JEG HOLDER EN SLANGE – Min aller største frykt!!

Hallo alle mine fine♡

Nå tenkte jeg å fortelle dere om one jeg er veldig stolt av og syntes er veldig stas. Hele livet mitt har jeg vært livredd for slanger, eg har aldri turt å holde en eller ikke en gang se på slanger på tv. Jeg får frysninger og grøsser hver eneste gang eg ser en slange, enten om det er i virkeligheten eller om det er på tv skjermen. Det er grunnen til at eg lenge har hatt lyst til å faktisk holde en slange. Jeg elsker å utfordre meg selv og gjøre ting jeg egentlig ikke er så veldig komfortabel med.

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å gi meg en tommel opp, ikke minst å abonnere på kanalen min. Det kan du gjøre HER, det er helt gratis!

 

ABONNER PÅ MIN KANAL HER

 

🌸Bildedryss fra dagen:

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetLitt skummelt når den beveger på seg.. Haha!

🐍🐍🐍


Hva er din aller største frykt?

32 kommentarer
    1. Kan anbefale deg en tur til Everglades, der får du «leke» med ekte alligatorer, og holde de. Pluss en morsom tur i airboat, det er skikkelig artig 🙂

    2. Isabelle. Du har sagt at du er i mot dyreplageri, men så drar du til et sted som dette? 🤦🏻‍♀️ Les reviews om stedet du nettopp dro til. Der dyr blir dopet ned og munnen deres blir bandasjert slik at idioter som ikke bryr seg om dyr kan gå å ta bilder med dem. De bor i naturen, og å bli neddopet og bandasjert for folk som deg er dyreplageri. De blir behandlet som slaver. Som de sier på engelsk: Educate yourself! Tenk før du støtter slike bedrifter.

    3. Fyfaen. Jeg kjenner jeg blir ordentlig sint. Det er ikke ok at dyr er holdt i fangenskap i dyreparker og ihvertfall ikke for bilder, show osv. Og når dem bruker dem sånn her? Nei altså. Syntes ikke det er greit at du holdt slanger eller alligatoren heller, for dem syntes nok ikke det er så veldig gøy å blbi tatt på av hundrevis av mennesker hele tiden. De er ikke vandt med det, fordi det er ikke det de er vandt til ute i naturen. De skal være ute i naturen hvor de hører hjemme. Eller i reservater i perioder hvor dem er skadde eller syke. IKKE i dyreparker. Du støtter dyremishandling når du drar i parker som dette, og holder på sånn her. Du er jo ikke noe bedre en de som jobber der.

    4. du skriver i innlegget tidligere at du er i mot dyreplageri og at du irriterte deg over stedet du dro til og betalte penger for å komme inn som igjen da støtter dyreplageri. og likevel så sitter du med en neddopet slange rundt halsen og en alligator med teip rundt munnen og smiler???? mistet all respekten for deg nå og kommer ikke til å lese bloggen din lengre. hver forsiktig med at det du skriver og det du gjør ikke henger sammen. hjelper ikke å fake at du bryr deg om dyr når du åpenbart ikke gjør det

    5. Faced your fears på riktigt, starkt och bra jobbat av dig att våga :). Så skön känsla efteråt när man lyckats övervinna sin rädsla 🙂

    6. Er du i Disney world i Orlando nå, eller var d i Miami? Vet det er i Orlando, men i og med at dere har dratt til Miami nå så stusset jeg litt med tanke på at dere akkurat var i Orlando. Skal reise til Florida snart se😌 så da lurer jeg på om det er Disney world i Miami også.

    7. Du snakker om dyreplageri og at dette irriterer deg, alikevel støtter du jo dette ved å dra på slike steder. Så du er jo faktisk med på å ta del i at dette fortsetter.

    8. seriøst.. du er ikke et barn, og jeg sier ikke dette for å være slem, men ærlig talt.. det er hjerteskjærende å se på at du støtter slikt dyrehold. jeg kommenterte ikke noe da du dro til Kristiansand dyrepark, som er kjent for å avlive dyr for å gi plass til nye, for å opprettholde “interessen” til publikum og tjene penger. utnyttelse av dyr er aldri greit, og du burde virkelig tenke deg om to ganger før du støtter noe slikt.

    9. Har leppene dine blitt enda styggere? O.o
      Nå har du en sprekk i overleppa, og en sprekk nede, begge er i midten.. ser ut som en jævla and.. en mislykket and.. Kan du fucke off av feeden min, følger deg ikke engang. Er ekkelt og se munnen din i bevegelse, du har liksom alltid den jævla sprekken, for mye drit i leppa di.. ekkelt ISA

    10. Min største frykt r å slanger!! Å hoggorm! Ene venninna mi har to slanger hjemme, jeg har holdt begge, noe jeg egentlig IKKE tør!!!😹🤮🐍

    11. Til dere som sier at hun støtter dyreplageri…det er ofte sånn at dyr i dyreparker ikke kan settes ut i naturen igjen fordi de har blitt tamme. De kommer til å dø med en gang fordi de ikke vet hvordan det er å leve ute i naturen, fordi dyrene ble født i dyreparken.

    12. Stakkars alligatorer! Hvorrdan kan noen holde på sånn? Er det gøy? Du er en fantastisk person! Og nå var du virkelig tøff! Gratulerer!❤️❤️

    13. Dere må jo ikke si at Isabell ikke bryr seg om dyreplageri. Hvordan kunne hun vite at de holdt på sånn, jeg vet ikke med dere men jeg googler ikke hver plass jeg skal til før jeg drar dit.. hun skulle ho bare ta en bilde med en slange og hun sa jo selv at hun syns det var helt forferdelig å se på hva de gjorde me dyrene.. så ikke si at hun ikke bryr seg for det gjør hun… punktum.

    14. sett hele videoen nå.. vel, da har du i det minste lært at man ikke bør gi penger til dyreparker. Det burde du egentlig visst før du gjorde det, for det å holde en slange kun for et bilde er jo ikke mindre dyreplageri. De har slangen i fangenskap også, og det å bli holdt av mennesker til daglig for underholdning er ikke naturlig for slangen. det beste er å se dyr i sitt naturlige habitat, safari feks.
      men det samme gjelder dyreparken i kristiansand som du har reklamert for her på bloggen. som skrevet tidligere tar de liv av friske dyr for å få plass til nye ++.. man burde tenke seg om 2 ganger før man velger å dra til slike steder, spesielt når man har en blogg med mange lesere som kan bli inspirert til å gjøre det samme. spre gode budskap istedet
      ellers liker jeg det meste du gjør, er bare denne handlingen som jeg synes du bør være ops på

    15. Du synes ikke det er en smule dobbeltmoralsk at du påpeker den åpenbare dyremishandlingen (med vektleggelse på igjenteipede snuter) i videoen, for så å bli fotografert med en slange hengende rundt halsen og en alligator med snuten teipet igjen?
      Det hjelper fint lite at du påpeker dyremishandling når du aktivt deltar i den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg