Uken som gikk// Ødelagt utseende mitt. Følte meg helt naken. En grusom melding ++

annonse – lenker – nly, gina, zalando

MASSE FINE ROSA TOPPER – HER

Akkurat nå:
Nå sitter jeg hjemme hos en venninne. Jeg skal straks komme meg hjemover da jeg skal ut å spise på restaurant i kveld, jeg gleder meg faktisk masse. Jeg har sovet her hos venninnen i natt da jeg hadde planer i byen ganske tidlig i dag og da er det enklere å sove nærmere byen. Jeg bor jo litt lenger unna og det tar ganske lang tid å komme seg fra meg og ned til byen, hvert fall på morgenen alene haha..

Ukens høydepunkt:
Denne uken har jeg faktisk ikke sånn veldig mange høydepunkter. Jeg har vært i bursdag og kost meg masse med venner denne uken, og det er egentlig bare det jeg syntes er veldig positivt som har skjedde denne uken. Jeg har også endelig mistet alle de falske vippene mine, eller jeg dro vell egentlig de fleste av og nå ser mine naturlige vipper ikke bra ut i det hele tatt. Jeg følte virkelig noe av utseende mitt var ødelagt, og følte meg ganske naken rett etter at jeg hadde mistet vippene.. Endelig kan jeg begynne å spare mine egne vipper igjen og ikke minst bruke falske vipper som jeg limer på selv, det har jeg savnet. 

 Processed with VSCO with p5 presetBare se hvor korte og ødelagte vippene mine er.. Jeg har nesten ingen vipper innerst!

Processed with VSCO with c1 preset

Ukens nedtur:
Jeg har følt meg ganske dårlig denne siste uken, jeg vet ikke hva det er eller hva jeg skal gjøre for at jeg skal føle meg bedre. Av en eller annen grunn føler jeg bare at det er noe som mangler i livet mitt og jeg er rett og slett ikke lykkelig i det hele tatt. Det er så mye jeg ønsker å gjøre med livet mitt, men jeg vet ikke hvordan eller når jeg skal starte. Jeg er nødt til å gjøre noe ganske snart uansett da jeg ikke orker dette lenger. 

Ukens irritasjon:
Andre mennesker som alltid skal blande seg inn i alt som skjer rundt dem. Det er som om enkelte bare søker etter oppmerksomhet og bråk noe som plager meg skikkelig. Jeg skjønner ikke hva man skal få ut av å gå bort til noen å plutselig bare blande seg i saker man hører som man selv ikke har noen ting med, det er virkelig irriterende! 

Ukens tanke:
Folk som ikke oppfører seg som folk, uff! Denne uken har jeg blant annet fått en ufin melding av en som jobber som lærer, noe som virkelig sjokkerte meg. Meldingen var ikke så ille i seg selv og jeg har hørt verre ting om meg selv før, men det at det faktisk var en voksen dame som jobbet som en lærer på en skole gjorde at jeg virkelig begynte å tenke. Dette mennesket skal liksom lære barn og andre mennesker hvordan man skal oppføre seg i samfunnet og hvordan man skal gjøre forskjellige ting. Det skremmer meg at en voksen lærer sender ufine meldinger til en ung jente hun ikke aner noen som helst ting om. 

Ukens antrekk:


LIGNEDE ADIDAS JAKKE – HER. LIGNEDE BUKSE – HER


LIGNEDE BUKSE – HER. LIGNEDE BELTE – HER

 Processed with VSCO with c1 preset
MASSE FINE ROSA TOPPER – HER. (HUSKER IKKE HVOR MIN ER FRA). BELTE BIKBOK – LIGNEDE HER. BUKSE – HER

Ukens mest leste innlegg:

EN LÆRER SENDTE MEG DENNE FÆLE MELDINGEN.. Jeg er sjokkert!

Ukens spørsmål// BILDE AV MIN DILDO. KJÆRESTE MED EN MUSLIM? SEX FOR FØRSTE GANG. MIN UTDANNELSE ++

Puppene mine var populære i går – bildedryss.. MEG OG EN GUTT!!

Jeg våknet opp i masse blod.. 

17 kommentarer

Siste innlegg