Dårlig blogging, falske rykter & en hobby

Akkurat nå:
Nå er jeg faktisk hjemme hos en venninne av meg. Jeg har vært her helt siden fredag, noe som absolutt ikke var planen! Jeg skulle være her til i går, men det ble en natt til noe jeg ikke skal klage over. Kanskje flere netter, jeg har for øyeblikket enda ikke kommet meg hjemover haha.. Jeg elsker å være sosial med venner, spesielt folk som betyr mye for meg. 

Ukens høydepunkt:
Jeg føler egentlig ikke jeg har gjort så veldig mye denne uken, derfor må nok denne helgen bli ukens høydepunkt. Jeg har som sagt vært her hos gode venninner og kost meg. Vi var også ute på byen denne helgen, noe som var veldig morsomt! Det er lenge siden jeg har hatt ordentlig kvalitetstid med gode venner så jeg merket virkelig at det var på tide. Jeg har jo vært på reise og kom hjem forrige uke!

Ukens nedtur:
Motivasjon.. Det har det virkelig vært dårlig av i det siste. Jeg har en del å tenke på og da er det vanskelig å skulle gi 100% på bloggen og sosiale medier. Jeg vet at jeg har vært lite aktiv her på bloggen i det siste, (ganske aktiv på YouTube da, så det er jo bra) men jeg håper det blir bedre og at jeg klarer å få tankene over på den positive siden! 

Ukens irritasjon:
Det må uten tvil bli alle som bryr seg mer om mitt liv enn sitt eget haha.. Jeg er så lei av falske rykter – både når det kommer til rykter om bare meg, men alle ryktene som går rundt om meg og Martine og om vi har kranglet eller ikke begynner virkelig å irritere meg. Plis la nå oss være i fred når det kommer til det her. Begge har jo faktisk også svart på dette tidligere.

Ukens tanke:
Jeg trenger en hobby, haha.. Jeg er veldig fæl til å bare ligge hjemme å kjede meg på dager jeg egentlig ikke har noen store planer, noe jeg vet ikke er bra for meg i det hele tatt. Jeg er jo veldig dårlig til å ta kontakt med andre så det hender jeg kun er hjemme flere dager i uken og det er ikke sunt for en person som i utgangspunktet egentlig er veldig sosial som meg. Jeg må gjøre noe og jeg har faktisk tenkt på at jeg kanskje skal begynne å trene igjen, bare for å ha noe å gjøre. Men trening syntes jeg er veldig kjedelig, spesielt treningsstudio!

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

LIGNENDE JAKKE – HER.

LIGNENDE SHORTS – HER.

SKO – HER.

Ukens YouTube video:

N1_B-BpnNNY
 

ABONNER PÅ MIN YOUTUBE KANAL HER.

Ukens mest leste innlegg:

Jeg går rundt i bare BH..

Dumme ting gutter gjør under sex & KLEINE SEX HISTORIER

Ukens spørsmål// Meg og Martine. Kroppen min. Vært utro? Kjønnssykdommer. Mensen ++
 

🌸🌸🌸

11 kommentarer
    1. Er jo ikke så rart at folk lurer på deg og Martine… Dere var jo sammen mye før, bilder sammen, snap osv.. Og nå ca nothing 😏👍

    2. Syns du skal begynne å trene og enda mere YouTube . Syns du er skikkelig flink med YouTube. Kanskje satse på det? Gjør det som gir deg noe og det tror jeg YouTube gjør. Du ser så glad ut i alle videoene dine❤️

    3. Ååååå du inspirerer meg såå mye!! Jeg elsker å sitte å se på yt kanalen og lese litt på bloggen din!❤️❤️ Har så uteoolig lyst å møte deg en dag!!!❤️❤️❤️

    4. Tror bare vi følgere synes det er litt rart og dumt, siden når vi spør hva som egt skjer med deg og martine er det ingen svar å få, av og til bare et enkelt: ingenting gale som skjer mellom oss elns. Det er bare litt rart, vi digger dere jo. Nå har det ikke blitt lagt ut noen vidoer sammen, bilder osv. No hard feelings Isabel. Jeg digger deg!

    5. Du er en kjempe flink blogger☺️. Ser alle videoene fine på YouTube. Ikke bry deg om de stygge tingene folk sender til deg☺️. Tro på deg selv å fortsett sånn du gjør. Jeg syns at ingen bør blande seg opp i privatlivet ditt.☺️
      Kos deg resten av ferien.☺️☺️

    6. Assa nå er jeg drit lei av at du og Martine skal sitte å si at dere ikke er uvenner og sånt! Dere har ikke vært sammen m hverandre på uker! Og dere unngår å svare på spørsmål om det. Kan dere ikke bare si at vennskapet deres ikke er akkurat på topp nå istedenfor å lyve til mange tusen fans. Alle ser at dere er uvenner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg