Slik ser jeg ut i dag

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert og er akkurat for øyeblikket på vors. I dag er det nemlig tid for Findings festival! Dette er noe jeg har gledet meg til utrolig lenge. Jeg er faktisk på vors med masse YouTube folk. Dagen i dag har vært utrolig stressende! Jeg har stresset frem og tilbake fra byen og hjem da jeg var nødt til å hente billettene til findings, og at jeg fikk beskjed om å komme på vors allerede klokken 1600.

Antrekket jeg har på meg i dag er aldri blitt brukt før og jeg var super stresset over hva jeg skulle ha på meg. Det ble helt rød, jeg digger hvert fall dette antrekket. Hva syntes du?

Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være sosial med denne fine gjengen. Er det flere som skal på Findings i kveld?? Uansett hva du velger å finne på så får du ha en nydelig kveld. Vi blogges i morgen med blant annet «ukens spørsmål» så hvis du har noen spørsmål så får du legge igjen en kommentar her så skal jeg svare imorgen. Love you all ♡

66 kommentarer

Siste innlegg