Ukens spørsmål// Hva skjer med leppene mine? Hareskår? Hvordan holde meg tynn? Helger på PH. Pupper ++

♡DU SPØR, JEG SVARER♡
 

Hvordan holder du deg tynn? Trener du, eller teller du kalorier?
Jeg syntes selv at jeg ikke er så veldig tynn, jeg er helt normal. Jeg trener ikke, men har bestemt meg for å begynne. Bare fordi jeg vil ha strammere kropp og føle meg bedre om dagene. Ikke fordi jeg vil bli så veldig mye tynnere. Det er fint med former. Jeg elsker det! 

Hva er ditt favoritt sminke merke?
Oj det var et vanskelig spørsmål. Jeg bruker så mye forskjellig og jeg liker veldig mange sminkeprodukter fra forskjellige merker. Må jeg velge et merke jeg må kjøpe produkter fra må det nok bli Mac. Der har dem så mye å velge mellom og det er vell ingen produkter derfra jeg hater! 

Hva skjer egentlig med leppa di på noen bilder?
Dette begynner jeg å bli dritt lei av, derfor velger jeg å svare på dette igjen. For ja, jeg har svart før! Det er mange som tror at leppene mine har ett lite hakk i seg på grunn av fillers. Det er ikke sant, leppene mine er sånn. En av de første gangene jeg valgte å fikse på leppene mine prøvde jeg faktisk å ”tette” igjen dette lille hakket. Jeg aner ikke selv hvorfor jeg plutselig fikk det, jeg syntes selv det er rart og jeg har faktisk ikke noe svar på det. Jeg ble ikke født sånn.
Og til deg som prøver å få meg til å føle meg dårlig ovenfor leppene mine og spør så å si hver eneste dag om jeg har hareskår? Hvis du googler hareskår ser du veldig godt at jeg ikke har det. Altså det er nesten litt komisk. Hadde jeg hatt det, hadde jeg også skrevet det på bloggen! Enkelt og greit, det er jo ingen skam å med det?

 Processed with VSCO with f2 preset

Hvor ofte shaver du deg?
Hehe, det er veldig forskjellig faktisk. Det kommer også veldig an på om det er sommer eller vinter. Er det sommer shaver jeg som oftest hver dag, og spesielt når jeg skal gå med sommerklær eller bikini. Jeg hater å ha hår på kroppen når jeg går med lette sommerklær. Det er ubehagelig og det ser jo ikke akkurat så veldig fint ut syntes jeg. Jeg har ikkenoe imot folk som velger å ikke shave, jeg er også all inn for dette med likestilling og feminisme. Men jeg foretrekker å ikke ha hår på kroppen. Om vinteren derimot, shaver jeg nesten aldri. Selvom jeg hater å ha hår på kroppen gidder jeg ikke shave, det er jo ingen som skal se meg uten klær uansett. Hadde jeg hatt kjæreste hadde jeg nok shavet hver dag på vinteren også! 

Hva gjorde dere i helgene på Paradise?
Dette er det faktisk utrolig mange som lurer på! Jeg lurte selv da jeg ikke hadde vært med selv. Det er faktisk ikke helg inne på Paradise Hotel. Dagene går slik: Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag så blir det mandag igjen. Så dagen etter en parseremoni er det rett på med en ny innsjekk! 

Kan du skrive litt om hva som faktisk skjedde da du ble mobbet på barneskolen osv?
Det kan jeg helt sikkert gjøre, når jeg føler jeg er klar for det! Jeg føler meg egentlig klar, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Jeg kan skrive litt om noen hendelser som skjedde med meg, som jeg husker. Det var ganske alvorlig, det endte jo med at jeg måtte bytte skole og alt. Jeg skal finne ut av hvordan jeg vil skrive om dette, så skal jeg prøve å få gjort det. har du kanskje noe forslag? Hva vil du vite? 

Hvor mye er du med Martine egentlig? Føler du at du kan si alt til henne nå og at dere har et like godt forhold som før hun ble sammen med Alex?
Jeg er en del sammen med Martine, vi er bestevenner og har en YouTube kanal sammen som faktisk er blitt en jobb. Da blir det jo også til at vi er mye sammen! Så vi er både venner og jobber sammen, jeg elsker det! Selvom vi ikke legger ut masse bilder på snap og insta av at vi er sammen så betyr ikke det at vi aldri er sammen. Vi dokumenterer ikke alt vi gjør! Vi var mer sammen før, men da hadde verken henne eller meg noen ting å gjøre. Nå har vi bloggen og andre ting vi holder på med om dagene. Jeg forteller henne så å si alt og jeg vet hun er en jente jeg kan stole 100% på. Martine har fått seg kjæreste ja, noe jeg unner henne over alt på jord! De er kjempe søte sammen og Aleks er en veldig fin fyr. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Var det veldig vanskelig å slutte å snuse? Eller var det lettere enn sist?
Jeg syntes faktisk det var overraskende lett. Jeg sleit nesten ingenting og jeg sliter fortsatt ikke. Jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke har prøvd ordentlig før slik jeg gjorde denne gangen. Det er jo ikke vanskelig! Alt ligger i hode og det viktigste man må gjøre før man slutter er å faktisk være bestemt på at det skal gå. For da går det! 

Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg har kun hatt en kjæreste som jeg teller som en kjæreste. Jeg hadde jo helt sikkert kjærester i barnehagen og da jeg var liten, men det teller ikke jeg som en ordentlig kjæreste! 

Har du et dyr?
Ja, vi har en hund som heter Neima. Hun er en mellompinscher og døds søt! Hun har faktisk en veldig sterk personlighet og hun skjønner nok mer enn alle tror haha.. 

Hvor gammel var du da du tok silikon? Har du tenkt å ta mer silikon i så fall hvor?
Jeg var vell 19 år gammel da jeg tok silikon. Jeg angrer ikke, men jeg hadde nok aldri gjort det igjen! Jeg hadde så sinnsykt vondt at jeg faktisk hadde lyst til å dø haha.. Herregud jeg husker det som om det skulle vært i går. Det føltes virkelig ut som om en lastebil hadde kjørt over brystkassen min og knekt alt jeg har i overkroppen. Ikke digg! 

Håper du likte alle svarene! Er det noe mer du lurer på er det bare å kommentere i dette innlegget så skal jeg få svart på det i neste ukens spørsmål. Ha en fin kveld videre babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

13 kommentarer
    1. Veldig gode spørsmål og svar. Jeg har en personlig sørsmål. Hva er din favoritt matrett? PS. Du er kjempe pen kvinne. Ha en god helg Isabelle. <3 PPS. Jeg elsker bloggen. <3

    2. Har samme sprekk i leppen min, det er mange som tror det samme. Men grunnen til at min sprekk er der er fordi den strengen fra tannkjøttet som er bindet i leppa er for stram. Det er ikke noe galt fordi

    3. jeg syntes du har sykt fine lepper😍😍😍😍!!!! ikke hør på haterene !!! de bare hater fordi de ikke er deg😍❤️

    4. Hei du er best!! Bare lurer på to ting! Hvilken størelse bruker du i bh?
      Og liker du boybandet suite 16?
      Stor klem fra Line

    5. Anbefaler deg å bygge opp leppene dine på nytt hvis det er noe du ikke liker ved dem, er kun å få sprøytet inn ett annet middel som gjør at fillers løses opp. Og deretter fylle på nytt, og ikke for ofte.

    6. Hei, elsker bloggen din<33. Jeg kjenner en som hadde slike lepper som deg, men hun reiste til tannlegen med det, og han skjerte ut den strengen mellom leppa og tannkjøttet foran fortennene i munnen. Nå er leppene hennes «normale» viss jeg kan kalle dem det. Men hva er normalt? Du er nydelig Isabelle, og du vart født slik og du er perfekt slik!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg