Uken som gikk// Skutt med pistol. Irriterende mennesker. Blogg er jobb. Mine tanker ++

//annonselenker

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat kommet meg til her vi skal filme i noen dager. Jeg er skikkelig spent på hvordan det kommer til å gå! Nå sitter jeg å spiser litt, senere skal jeg ta turen ut for å finne noe kostymer og sminke til festen Martine og jeg skal på i morgen. Gud jeg gleder meg så mye! 

Ukens nedtur:
Jeg har allerede begynt å få litt ettervekst. Ikke mye – det er nesten ikke synlig, men jeg merker det veldig godt selv. Jeg skjønner ikke at denne etterveksten kan komme så fort uten at jeg merker at håret mitt vokser. Jeg føler jo ikke jeg får så mye lengre hår. Det er ikke lenge siden jeg var hos frisøren, likevel føler jeg at jeg må ta meg en tur tilbake ganske snart. Jeg liker også å ha en veldig kald tone i håret mitt, noe jeg føler også har forsvunnet litt nå. Misforstå meg rett, jeg liker håret mitt slik det er nå og syntes det er kjempe fin, men jeg vet at det kan se bedre ut! Noe som faktisk hjelper på denne lille etterveksten min er tørrsjampo, av en eller annen grunn får det håret mitt til å virke lysere. Så har du ettervekst anbefaler jeg deg til å teste ut tørrsjampo! 

Ukens høydepunkt:
Jeg har gjort så mye morsomt den siste uken. Jeg har både vært på NRJ MUSIC AWARDS, noe som var veldig morsomt. Det ble en rolig kveld selvom jeg koste meg masse. Jeg har også vært ute i skogen å skutt (på blink), jeg har ikke blogget så mye om dette da jeg konsentrerte meg om å heller kose meg og ha det gøy. Jeg la ut litt på Snapchat (Isabelleeriksen) så hvis du følger meg der fikk du nok med deg litt! Jeg har jo alltid hatt lyst til å prøve det ut og bare vite hvordan det er, og nå fikk jeg endelig gjort det. Det er virkelig skumle saker og det er ikke noe å tulle med lærte jeg. 

Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Jeg er så takknemlig for at jeg faktisk kan holde på med det jeg har lyst til. For bare et år siden ante jeg ikke hva jeg hadde lyst til og jeg så å si gjorde ingenting med livet mitt. For et år siden bestod jeg fagbrevet og tenkte at jeg endelig hadde klart noe jeg har strevet med lenge. Selvom jeg hadde bestått fagprøven var jeg ikke glad og jeg hadde ikke lyst til å jobbe med det jeg utdannet meg som.. Nå kan jeg endelig si at jeg gjør noe jeg syntes er morsomt og trives med, og det føles godt! 

Ukens irritasjon:
Folk tror ikke det er en jobb å blogge, og det irriterer meg faktisk enormt. Jeg skjønner at folk kanskje kan tro at det ikke er noe stress, for man ser ikke alle baksidene ved det å styre en blogg. Det er faktisk mange baksider. Nå skal ikke jeg skrive så veldig mye mer om dette nå, for det har jeg gjort HER. Men jeg syntes bare det er så dumt at folk skal kritisere og snakke om ting dem ikke aner noe som helst om. Prøv det ut selv så skjønner du faktisk hvor mye mer jobb det er. 

Ukens antrekk:

GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. LIGNEDE BELTE FRA ASOS HER. BH fra Lounge Underwear. Jakke fra Kouture.

Ukens mest leste innlegg:

HER BOR JEG – ROOM TOUR

TING JEG SKULLE ØNSKE JEG VISSTE DA JEG VAR UNG – MASSE FINE TIPS TIL UNGE

UKENS SPØRSMÅL // HVA SKJER MED LEPPENE MINE? HARESKÅR? PUPPER +++

STORYTIME – DET SPØKTE HOS OSS

6 kommentarer
    1. Det er sikkert vanskelig og få følgere når man er totalt ukjent for folk, men når man har vært med på reality programmer og deretter starter med sosiale medier får man mange følgere. Hvorfor henger du deg så mye opp i om det er en jobb eller ikke? Det er ikke slik at med engang man får penger, så er det en jobb. Bare fortsett med det du gjør og ikke irriter deg over slike ting 😉

    2. Kjempe bra innlegg. Nå har jeg lest på innleggene dine i snart en uke. Og jeg begynner å like deg veldig godt. Ha en fin dag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg