Slik ser jeg ut i dag

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert og er akkurat for øyeblikket på vors. I dag er det nemlig tid for Findings festival! Dette er noe jeg har gledet meg til utrolig lenge. Jeg er faktisk på vors med masse YouTube folk. Dagen i dag har vært utrolig stressende! Jeg har stresset frem og tilbake fra byen og hjem da jeg var nødt til å hente billettene til findings, og at jeg fikk beskjed om å komme på vors allerede klokken 1600.

Antrekket jeg har på meg i dag er aldri blitt brukt før og jeg var super stresset over hva jeg skulle ha på meg. Det ble helt rød, jeg digger hvert fall dette antrekket. Hva syntes du?

Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være sosial med denne fine gjengen. Er det flere som skal på Findings i kveld?? Uansett hva du velger å finne på så får du ha en nydelig kveld. Vi blogges i morgen med blant annet «ukens spørsmål» så hvis du har noen spørsmål så får du legge igjen en kommentar her så skal jeg svare imorgen. Love you all ♡

Se hvor langt hår jeg hadde…

Hallo alle mine fine♡

Jeg satt akkurat å bladde litt i arkivet mitt på bloggen da jeg ramlet inn på bilder av meg selv da jeg hadde langt hår. Jeg begynte plutselig å savne det lange håret jeg hadde før! Det er så merkelig, for når jeg ser på disse bildene av meg syntes jeg håret mitt var så ufattelig langt. Uten tull så rekker det jo meg nesten til rumpa. Jeg husker på denne tiden så syntes jeg ikke håret mitt var noe særlig langt, noe jeg syntes er veldig rart når jeg ser tilbake på det nå. Kanskje fordi jeg nå har veldig kort hår i forhold..
 

🌸MEG MED LANGT HÅR:

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det er så uvant å sitte å se tilbake på disse bildene. Dette er faktisk snart et helt år siden! Jeg har alltid vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt, dere som har fulgt meg lenge vet jo at jeg har vært veldig mye frem og tilbake når det kommer til håret. Selv syntes jeg at jeg kler både kort hår og langt hår!

Burde jeg spare til langt hår igjen, eller skal jeg fortsette å ha kort?

Would you rather – Video med Paradise Julie

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på min YouTube kanal. Denne gangen ble det en liten collab sammen med fine Julie! Vi spilte inn flere videoer sammen så det er bare å glede seg fremover. I min ”would you rather” video svarer vi på masse syke dilemmaer som så å si var helt umulig å svare på, mye var også ekstremt ekkelt å tenke på.

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

guIpMeYXhzY

(Trykk på bilde for å komme til videoen)

 

ABONNNER PÅ MIN KANAL HER

Dette tenker jeg om deltakerne på ”EX ON THE BEACH”

Hallo alle mine fine♡

Nå har akkurat reality programmet ”Ex on the beach” begynt å rulle på TV’en her i Norge og jeg må ærlig innrømme at jeg var utrolig spent på hvordan det kom til å bli. Jeg har faktisk gledet meg til dette skulle begynne på tv rett og slett fordi jeg har hørt at det kommer til å bli helt sykt! Jeg har jo selv vært med på et reality program her i Norge og jeg er helt ærlig ekstremt glad for at dette ikke er programmet, haha.. Hvert fall nå som jeg har sett første episoden, altså jeg er helt i sjokk.

Noen har seriøst etter min mening ødelagt livet sitt og jeg kunne selv aldri vært med på dette programmet. Jeg får helt vondt i magen og tror det er veldig mange deltakere som kommer til å få gjennomgå ekstremt mye med hat og stygge kommentarer. Det må man så klart regne med når man er med på et reality program, men når TV- Norge velger å ta med så mye syke og grove ting så får jeg vondt i magen for deltakernes del. Dette var bare første episoden og jeg sitter her og er helt sjokkert over enkelte ting som skjedde i episoden. Det er mobbing og det folk gjør med hverandre der inne er rett og slett ekkelt. Jeg satt flere ganger i går og var fysisk kvalm!

Jeg husker selv hvor skummelt og ekkelt det var et par ganger da jeg for eksempel gjorde noe dumt på tv, og det var virkelig ingenting i forskjell til dette. Paradise Hotel er jo selve barne tv i forhold til Ex on the beach! Folk er rett og slett onde mot hverandre. Det er slossing, masse sex, baksnakking, og folk er rett ut slemme mot hverandre. Ikke nok med det, men ingenting er sensurert – man ser altså penis, vagina og alt mulig! 

Jeg tenkte uansett å fortelle dere kjapt om hva jeg syntes om alle deltakerne som var med i første episode. Dette er som sagt kun første inntrykk og hvordan dem så ut på tv skjermen og alt kan forandre seg! 

MIN MENING OM ALLE DELTAKERNE:
 

🌸JENTENE

Rikke – Rikke var faktisk den jenta jeg likte aller best, hvert fall til nå. Jeg syntes det var veldig bra at det var en jente som hadde bena godt plantet på jorden og jeg syntes hun virket veldig hyggelig! Hun er en jente jeg med andre ord kunne vært venninne med. Det virket også som hun var veldig åpen og ærlig og sa det hun mente, samtidig som hun var veldig ydmyk og lyttet på andre mennesker.

Melina – Jeg kjenner jo faktisk Melina litt fra før av og har hilst på henne flere ganger. Hun har jo alltid vært en jente som har vært glad i festing og gutter, noe jeg ikke ser på som noe negativt. På tv syntes jeg det virket som Melina hadde veldig god selvtillit og var absolutt ikke redd for å fortelle folk hva hun syntes om dem. Det er kanskje et par ting jeg syntes hun kunne spart seg for! Nå vet jo ikke jeg hvordan det er i de forskjellige situasjonene, alt kan jo virke veldig annerledes på tv skjermen. Hun er morsom å se på da og hun lager mye tv, noe veldig mange liker!

Malin – Malin har jeg sett på tv før og hilst på i virkeligheten. Jeg syntes hun virker som en veldig søt jente som egentlig ikke gjør så veldig mye galt! At hun sier selv at hun ikke er så uskyldig som hun ser ut som tror jeg egentlig ikke noe på, haha.. Ikke negativt ment altså, hun virker som en veldig søt, snill og fin jente. Hvert fall i første episoden av Ex on the beach. Jeg tror også hun er litt redd for å få andre lei seg og er litt forsiktig med hva hun sier til andre!

Cecilie – Mystisk.. Haha, det var faktisk det første ordet jeg kom på da jeg tenkte på henne. Hun virket som en veldig mystisk jente, noe som ikke er negativt i det hele tatt. 

Marielle – Marielle var jo den jenta som kom inn senere, som er en del av exene som skal komme inn. Jeg syntes faktisk hun virket som en skikkelig kul jente! Greit nok at hun er litt ute etter drama og kunne helt sikkert droppet å sagt en del ting i huset, men hun er absolutt ikke redd for å si akkurat hva hun mener og gå litt i mot strømmen. Noe jeg digger!

 

🌸GUTTENE

Adrian – Adrian virket egentlig bare som en veldig glad gutt, han lo liksom av alt og det virket ikke som han brydde seg så veldig mye om negative ting som skjedde der inne, som krangling osv. Jeg fikk egentlig ikke så veldig mye mer inntrykk av han enn det! 

Daniel – Daniel fikk jo alle jentene etter seg med en gang, haha.. Det skjønner jeg, han var jo en veldig kjekk gutt – det syntes jeg også. Jeg er ikke akkurat så veldig stor fan av gutter som holder på som han og som hopper fra jente til jente som det virket som han gjorde da hun nye jenta kom inn. I starten likte jeg han veldig godt da! 

Lloyd – Han virket egentlig bare som en veldig chill fyr. Han var down to earth og var ikke den som skrev høyest der inne og ville ha oppmerksomhet. Det virket som han bare hadde lyst til å ha det morsomt der inne og brydde seg om at alle skulle ha det morsomt og bra. Noe jeg liker! Han er ikke helt min type, men jeg syntes personligheten hans virket veldig bra – hvert fall til nå, hehe..

Henrik – For å være helt ærlig så husker jeg nesten ikke engang hvem dette var. Jeg tror ikke han fikk så veldig mye tv tid, eller så la jeg bare ikke så veldig godt merke til hann inne i huset. I starten da alle skulle hilse på hverandre likte jeg han dog veldig godt og jeg trodde han kom til å vøre den mest ”populære” der inne.
 

//Bilde er lånt fra google/vg
 

🌸DETTE TROR JEG DEN NORSKE BEFOLKNINNGEN KOMMER TIL Å TENKE OM DELTAKERNE + DETTE TROR JEG KOMMER TIL Å SKJE:

FAVORITT BLANT JENTENE: Rikke

FAVORITT BLANT GUTTENE: Adrian

 

JENTA SOM KOMMER TIL Å LAGE MEST DRAMA: Melina

GUTTEN SOM KOMMER TIL Å LAGE MEST DRAMA: Daniel

 

HVEM MÅ DRA HJEM FØRST AV JENTENE: Cecilie

HVEM MÅ DRA HJEM FØRST AV GUTTENE: Henrik

 

HVEM HAR SEX FØRST AV JENTENE: Melina

HVEM HAR SEX FØRST AV GUTTENE: Daniel

 

HVEM BLIR MINST LIKT AV JENTENE: Melina

HVEM BLIR MINST LIKT AV GUTTENE: Daniel

 

HVEM BLIR MEST LIKT AV JENTENE: Rikke

HVEM BLIR MEST LIKT AV GUTTENE: Henrik

🌸🌸🌸

Hva tror du? Hva syntes du om dette programmet?

Fløien – Første dagen i Bergen

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har det helt supert her i Bergen og storkoser meg i kjempe fint selskap. Julie er en herlig jente! Jeg skal kun være i Bergen til i morgen, så dette er den siste dagen. I går var vi oppe på Fløien og tok Fløibanen. Jeg fikk masse kommentarer på både bloggen, men også andre sosiale medier om at det var noe jeg burde gjøre mens jeg er her i Bergen. Jeg skjønner ekstremt godt hvorfor for å si det sånn! Utsikten var helt fantastisk. 
 

🌸BILDEDRYSS FRA DAGEN🌸

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Hvor nydelig? Jeg syntes det var utrolig fint der oppe. Det gikk jo egentlig an å gå opp, men det orket ikke vi så vi valgte å ta fløibanen. Nå har vi akkurat våknet opp her i Bergen, døgnrytmen er virkelig helt forferdelig og vi legger oss ikke før sånn fire på natten og da blir det til at vi ikke våknet før midt på dagen. I dag er det litt overskyet her, noe som ikke gjør noenting. Jeg aner ikke hva planene er i dag, men vi finner vel på noe! Det eneste jeg vet er at vi skal en liten tur ut i dag, på et sted jeg har hørt om masse før som heter silent disco. Det skal visstnok være et kjempe kult og morsomt sted her i Bergen der alle må ha på seg høretelefoner i ørene for å høre musikken, så egentlig er det helt stille på utestedene. 

Ha en nydelig dag videre, vi blogges senere! Love you all♡

Storytime – Jeg holdt på å dø (på ekte)

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på minn YouTube kanal. Denne gangen forteller jeg om en liten, eller egentlig en ganske stor hendelse som skjedde med meg da jeg var ganske liten. Jeg forteller nemlig om den gangen jeg var i Kina, fikk allergisk reaksjon og nesten døde. Jeg vet det høres veldig drastisk ut, men slike allergiske reaksjoner er faktisk livsfarlige. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kann du gjøre HER. Det er helt gratis!

🌸STORYTIME – JEG HOLDT PÅ Å DØ🌸

tShxIJJvejY

(Trykk på bilde for å komme til videoen)

🌸🌸🌸

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

Denne personen besøker jeg i Bergen..

Hallo alle sammen ♡

Hvordan går det? Fint håper jeg. Jeg har endelig kommet meg trygt til Bergen og har fått en god natts søvn her. Det er mange som er nysgjerrige på hvem jeg er hos og besøker her borte i Bergen, det er også mange som faktisk har klart å gjette riktig. Jeg er på besøk hos Julie som var med på årets sesong av Paradise Hotel! Vi tenkte faktisk å filme noen YouTube videoer så om du har noen ønsker og tips til oss så gjerne legg igjen en kommentar.

Nå skal vi få i oss noe mat, sminke oss og kanskje komme oss ut en tur. Jeg har kjempe lyst til å gå rundt i byen og se litt, i dag er det også super fint vær. Noen som bor i Bergen?

Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere. Love you all ♡

Nå reiser jeg til…

Processed with VSCO with c1 preset

Hallo og god kveld alle sammen♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Fint håper jeg. Nå er jeg straks på vei ut døren her hjemme! Som jeg skrev på bloggen tidligere i dag så bestilte jeg meg plutselig en veldig spontan reise som ikke er planlagt i det hele tatt. Jeg elsker å være spontan og bare gjøre ting uten å egentlig tenke så veldig mye over det. Denne gangen reiser jeg ikke så alt for langt, jeg reiser til BERGEN. Det er allerede en del som har funnet ut av hvor jeg skal på grunn av Snapchat (isabelleeriksen), ikke at det har vært noen stor hemmelighet!

Woho, jeg kan nesten ikke huske sist jeg var der. Jeg tror jeg har vært i Bergen to ganger i hele mitt liv, så nå er det på tide å ta turen tilbake til den fine byen. Jeg skal være i Bergen til torsdag bare, jeg skal nemlig besøke en venninne som bor der. En venninne som du helt sikkert vet hvem er 😉 Kanskje du klarer å gjette hvem jeg skal til?

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg gleder meg hvert fall kjempe masse og tror dette kommer til å bli noen veldig fine dager. Jeg aner ikke hva vi skal finne på enda, men det finner nok ut av! Flyet mitt går faktisk ikke før klokken 22:00 i kveld, heldigvis er det ikke lange flyturen og jeg er i Bergen allerede 22:40 om jeg ikke tar helt feil. Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges mer fra Bergen. Noen av mine følgere som er derfra? Jeg vet at det er et par hvert fall. Gjerne send meg en melding om du har noen tips til hva man burde gjøre i Bergen. Jeg er helt sikker på at venninnen min vet om masse vi kan gjøre, men det er uansett greit med noen tips!

Processed with VSCO with c1 preset

Er jeg slem som gjør dette?

Hallo alle sammen♡

Selvom vi mennesker kanskje later som vi er verdens snilleste personer noen ganger, hender det at vi gjør ting som kanskje ikke er verdens snilleste ting. Jeg er bombe sikker på at det er flere der ute som gjør akkurat det samme som meg når det kommer til akkurat dette. Jeg har faktisk pratet med venner om dette også, derfor tenkte jeg å dele dette med dere nå.

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸ER DET SLEMT?

Jeg sier alltid at jeg er fem minutter nærmere enn det jeg egentlig er – Hvis jeg har dårlig tid og skal møte noen og er bittelitt for sen sier jeg alltid at jeg er fem minutter nærmere enn det jeg er. De fleste vennene mine vet dette. Jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg alltid kan bli sen. Uansett når jeg står opp så går tiden fra meg. Det kan umulig være kun meg som gjøre dette? 

Nikker og smiler selvom jeg ikke skjønner hva dem snakker om –  Når folk prater om noe jeg egentlig ikke aner noen ting om eller når jeg rett og slett ikke har fulgt med i samtalen pleier jeg bare å nikke og si ja slik at dem slipper å fortelle meg alt en gang til. Det er jo selvfølgelig ikke ofte dette skjer, men det hender haha! Jeg tenker det at det var helt sikkert ikke så veldig viktig det dem sa uansett. 

Sier at jeg er syk hvis jeg ikke orker å møte noen –  Er jeg hjemme en dag og er utrolig sliten og lei og egentlig bare har lyst til å holde meg hjemme sier jeg ofte at jeg føler meg dårlig. Jeg syntes det er en dårlig grunn å bare si at jeg ikke har lyst, da virker jeg rett og slett bare lat!

Svarer ikke på meldinger – Dette er virkelig ikke for å være slem, jeg glemmer faktisk å svare på meldinger. Jeg leser alle meldinger jeg får, svarer i hode mitt, men glemmer helt å faktisk skrive det og svare på meldingen. Plutselig et par timer senere ser jeg meldingen igjen og ser at jeg ikke har svart og da skjønner jeg jo ingenting for jeg tror jo jeg har svart og vet hva jeg ”svarte”.. Det er ikke ofte dette skjer, men det har faktisk hendt før. Jeg vet dette har skjedd med mange andre også, så jeg er glad jeg ikke er alene! 

Later som jeg sover – Hvis det er veldig sent en kveld og jeg får en melding eller telefon om jeg for eksempel kan hente dem i byen svarer jeg ikke eller sier at jeg sover. Så svarer jeg dagen etterpå at jeg sov. 

 

Gjør du noe av det samme?

Nye innkjøp, reiser i kveld & knust telefon

Akkurat nå:
Nå har jeg faktisk akkurat bestilt meg en reise, som allerede skjer i kveld. Jeg elsker virkelig å være spontan og bare gjøre ting uten å egentlig tenke og planlegge så mye. Dagen ble da plutselig helt annerledes og jeg er nødt til å begynne å pakke og fikse meg til jeg reiser i kveld. Jeg reiser faktisk helt alene da jeg skal besøke en venninne. Jeg gleder meg masse!

Ukens høydepunkt:
Jeg har kjøpt meg to, eller faktisk tre ting som jeg lenge har ønsket meg. Jeg har vel egentlig ikke ønsket meg det, men hatt lyst på det og vurdert å kjøpe det. Jeg har satt på falske negler, noe jeg faktisk var avhengig av før. Og ja, jeg kjøpte det – jeg fikk det altså ikke sponset. Jeg går til samme negledama som jeg alltid har gått til og hun er virkelig verdens beste. Jeg har kjøpt meg Gucci belte, som er super fint. Sist men ikke minst så har jeg kjøpt meg et nytt deksel til telefonen min, nemlig Lumee deksel med selfielys på. Det er mange som lurer på hvor jeg kjøpte det og jeg bestilte det på nettet!

Ukens nedtur:
Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noe særlig nedturer denne uken. Noe som er veldig bra.Jeg kan komme på en ting og det er det at jeg har hatt veldig lite motivasjon til bloggen, men det vet dere. Jeg skrev jo til og med et langt innlegg om det for noen dager siden! Jeg elsker virkelig at dere forstår meg så godt, jeg har virkelig de beste leserne. Om du har noe tips eller ønsker om hva jeg kan blogge om så er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet!

Ukens irritasjon:
Telefonen min er knust bak. Dette skjedde for en god stund siden faktisk, men har aldri plaget meg før nå. Jeg har jo alltid på deksel og kommer til å fortsette å bruke deksel, men forrige uke gikk jeg litt uten deksel og hver eneste gang jeg så på telefonen min og hver gang jeg så det lille som er knust oppe i høyre hjørne så plaget det meg skikkelig haha.. Det verste jeg vet er en knust telefon og selvom dette så å si er ingenting så plager det meg ekstremt. Det må være det verste med å ha glass telefon både bak og foran.

Ukens tanke:
Hele forrige uke vurderte jeg å begynne å trene ordentlig igjen og jeg vurderer det fortsatt. Jeg har vell egentlig bestemt meg for at jeg skal det, men jeg må ha en dag jeg lover meg selv å faktisk dra å trene. Den dagen var egentlig i dag, siden det er mandag. De planene ble kjapt endret i og med at jeg bestilte meg en reise isteden. Jeg klager så klart ikke på det. Jeg får vente til nesten mandag med å begynne å trene! 

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with b1 preset

BODY – HER.

BELTE – HER.

BUKSE – HER.

GENSER- HER.

Ukens YouTube video:

FWWDUOCgdLM

(Trykk på bilde for å komme til videoen)
 

ABONNNER PÅ KANALEN MIN HER

Ukens mest leste innlegg:

Grunnen til at jeg ikke har blogget i det siste..

Ukens spørsmål// Leppene mine. Meg før silikon. Sex. Blogg & YouTube. 

Dette kjøpte jeg på Gucci.