Jeg reiser igjen. Vunnet i lotto & Min største frykt

SKJØRT – HER.
 

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
I dag har jeg kun hvert hjemme, noe som virkelig trengtes. Jeg kom akkurat hjem fra USA og har ikke fått slappet noe særlig av etter det, derfor passet det perfekt at jeg ikke hadde noen store planer i dag. Senere i kveld skal jeg faktisk på kino med mamma, noe jeg gleder meg masse til. Det finnes ingenting bedre enn litt kvalitetstid med mamma og en fin film på kino.

Ukens høydepunkt:
Jeg har bestilt en ny reise, wohoo. Denne reisen bestilte jeg faktisk da jeg fortsatt var i USA, det viser virkelig hvor glad jeg er i å reise haha! Denne reisen er bestilt til starten av september sammen med et par fine venner av meg. Jeg gleder meg masse allerede, selvom det ikke er så alt for langt å reise og selvom jeg har vært i dette landet flere ganger tidligere! Jeg har også gjort noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre, jeg har holdt en slange. Noe som faktisk er min aller største frykt! Jeg er så glad og stolt. SE VIDEO AV AT JEG HOLDER SLANGE HER.

Ukens nedtur:
At jeg er hjemme igjen i Norge. Tro det eller ei, men det må bli ukens nedtur. Det er så klart alltid veldig deilig å komme hjem igjen, men jeg følte egentlig ikke jeg hadde så veldig mye å komme hjem til. Du vet når du er på en ferie eller en reise og drar fra noe og helt sikkert gleder deg til å komme hjem igjen til, slik var det ikke med meg denne gangen! Helt sikkert fordi jeg kan gjøre det jeg elsker fra over alt i verden, jeg kan filme videoer og blogge fra hvor jeg vil. For å være helt ærlig så er ikke Norge drømmeplassen min for det, hvert fall ikke nå. Kanskje om noen år!

Ukens irritasjon:
Mennesker og ikke minst haters som kun er ute etter å kommentere stygge ting på andre sine bilder, innlegg og sosiale medier. Jeg vet faktisk at det er flere som lager seg falske brukere på forskjellige plattformer bare for å kunne kommentere ting anonymt. Hvor sykt er ikke det? Tenk å ha så mye hat inne i seg selv at man bruker så mye energi og tanker på andre mennesker man ikke liker. Det er jo egentlig haters som innerst inne er influencerens aller største fan, som bruker så lang tid på dem.

Ukens tanke:
Livet er kort og man vet virkelig aldri når det er over. Det er helt sykt å tenke på at man faktisk kan dø når som helst! Det eneste som er sikkert med livet er at man en dag kommer til å dø, det har skjedd og kommer til å skje absolutt alle mennesker på denne jorda. Noen dør tidlig og lever et kort liv, mens andre dør sent og lever et langt liv. Noen er heldige mens andre er uheldige. Bare det at man faktisk har vært så heldig å blitt født er et mirakel og som å vinne i lotto. Det at du og jeg har vært et lite frø og blitt til av moren og faren vår er som å vinne i lotto. Du har vunnet i lotto og jeg har vunnet i lotto. Tenk alle andre gangene noen har sex uten å bli gravid og alle de sædcellene som faktisk kunne blitt til barn (haha høres helt merkelig ut og skjønner ikke hvorfor jeg skriver det her, men det er jo helt sant og veldig merkelig å tenke på). Dette var det faktisk en voksen mann som fortalte meg en gang og jeg ble helt sjokkert for jeg hadde aldri tenkt over det før, hvert fall ikke på den måten. Sett pris på livet og lev som om være dag er den siste, for plutselig en dag er det din siste.

Ukens antrekk:

SKJØRT – HER.

SHORTS – HER.

MASSE FINE BADEDRAKTER – HER.

 Processed with VSCO with c1 preset

LIGNEDE KJOLE – HER.

Ukens mest leste innlegg:

JEG HOLDER EN SLANGE. MIN STØRSTE FRYKT

DET ER KATASTROFALT OG TRIST AT DETTE SKJER…

UKENS SPØRSMÅL// SEX, STEFORELDRE, PARADISE HOTEL, OPERERT RUMPA, KJÆRESTE ++

BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN – Masse stygge bilder av meg.. FLAUT!

13 kommentarer
    1. Har du begynt med bh? Før har du sagt at du aldri bruker bh, men i det siste har du brukt det mye. Klem

    2. Du er ikke den eneste som har blitt AVHENGIG av MAMMA MIA! Hører på sangene fra den nye filmen 24/7!! De er sååå bra!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg