Nye innkjøp, reiser i kveld & knust telefon

Akkurat nå:
Nå har jeg faktisk akkurat bestilt meg en reise, som allerede skjer i kveld. Jeg elsker virkelig å være spontan og bare gjøre ting uten å egentlig tenke og planlegge så mye. Dagen ble da plutselig helt annerledes og jeg er nødt til å begynne å pakke og fikse meg til jeg reiser i kveld. Jeg reiser faktisk helt alene da jeg skal besøke en venninne. Jeg gleder meg masse!

Ukens høydepunkt:
Jeg har kjøpt meg to, eller faktisk tre ting som jeg lenge har ønsket meg. Jeg har vel egentlig ikke ønsket meg det, men hatt lyst på det og vurdert å kjøpe det. Jeg har satt på falske negler, noe jeg faktisk var avhengig av før. Og ja, jeg kjøpte det – jeg fikk det altså ikke sponset. Jeg går til samme negledama som jeg alltid har gått til og hun er virkelig verdens beste. Jeg har kjøpt meg Gucci belte, som er super fint. Sist men ikke minst så har jeg kjøpt meg et nytt deksel til telefonen min, nemlig Lumee deksel med selfielys på. Det er mange som lurer på hvor jeg kjøpte det og jeg bestilte det på nettet!

Ukens nedtur:
Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noe særlig nedturer denne uken. Noe som er veldig bra.Jeg kan komme på en ting og det er det at jeg har hatt veldig lite motivasjon til bloggen, men det vet dere. Jeg skrev jo til og med et langt innlegg om det for noen dager siden! Jeg elsker virkelig at dere forstår meg så godt, jeg har virkelig de beste leserne. Om du har noe tips eller ønsker om hva jeg kan blogge om så er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet!

Ukens irritasjon:
Telefonen min er knust bak. Dette skjedde for en god stund siden faktisk, men har aldri plaget meg før nå. Jeg har jo alltid på deksel og kommer til å fortsette å bruke deksel, men forrige uke gikk jeg litt uten deksel og hver eneste gang jeg så på telefonen min og hver gang jeg så det lille som er knust oppe i høyre hjørne så plaget det meg skikkelig haha.. Det verste jeg vet er en knust telefon og selvom dette så å si er ingenting så plager det meg ekstremt. Det må være det verste med å ha glass telefon både bak og foran.

Ukens tanke:
Hele forrige uke vurderte jeg å begynne å trene ordentlig igjen og jeg vurderer det fortsatt. Jeg har vell egentlig bestemt meg for at jeg skal det, men jeg må ha en dag jeg lover meg selv å faktisk dra å trene. Den dagen var egentlig i dag, siden det er mandag. De planene ble kjapt endret i og med at jeg bestilte meg en reise isteden. Jeg klager så klart ikke på det. Jeg får vente til nesten mandag med å begynne å trene! 

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with b1 preset

BODY – HER.

BELTE – HER.

BUKSE – HER.

GENSER- HER.

Ukens YouTube video:

FWWDUOCgdLM

(Trykk på bilde for å komme til videoen)
 

ABONNNER PÅ KANALEN MIN HER

Ukens mest leste innlegg:

Grunnen til at jeg ikke har blogget i det siste..

Ukens spørsmål// Leppene mine. Meg før silikon. Sex. Blogg & YouTube. 

Dette kjøpte jeg på Gucci.

 

9 kommentarer
    1. Jeg har samme telefon som deg, men jeg greide å kunse min noen steder framme og synes hva irriterene, men så skal i kjøpe ny iPhone telefon som kommer i september (ønsket meg den lenge)

    2. Så det du basically gjør er å lese de kommentarene du får unten å kommentere, fordi hva er du uten leserne dine lissom😂 men bruker heller tid på å slette en kommentar som tydeligvis er sant eller betyr no for deg🙌🏽

    3. Den nye yt vidioen hvor bra jeg har nøtte allergi engang spiste jeg en makron med pistarsj nøtter i seg å fik en allergisk reaksjon jeg er dødelig allergisk å hvet hvordan det er å få skjokk ❤️❤️Elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg