Bilder fra meetup – SYKT MANGE MENNESKER

Først vil jeg bare si tusen hjertelig takk til alle som tok tiden sin til å komme på meetup i dag ♡ Det var så utrolig hyggelig å møte dere alle sammen, jeg setter så stor pris på dere! Det varte jo i hele to timer så det ble ganske slitsomt etterhvert, vondt i bena fikk jeg også! Skal ikke klage for det å gå med vonde sko valgte jeg helt selv.

Jeg fikk sjokk over hvor mange som faktisk kom idag. Vi var nødt til å gå en «hemmelig» vei bort og da vi kom til syne var det masse folk som skrek og ble helt gale. Det var gøy! Jeg snappet en del derfra så det er bare å legge meg til der om du er nyskjerrig! Isabelleeriksen heter jeg der. Jeg knipset så klart et par bilder til bloggen også.

Fine YouTube kollegaer!

Altså bare se hvor mange mennesker som var der!! Hvor sykt er ikke dette? Utrolig gøy.

Jeg var også så heldig og fikk masse fine brev og gaver av noen, kjempe koselig å lese gjennom! Dere er best!

Noen fine fanbilder jeg har fått tilsendt:

Tusen takk for i dag! Akkurat nå sitter hele gjengen på Peppes Pizza, vi var nødt til å få i oss noe mat. Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges ♡

10 kommentarer
    1. Det har vært utrolige koselig å være sammen med deg og de andre. 😁
      PS. Jeg er han med den blå rutete skjorta.

    2. Hei jeg møtte deg der men fikk ikke snakket med deg men det var utrolig hyggelig å se deg♥️♥️♥️

    3. Ååååå jeg ville komme!!! Mange av vennene mine var der og sa hei til deg, men jeg visste ikke at det var meetup!😭åå ville så gjerne møtt deg, hadde betydd så mye❤️LY❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg