Nå reiser jeg til…

Processed with VSCO with c1 preset

Hallo og god kveld alle sammen♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Fint håper jeg. Nå er jeg straks på vei ut døren her hjemme! Som jeg skrev på bloggen tidligere i dag så bestilte jeg meg plutselig en veldig spontan reise som ikke er planlagt i det hele tatt. Jeg elsker å være spontan og bare gjøre ting uten å egentlig tenke så veldig mye over det. Denne gangen reiser jeg ikke så alt for langt, jeg reiser til BERGEN. Det er allerede en del som har funnet ut av hvor jeg skal på grunn av Snapchat (isabelleeriksen), ikke at det har vært noen stor hemmelighet!

Woho, jeg kan nesten ikke huske sist jeg var der. Jeg tror jeg har vært i Bergen to ganger i hele mitt liv, så nå er det på tide å ta turen tilbake til den fine byen. Jeg skal være i Bergen til torsdag bare, jeg skal nemlig besøke en venninne som bor der. En venninne som du helt sikkert vet hvem er 😉 Kanskje du klarer å gjette hvem jeg skal til?

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg gleder meg hvert fall kjempe masse og tror dette kommer til å bli noen veldig fine dager. Jeg aner ikke hva vi skal finne på enda, men det finner nok ut av! Flyet mitt går faktisk ikke før klokken 22:00 i kveld, heldigvis er det ikke lange flyturen og jeg er i Bergen allerede 22:40 om jeg ikke tar helt feil. Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges mer fra Bergen. Noen av mine følgere som er derfra? Jeg vet at det er et par hvert fall. Gjerne send meg en melding om du har noen tips til hva man burde gjøre i Bergen. Jeg er helt sikker på at venninnen min vet om masse vi kan gjøre, men det er uansett greit med noen tips!

Processed with VSCO with c1 preset

23 kommentarer

Siste innlegg