta bilder oppi rompa!”
      Det er det eneste folk tenker! Hvorfor? Hva er vitsen? Folk klarer ikke tenke fornuftig! Man kan jo heller kommentere: “så fine bilder”, “du er så fin på bilder” osv..
      Forsår virkelig ikke poenget!

    11. Ååååå eg har hytte i Lyngdal som e 20-30 min fra Mandal og eg var i Mandal for å spise i går men eg visste ikkje at du var der!😭😭😭 Ååå hadde eg visst det hadde eg leitet etter deg over alt….

    12. Ååååå eg har hytte i Lyngdal som e 20-30 min fra Mandal og eg var i Mandal for å spise i går men eg visste ikkje at du var der!😭😭😭 Ååå hadde eg visst det hadde eg leitet etter deg over alt….

    13. Du er så JÆVLIG fiiin! Søstera min var den2 som følgte brukeren til dæ å Martine å æ var den 3!❤️ Love you😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg