Uken som gikk// Soler meg toppløs. Lystløgnere. Slutte å drikke. ++

Annonse – lenker – Bubbleroom, Cubus, Nelly,

Favoritt bilde av meg selv! Elsker det. Naturlig, uten sminke og glad!

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg bare hjemme og ser på min nye favoritt serie på Netflix. Jeg fikk et tips til en serie her om dagen og siden det har jeg ikke klart å legge den fra meg når jeg er hjemme. Som dere vet er jo jeg avhengig av å ha ting på i bakgrunnen når jeg driver med ting hjemme og nå surrer denne nye serien på i bakgrunnen. Vil du vite hvilken serie det er? Den er faktisk spansk, men sykt spennende. I dag har jeg ikke gjort noen verdens ting, bortsett fra å jobbe litt så klart. Det er litt digg!

Ukens høydepunkt:
Norge er virkelig helt fantastisk disse dagene. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg vet jeg har snakket en del om været i det siste, men det er jo nesten umulig å ikke gjøre det. Elsker å være ute disse nydelige sommerdagene i Norge. Finnes ikke bedre enn Norge om sommeren, det mener jeg.

Ukens nedtur:
Paradise Hotel er ferdig for i år, haha.. Det er både digg, men også utrolig trist! Jeg syntes det er så morsomt og underholdene å se på. Hva skal jeg se på nå liksom? Jeg var jo på finalefesten sist uke og hadde det utrolig koselig, men det er virkelig trist at det er ferdig på tv. Et år til neste gang (forhåpentligvis)! Nå er det også mye andre ting som begynner på tv, og det gleder jeg meg til. Enkelte mener jeg virkelig tar ting for langt og faktisk ødelegger mye av fremtiden sin. Menmen, de lager jo tv, haha..

Ukens irritasjon:
Lystløgnere har virkelig plaget meg denne uken, haha.. Jeg syntes det er så utrolig teit at folk skal lyve om seg selv og lyve om livet sitt for å føle seg bedre. Det er jo helt patetisk spør du meg. Her om dagen var jeg vitne til et ekstremt tilfelle av lystløgn, det var faktisk ikke måte på hva denne personen fikk seg selv til å si. H*n hadde hvert fall ekstremt bra fantasi, det skal sies. Men det er jo absolutt ikke vanskelig å gjennomskue noen som lyver om absolutt alt!

Ukens tanke:
Jeg vil slutte å drikke alkohol. Dette begynte jeg faktisk akkurat å tenke på! Det er greit å kanskje ta et glass vin eller kun en drink når jeg er ute å spiser, men jeg vil prøve å slutte å drikke på fest og ute på byen. Flere av mine venner og folk jeg kjenner har sluttet smått med å drikke alkohol og det virker så digg. Denne helgen skal jeg i en bursdag hvor det helt sikkert ender med et par drinker, men jeg har ekstremt lyst til å slutte med det. Man trenger ikke drikke og være full for å ha det morsomt. Det vet jeg! 

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

JAKKE – HER.

SHORTS – HER.

Processed with VSCO with p5 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – HER

LIGNEDE KJOLE – HER

Processed with VSCO with f2 presetLIGNEDE SKO – HER.

LIGNEDE SKJØRT – HER.

LIGNEDE TOPP – HER.

BIKINI TRUSE – HER.

BIKINI OVERDEL (utsolgt) – FLERE HER.

 

Ukens mest leste innlegg:

JEG SOLER MEG TOPPLØS – Bilde er ute! 

Ukens spørsmål// SÅ MYE TJENER JEG. Naken på tv. Paradise Hotel. Sex ++ 

Siste gangen jeg.. HADDE SEX. KYSSET NOEN. SOV MED ++

Skal være med på Ex on the beach? Jeg svarer endelig helt ærlig..

 

14 kommentarer

Siste innlegg