Ukens spørsmål// Meg og Martine? Kropp. Vært utro? Kjønnssykdommer. Mensen ++

Hallo alle mine fine♡

Da var det tid for ukens spørsmål igjen, et av mine favoritt innlegg her på bloggen. Jeg spurte dere på Instagram (isabelleeriksen_) om dere hadde lyst på video som forrige uke eller et vanlig blogginnlegg og da var det nesten over halvparten som stemte for video. Derfor blir det det i dag også! Er det noe mer du lurer på så gjerne legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, så skal jeg svare neste uke. 

{

🌸Disse spørsmålene svarer jeg på i videoen🌸
 

Føles det ikke rart at folk kommenterer ting om kroppen din? At folk zoomer inn på kroppen din og kommenterer både negative og positive ting..?

Hvorfor bruker du sminke?

Hva er ditt beste minne fra Paradise Hotel?

Hvordan føles det å pule?

Har du lyst på barn? Når?

Var det noen fra USA som kjente deg igjen fra YouTube og bloggen?

Hvor og når skal du på ferie neste gang?

Hvilken rase er hunden din?

Kan du fortelle om noe du angrer på i livet?

Hvilket reality show ville du helst vært med på?

Hvor mange ganger har du hatt sex?

Har du noen gang hatt kjønnssykdom?

Har du hatt tannkjøttbetennelse?

Hva er best med å være kjendis og hva er verst?

Hva syntes du om hijab og muslimer?

Hva tenker du om sommerkroppen?

Hvorfor bruker du aldri BH?

Hva syntes du om at alle sprer falske rykter om deg og Martine?

Har du noen gang vært utro?

Er du forelsket nå?

Går det bra med deg om dagen, stresser du med blogg osv? Husk å ta deg pauser innimellom!

Ble du mobba i barndommen, hvordan?

Hvordan gikk det med deg og karakterer på skolen?

Hva var favoritt faget og det beste faget ditt på skolen?

Hva syntes du om hate?

Har du noen gang vurdert å operere rumpa?

Hva syntes du om Sophie Elise?

Hvem er din favoritt YouTuber i Norge og utlandet?

Hva er det dummeste du har gjort under sex?

Har du noen allergier?

Syntes du det er kleint når folk kommer bort og spør om bilde?

Syntes du selv at du er pen?

Hvilken sko størrelse bruker du?

Gleder du deg til å se Martine på Farmen?

Hvordan holder du håret ditt så fint og sunt?

Kan du ha en ”Instagram styrer dagen min” video?

Har du noen tips til mensensmerter? Har du slitt med det, hvordan er du når du har mensen?

Hva ser du etter i en kjæreste?
 

VIDEO:

4nv5T44i6M8

 

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

46 kommentarer
    1. Alle skjønner at du og Martine ikke er venner lengre. Dere er begge i Oslo og hadde garantert hatt tid til youtubekanalen deres, & å være med hverandre hvis dege ville. Så hvorfor ikke bare være ærlig? Er selvfølgelig utrolig dumt da.

    2. Hva er vitsen og skrive: « jeg vet at du og Martine krangler» det vet ikke dere,og det har dere ingenting med! Kanskje det ikke er sant, hva med hvis det er sant… da er Isabelle lei seg kanskje og vis de ikke krangler så er det fortsatt slemt siden dere ikke vet! Stop med rykter! Dere vet ikke en dritt(elsker deg Isabelle)😘😘❤️

    3. Jeg tror det alle lurer på ikke er om du og Martine er uvenner, men heller hvorfor dere ikke erbestevenner lenger?

    4. Sara: Alle kjønner at Isabelle og Martine er bestevenner hvis man ser videoen til Isabelle, Og det er ikke bare bare og dra til hverandre, da hadde det tatt mer tid før vi får se videoen. Du kan også la Isabelle få leve sitt liv.😠

    5. På Snapchat skrev du at du var sur!! Du skrev at du var sur på henne. Og nå skriver du at dere er venner!

    6. Omg!! Du er driit peen!! Har vært fan av deg lenge men egentlig ikke trengt over dt! Fordi utseende er jo ikke viktig! Da skjønner du vel sikker at jeg alltid har vært fan av deg på grunn av personligheten din!!! *ELSKER DEN*
      Men på videoen så jeg ordentlig på deg også så så jeg at du var driiiiiit fiin!!!!❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍🌟🌟 LOVE U!❤️😍💕

    7. Har du og Martine kranglet? Siden dere har laget deres egene YouTube kanaler, og har ikke postet på brukeren dere deler på på 4-5uker.. Svar helt ærlig

    8. Anonym: Jeg skjønner ikke hvorfor alle tror og liksom ”vet” at vi ikke er med hverandre? Hvor har alle det fra liksom? Uansett om det er noe eller ikke så har jo egentlig ingen noe med det å gjøre haha.. 😀

    9. Haaaaaaloooo… de er venner, okei:). Jeg tror på både Isabelle og Martine. Og vet at de begge to ikke er sånne som driver å lyver eller gjør annet sånt! Og dissuten så er ingen av de langsinte, og det her «maset» har vart kjempe lenge nå!

    10. folkens slutt og spørr om Isabelle og Martine de har sakt hvorfor de har startet egne YouTube kanaler og at de er venner så kan folk bare plis slutte og spørre jeg tror Isabelle hvet litt bedre enn dere om de er venner eller ikke og hun sier de er venner så da er de det forstår ikke hvorfor folk syns det er vanskelig å forstå✌🏼

    11. Er det noe som har skjedd mellom deg og Martine, eller bare det at dere har forskjellige ting dere må gjøre?
      Alle sammen så leser dette!
      1. Martine og Isabelle følger hverandre på Instagram!
      2. Privat liv til begge to!!

    12. Eh jo? Eller nei, vi har kanskje ikke noe med hva som har skjedd mellom deg og Martine, men vi burde kanskje få vite om det har skjedd noe! For dere er jo aldri med hverandre og vi savner at dere var sammen❤️

    13. Jeg skjønner ikke hvorfor alle må snakke så mye om isabell og Martine. Det er ikke sånn at bare fordi man ikke legger ut eller laget videoer så er man ikke venner. Og om d skulle vært noe så har vi ingenting med det for privatliv er privatliv uansett hvem man er.

    14. Alle skjønner jo at det er noe som har skjedd? Martine nevnte ikke at du er en hun har kontrakt med fra pH, dere er aldri sammen lenger, ikke YouTube kanal sammen lenger… Har ikke noe med meg å gjøre, men si heller at det ikke er noe dere vil dele i stede for å irrtere dere over at vi tror det er noe for dere skjønner jo hvorfor vi tror det…

    15. Hei fine, vakre Isabell💖 Jeg har fulgt med på deg og Martine fra starten av, som gjør at jeg vet at dere har vært bestiser og bodd sammen. Dere har trossalt vært sammen nesten vær dag! Er det da så rart at mange lurer? Vi har jo egt noe med lm dere er venner eller ikke når vi følger med på yt kannalen deres. Vi trenger ikke å vite hva som hat skjedd mellom dere to for det om. Men jeg vil vite om dere poster flere YouTube videoer på kannalen.

    16. Kan ikke folk slutte og skrive at”Martine og Isabelle ikker er venner og at de har hatt en stor klangel”?? La nu dem ha en privatliv+Martine og Isabelle har sagt at det ikke er en såkalt “krangel” mellom dem❤️ De er venner men de kan jo ikke sitte i fanget til værandre hele tiden da🤭 Så slutt og skrive falske rykter😜 Ilu Isabelle

    17. dere er kanskje ikke uvenner, men d betyr jo ikke at dere ikke har hatt en krangel, det kan skje men dere kan jo si ifra så vi ikke blir het forvirra

    18. Nå må folk slutte og tro at Isabelle og Martine ikke er venner lengre! Om de har kranglet/krangler så er det jo veldig dumt, men la nå Isabelle og Martine ha litt privatliv❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg