Jeg våknet opp i masse blod..

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Er det ikke deilig med vinterferie til dere som er så heldige å ha det? Jeg har som de fleste vet ikke ferie og jobber som vanlig med bloggen, YouTube og sosiale medier. Jeg er heldig som har en så fri hverdag og de fleste vil nok kalle min hverdag for ferie, selvom det ikke helt stemmer haha..

Uansett, i dag våknet jeg til at jeg hadde utrolig vondt i øret mitt. Jeg reiste meg opp og så masse blod, jeg våknet rett og slett opp i blod. Det er en god stund siden jeg tok piercing i ørene mine og det har vært litt betent, men aldri så ille som det det er nå. Det ser seriøst helt jævlig ut og jeg var nødt til å ta ut øredobbene.

Det ser mye verre ut i virkeligheten og disse bildene ble tatt etter at jeg hadde renset sårene så det så mye verre ut. Jeg håper virkelig hullene ikke gror igjen for jeg likte veldig godt å ha disse hullene i ørene. Det er så trist at dette alltid skal skje, det har nemlig skjedd en gang før for flere år siden og da var jeg også nødt til å fjerne smykkene. Hvis du har noen tips til hva jeg eventuelt kan gjøre så setter jeg utrolig stor pris på det!

Nå skal jeg en kjapp tur på trening, videre har jeg faktisk ingen planer. Det er litt deilig noen ganger! Ha en fantastisk dag videre babes så blogges vi senere. Love you all ♡

53 kommentarer
    1. Uff, ikke gøy å våkne i blod nei. Håper det snart blir bra da <3 og kanskje du kan finne en krem du kan smørre på? Kan være det hjelper 😉

    2. Oi dette skjedde med meg akkurat i går har også sånn sår hvis du finner noe som kan hjelpe med å få såret bort kan du dele det på bloggen din?

    3. Eg fekk vite av søsteren min at du kan ta neglelak på spissen på øredobbene…men det er vist du er allergisk mot feks falske øredobber…eg har ikkje prøvd det, men venninnen til søsteren min gjorde det, og det hadde vist funka❤️

    4. Det samme har skjedd med meg også, jeg renset øre flikene og øredobbene mine. Det funket på meg, jeg brukte sår infeksjons middel for å rense. Håper du snart blir bedre❤️

    5. Jeg har 5 hull i ørene tilsammen. Og jeg renset hullene hver dag en ganske god stund.. (kan godt hende du har gjort det assa men bare et tips) Love u💗 Du er syykt pen og så flink💗

    6. Det samme skjedde med min helix piercing. Det ble så betent til slutt at når jeg måtte ta den ut så rant det mørkt og tykt blod😖

    7. Har også hull der oppe, det har blitt betent mange ganger. Renser med klorhexidin (sårdesinfeksjon) fra apoteket. Bare spør etter noe til å rense med der, så finner de fram til deg. Bruker den hver gang jeg får betennelse og det blir hovent og vondt, det går alltid over. Jeg bruker å ta ut øredobben hver kveld, rense og så sette inn igjen (for at det ikke skal gro) og så tar jeg den ut igjen og renser igjen neste morgen eller neste kveld. Gjenta dette helt til betennelsen er over. Funker!!

    8. Du må ikke ta ut øredobbene!
      Du burde dra innom til et piercing studio asap(hvertfall innen 24 t etter fjerning) og få vurdering av dem og eventuelt sette inn på nytt.

    9. Au! Håper du blir bedre❤️ Tips: Ta dem ut hver kveld og vask øret og øredobbene så ofte som mulig. Det samme skjedde med meg og det er syyykt vondt☹️❤️ Håper dette tipset hjelper deg daa<3

    10. Hvis du ikke vil at hulle skal Gro igjen så tar du i øredobbene, renser flere ganger om dagen med pyricept og smører på «bacimycin» morra og kveld!!!! Funker bra etter noen dager!!

    11. Du har kanskje allergi mot nikkel?? (Det kan godt være. Det er ikke så uvanlig). I så fall bør du slutte å bruke nikkelsmykker👍🏻

    12. Noe av det samme skjedde med meg😔Ikke akkurat det samme, men jeg var mye mindre enne jeg er nå (nå er jeg 12 og et halvt) og jeg tok hull i ørene, jeg var livredd alt sånnt men hadde bestemt meg for å gjøre det. Når jeg hadde hatt øredobber en stund begynte vi å merke noe rart bak ørene mine, det kom noen klumper(vet ikke hvilken farge siden det var bak øret, men jeg tror de var litt blå-aktige) så jeg måtte ta ut hullene og de grodde igjen… Jeg har lyst på hull i ørene, men jeg tørr ikke😔 Har du noen tips til hvordan jeg kan tørre❤️(du trenger ikke svare hvis du ikke vil)

    13. Du burde ikke ta ut piercingene!! Fikk også ekstremt betent øre pga nytt hull som utviklet seg til en ganske alvorlig infeksjon. Når man tar ut øredobben og det liksom skal gro så «stenger» du bakteriene inni hullet i samme slengen. Jeg gjorde det da for å så finne ut at det er ikke det man burde gjøre. Rens øret godt og virkelg dra til legen om det ikke blir bedre for det kan være ganske alvorlig. Håper det ordner seg fortest mulig!!

    14. Detta sjer me meg kvar gong eg tar nye hull! Eg barra tar ut øyredobbane å rense hullene å dobbane å sette di i igjenn, de blir bra då asså! Men vist du går uten så gror di ganske fort desverre…🙄 Håpe du finne utav de♥️sykt kjedeli å måtta ta di ut..🙄

    15. Vask hendene godt og ta ut øredobbene om kvelden, legg de i pyresept over natta og ikke ta på de medmindre du har vasket hendene veldig godt. Ha de på om dagen!!

    16. Jeg renser alle hullene mine 2-3 ganger i uka, det har funket for meg helt siden jeg tok mine førte hull, (ca. 7 år siden) mange av mine venninner gjør også dette, og jeg tror de heller ikke har hatt så mye problemer med betennelse de heller. Hvis dette ikke fungerer kan du og vurdere å bruke øredobber av gull, sølv osv…( alt edelt metall fungere fint) dette kan køpes veldig billig for eksempel på «Glitter». Hilsen en stor fan.

    17. Ååå, det høres ikke noe godt ut😱😱 Dette har skjedd med mamma og hun tok på litt vaseline og salt, det svidde litt, men etter ca. 11 timer var det borte❤️

    18. Du kan rense med pyrysept❤️Det hjelper veldig og det er noe jeg bruker hver gang jeg har værk;)du tar d bare på en bomullspads og renser øret<33

    19. Ser egt ikkje ille ut men for deg er det sikkert ille huff har eit spørsmål? Hvist du hadde truffet ein person og han kysset deg hva ville du ha gjort

    20. Hei Isabelle. Elsker bloggen din og digga den nye videoen deres. Men jeg lurte på om martine Snusa? Og hva «dog» betyr. Sett mange bloggere skrive det men skjlnner ikke om det er skrive feil eller noe annet.

    21. Åneiii! Det er så vondt, og det har jeg erfart et par ganger også;( Jeg reager litt på nikkel og fake øredobber og bare etter en dag begynner det å klø, hovne opp og blø:( Mitt tips nr.1 er: Smør på et tynt lag bacimycin og la øret være i fred. Tips nr. 2: rens såret/hullet forsiktig med pyrisept eller klorhexidin. Men ikke pill på skorpen, og det blir mye værre hvis du drar i øreflippen eller der hvor hullet er! Håper dette kunne hjelpe litt<3

    22. Jeg hadde akkurat sånn! Har fortsatt litt med det er mye bedre nå. Jeg tok på det hele tiden som gjorde at det bare ble verre. Ikke ta ut øredobben, bare la det være. Ikke ta på det, ikke vri på øredobben, bare la det være. Etter en god stund kan du ta ut øredobben og sjekke om det er bedre, og da må du huske å rense det godt! <3

    23. Det er dritmange 04-03?ere som røyker og snuser. Jeg har blitt veldig full, noe som jeg angrer på. Så folk, vent til dere blir 18!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg