Puppene mine var populære i går – Bildedryss

annonse – lenker –  nly, gina.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset
Veldig morsomt med pupper og stive nipler ser vi haha.. Det må man nesten regne med når man sprader rundt uten bh!

Processed with VSCO with c1 preset
Birthday girl♡

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

MASSE FINE ROSA TOPPER – HER. (HUSKER IKKE HVOR MIN ER FRA).

BELTE FRA BIKBOK – LIGNEDE HER.

BUKSE – HER.

LIGNEDE ØREDOBBER – HER. 

God morgen alle mine fine, eller god dag er vell mer riktig å si nå♡

I går var jeg i bursdagen til en venninne av meg som heter Bea, jeg storkoste meg og hadde en fantastisk kveld. Det er overraskende deilig å faktisk ikke dra ut på byen men heller vorse hele natten haha, det var nemlig det jeg følte gårsdagen ble og noe jeg definitivt må gjøre oftere. Etter bursdagen dro jeg å møtte noen andre venninner hjemme hos hun ene som hadde vors og kvelden fortsatte og avsluttet der. Man trenger virkelig ikke dra videre ut på byen for å ha det gøy, det er nå bevist.

Formen i dag er likevel ikke helt på topp og jeg er selvfølgelig sliten etter festlighetene i går, dagen derpå er alltid litt kjip. Nå er jeg nødt til å få i meg noe mat og ikke minst drikke før jeg tørker ut her. Senere skal jeg på besøk til en venninne, det gleder jeg meg til! Det er aldri morsomt å sitte hjemme en hel dag uten å egentlig gjøre noen ting. Ha en fin dag alle sammen, ta vare på hverandre! Love you all♡

20 kommentarer

Siste innlegg