En perfekt dag i bikini på stranden

☀️LET’S GO TO THE BEACH☀️

Slik har min mandag sett ut, hvordan har du hatt det i dag? Gud som jeg elsker dette stedet, jeg er helt forelsket. Strendene, havet og alt er så fint. Det er på dager som dette jeg spør meg selv hva jeg gjør i Norge! Vi var en tur på Nikki beach, noe som var helt perfekt. Dit vil jeg flere ganger for å si det sånn!

Nå har vi akkurat kommet opp igjen på hotellet og skal begynne å fikse oss til middag, annet enn det aner jeg ikke hva vi skal. Jeg elsker å ta det rolig uten så veldig mange planer når jeg er på syden ferie! Nå skal jeg slappe av og ha det gøy. Ha en nydelig dag videre babes. Ta vare på hverandre, love you all ♡

59 kommentarer
    1. I dag så har jobbet i varmen her hjemme. Jeg jobber i en Gjenbruksbutikk skjønner du. Jeg har hentet møbler fra 4 forskjellige adresser. Utrolig varmt og slittsomt. Fine bilder Isabelle. Ha en fin kveld.

    2. Hei fine deg❤️
      Har noen spørsmål til deg om Mallorca da jeg har veldig lyst til å reise dit selv.
      -hva heter hotellet du bor på? Anbefaler du det?
      -kan du lage en Mallorca guide med ting å gjøre, steder å dra, spise osv?😍
      Nyt ferien, nydelige deg😍

    3. Isabelle, Faen stopp å vis fram den rompa de, vet du er stolt og alt det der!!!!!!!🙄🙄
      RO NED, alle vet du liker rompa di og synes den er fin, men HERREGUD ro ned litt!! Fy f*** Du er er stort forbilde for mange, meg og! Men noen ting er litt drøyt!🙄

    4. For ca en månde siden var jeg i mallorca/magaluf!❤ jeg kjenner meg igjen på mange bilder😻❤ Dere burde dra inn til Palma en dag de har mange fine butikker blant annet sephora, MAC og NYX😻❤ Og det er en sykt fin by i sitt eget😻❤ Kos deg❤Elsker deg❤

    5. Hahahahha på det siste bilde såg du skikkelig disgusta ut😂det var liksom sånn «eeeewww» «nasty» fjes type

    6. Jeg har trent hver dag i et halt år for å få like fin rompe som deg, jeg trener og trener men blir aldri like fin som din…. du er mitt forbilde, så jeg vil bli like fin som deg når jeg blir stor (jeg eg ikke fin nokk) jeg trur jeg også må ta silikon når jeg blir stor, føler det samme med puppene mine….😢hilsen en jente på 11-år.

    7. Hun viser rompa si på 4 av 20 bilder, ta det med ro. Hun er ett menneske, hun har en rompe, vell så bra fordi det er naturlig. Alle har en kropp, om hun er stolt av rompa si hva bryr det deg? Det er jo ikke ditt problem.

    8. Virkelig jeg hater dere bloggere!!!! Noe mere ludder og hjernedøde horer enn dere prostituerte løsaktige luddere enn dere bloggere finnes ikke!!!! Æsj! Ta stygge ræva din oppi Ræsshølet ditt! Fiks de stygge skeive leppene dine!

    9. Folk er bare drit sjalu på rumpa de. Helt ærlig bare drit i dem, du er vakker og d var 4/20 rumpe bilder, serr folkens ro ned. Du er nydelig og kos deg masse på tur❤️en positiv ting med hatets, de gir deg penger😘haha kos dere videre

    10. Isabelle!!! Ta mer sånne bilder! Damn for en kropp du har, vis den med stolthet! Kanskje du og Rekebba kan lage get ready video mens dere er der nede??? 😍😍

    11. Så fantastiske bilder . Når jeg ser andre er i syden og koser seg savner jeg syden livet alt for mye . Har ikke vært i syden på 4 år . 🙁

    12. Enig i at rumpebildene dine er litt drøye, for litt yngre barn. Så aner ikke jeg hvor gammel de yngste som leser bloggen er da. Fine badedrakter og bikinier da<3

    13. Jeg blir ihvertfall ikke NEG påvirket av den låvedøra av en driter du har. Yeeez… at du tør, eller rettere sagt, jeg misunner deg som tør. Hvem tar bildene av deg? Tenk om noen ser det? Helt vilt spør du meg! Nyt ferien!

    14. Jeg synes du kan vise mer av rumpa og puppene fordi det er mange her som sikkert ikke tør å skrive dette så de fleste vil se rumpa og puppene dine

    15. Jeg får vondt i kroppen når jeg ser på bildene dine, fordi jeg vet jeg aldri kan få sånn kropp som deg.. du sier du ikke skaper kroppspress, hva er det du gjør da?

    16. Drit i da!!! Ikke bry deg om man nesten ser nipplen til Isabelle!! Det er hennes kropp, og du har ikke noe med den å gjøre. Hvis du appsolutt er så opptatt av å se en nippel, så se på din egen!! Ikke bry deg OL andre sin kropp! TENK!!!!!

    17. Skal skille meg ut å si at det du har en fin rumpe Så hvorfor ikke vise den?skjønner ikke hvorfor det er ett stort problem for andre…

    18. Anonym: Du går jo helt sikkert på stranden i bikini/badedrakt eller badebukse. Da viser du jo deg fram for 1000 mennesker. Og i hele livet ditt da har du sikkert vist deg i bare badetøy foran 1000000 mennesker, så hvorfor kan ikke Isabelle vise deg i bikini foran oss?? Vi er jo ikke akkurat 1000000 mennesker!! TENK DEG OM!!

    19. Alle har en rompe men jeg skal love deg at du har den peneste🍑, håper ingen kommentarer for deg til å tenke at du har stygg for det er umulig å tenke❤️ Elsker deg Isabelle ❤️

    20. Det er ikke det at det er farlig å vise frem rumpen sin, men måten du gjør det på er helt grusom og jeg får lyst til å spy. Du legger ut innlegg hvor du dekker til puppene eller rompen din med emojier og skriver «bada NAKEN, uten BADETØY» på mystorien din. Det er så jævelig flaut. På ukens spørsmål også, du streker under de spørsmålene som har med sex og sånn og gjøre. Hele bloggen din er bygd opp av sex, puppene dine og rumpen din. Som sagt er det ikke noe galt å være stolt av kroppen sin, så hvis den, og course, men herregud, på en helt, helt annen måte enn dette.

    21. Jeg kjenner jeg blir irritert på folk som skal rette på alt, liksom. Oi, man ser nippelen din, GÅR DU I TRUSE PÅ BYEN??? Liksom, alle folk er forskjellige. La Isabelle gjøre det hun vil!

    22. Jeg er en stor fan💗🤩😭jeg elsker og se på deg og Martine 💓💞💕😭🤩håper jeg møter deg eller Martine😅😭💓

    23. fine du & for en vakker og smashing kropp<3 til dere som ikke syns slike bilder er passende, det er jo bare til og ikke klikke inn, verre er det ikke<3

    24. Herregud folkens, nå må dere skjerpe dere! Isabelle er jo ikke med på å skape noe kroppspress? Hun har fin rumpe, og jeg syns bare det er flott jeg- at hun har selvtillit nok til å legge ut slike bilder. Hun er et flott forbilde, og har en utrolig flott kropp! Dere som syns hun skaper kroppspress? Dere må gjøre noe med dere selv, selvbilde og selvtilliten deres, alle kropper er flotte, uansett hva. Verden kan ikke være sånn at om ei tynn jente poster et bilde i bikini elns på Internett skal skal skape kroppspress? Jeg sleit før med dårlig selvtillit, og ville ha en kropp som Isabelle, Martine osv, men innså til slutt at det er ikke kroppen min det er noe feil med, det er tankegangen min rundt kropp, og hva som er den perfekte kroppen. det fins INGEN perfekt kropp, eller fasit på hvordan en kropp skal være. Og nå sitter jeg her, og er super fornøyd med kroppen min. Og det syns jeg alle andre skal være også.

    25. vær så snill å se hva jeg sendte til deg på melding på insta. Veldig viktig at du leser det! Jeg har ikke så lyst til å dele brukernavnet mitt i kommentarfeltet, men håper du kan lete igjennom etter en som heter frida😊😊

    26. Altså folkens, det handler jo ikke om at folk er sjalu på rumpa til isabelle. Det handler om hvilke signaler hun sender ut. Hun er en selvdigger som har en trang for å vise kroppen sin til hele norge for å få bekreftelse. Isabelle er et dårlig forbilde for mange. Hun burde tenke på at hun har ganske unge følgere. Og det at unge jenter vil se ut som en plastikk dukke som isabelle er helt sjukt. Isabelle lærer unge jenter å sprade rundt naken. Stakkars de framtidige barna til isabelle. Hun kommer til å kle barna sine på en seksualiserende måte, slik hun gjør med seg selv

    27. Hei alle sammen som sier at det er for mye rompebilder på dette innlegget det er kun 3/20 bilder av rompa til Isabelle 😂så skjerp dere a 😉

    28. Hva er problemet til alle sammen her egentlig?! Dere zoomer inn på Isabelle for å finne en feil! Liksom hva vil dere fra hun liksom!

    29. Hahaha, ler av noen av De kommentarene som folk legger igjen.
      Sånn som At Hun lager et kroppspress? Det er ingen som lager et kroppspress.
      Og at hun legger ut drøye bilder? Kan faktisk ikke se det. Ingen av de bildene der er drøye.
      Og la henne vise kroppen sin den er jo nydelig, og hun viser faktisk at hun kan være stolt av kroppen sin. Så ser ikke noe galt i det!
      Så stå på isabelle, digger deg❤️

    30. Ikke bry deg,de som klager på at du viser fram rumpa de er bare sjalu.Vis det du vill vise,post det du vill poste.Det er din kropp og det er bare du som bestemmer iver den💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg