Fløien – Første dagen i Bergen

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har det helt supert her i Bergen og storkoser meg i kjempe fint selskap. Julie er en herlig jente! Jeg skal kun være i Bergen til i morgen, så dette er den siste dagen. I går var vi oppe på Fløien og tok Fløibanen. Jeg fikk masse kommentarer på både bloggen, men også andre sosiale medier om at det var noe jeg burde gjøre mens jeg er her i Bergen. Jeg skjønner ekstremt godt hvorfor for å si det sånn! Utsikten var helt fantastisk. 
 

🌸BILDEDRYSS FRA DAGEN🌸

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Hvor nydelig? Jeg syntes det var utrolig fint der oppe. Det gikk jo egentlig an å gå opp, men det orket ikke vi så vi valgte å ta fløibanen. Nå har vi akkurat våknet opp her i Bergen, døgnrytmen er virkelig helt forferdelig og vi legger oss ikke før sånn fire på natten og da blir det til at vi ikke våknet før midt på dagen. I dag er det litt overskyet her, noe som ikke gjør noenting. Jeg aner ikke hva planene er i dag, men vi finner vel på noe! Det eneste jeg vet er at vi skal en liten tur ut i dag, på et sted jeg har hørt om masse før som heter silent disco. Det skal visstnok være et kjempe kult og morsomt sted her i Bergen der alle må ha på seg høretelefoner i ørene for å høre musikken, så egentlig er det helt stille på utestedene. 

Ha en nydelig dag videre, vi blogges senere! Love you all♡

7 kommentarer
    1. Vil absolutt anbefale å dra til Landås! D er ikke så mye å gjøre, men veldig deilig å være der + kjempe fint!

    2. Hei kan du si til Julie at Thea lurer på hvordan hun har det ❤️ Julie var kjæreste med broren min før IG de flyttet til Bergen sammen men de slo opp for sånn ett år siden, Pliiis svar og pliis gjør det ❤️ Elsker deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg