Storytime – Jeg holdt på å dø (på ekte)

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på minn YouTube kanal. Denne gangen forteller jeg om en liten, eller egentlig en ganske stor hendelse som skjedde med meg da jeg var ganske liten. Jeg forteller nemlig om den gangen jeg var i Kina, fikk allergisk reaksjon og nesten døde. Jeg vet det høres veldig drastisk ut, men slike allergiske reaksjoner er faktisk livsfarlige. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kann du gjøre HER. Det er helt gratis!

🌸STORYTIME – JEG HOLDT PÅ Å DØ🌸

tShxIJJvejY

(Trykk på bilde for å komme til videoen)

🌸🌸🌸

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

12 kommentarer
    1. Er også veldig allergisk mot peanøtter. Reagerte mot lupin også, så du bør være forsiktig med det. Lupin er veldig farlig for peanøttallergikere.

    2. hahah det heter ikke adrenalin, det er noe kroppen “får” når man opplever noe skummelt, gleder seg til noe osv. Du fikk sikkert veneflon eller insulin

    3. Særiøst så trist hvis du hadde død jeg er så glad i deg🌸🌸🌸🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍🌸🌸🌸💕💖💕💖💕💕😱

    4. Til 16:05 jo, anafylaktisk sjokk (som hun hadde) behandles med adrenalin, så det var nok det hun fikk. Å denne får man gjennom en veneflon som settes på hånden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg