Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

Elsker denne genseren som mormor har strikket til meg!!

Masse lignende fine gensere – HER

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

 

Hvilket terningkast gir du leiligheten din?
Siden det ikke er helt ferdig her så må jeg gi den en 4, men det blir en 6er altså 🙂

Hva er det beste og hva er det verste med å bo alene?
Så langt er det veldig bra. Nå har jeg bare bodd her ca 1 uke, det er jo ikke så lenge. Jeg var jo litt redd for at det kom til å bli litt ensomt og kjedelig, men jeg har så ofte besøk – så det er deilig! Elsker å bo alene.

Kommer du til å få deg kjæreste snart?
Haha, jeg håper jo det da. Hver eneste uke får jeg spørsmål om hvordan det går med kjærlighetslivet mitt så dere vil også at jeg skal få meg kjæreste snart.

Hadde du sagt ja til og være med på Paradise Hotel en gang til?
Veldig vanskelig å si, men sånn som livet mitt er akkurat nå – nei.

Vet du sånn ca hvor gamle følgerne dine er?
Ja, de fleste følgerne mine er fra 13- 24.

Hva tenker du om at folk som er 6 år følger deg?
Det er hyggelig det, men er man i det hele tatt gammel nok til å ha telefon da? Jeg husker jeg fikk en kommentar en gang om at jeg er et dårlig forbilde fordi 6åringer følger meg, og det er absolutt ikke mitt ansvar. 6 åringer burde ikke ha tilgang til telefon og internett uten en forelder ved siden av seg. Mener jeg da!

Når kommer det ny video?
Søndag eller mandag!

Er det uvant å bo alene? Hvordan er det?
Ja det er litt uvant, men samtidig er det liksom som om jeg alltid har bodd her haha. Det er så deilig å bare kunne være alene når jeg vil, gå rundt i leiligheten splitter naken og gjøre ting uten at folk skal kommentere det hele tiden!

Hva syntes du om å ta imot drikke fra andre på byen?
Jeg syntes det er helt greit om man har lyst til det. Jeg har tatt imot drikke før om noen vil spandere på meg, men da pleier jeg også å ta ”neste runde”.

Kommer du til å ta botox når du blir eldre?
Jeg aner ikke. Kanskje, hvis jeg har lyst! Er ikke noe galt i å gjøre det om man har lyst til det!

Hvilke snitt hadde du på ungdomsskolen og vgs?
Jeg hadde helt gjennomsnittlig snitt på ungdomsskolen. Jeg hadde rundt 4, men på vgs gikk det bare nedover. Heldigvis bestod jeg i alle fag. Jeg tror faktisk jeg gikk ut fra vgs med et snitt på 2.9 eller 3..

Oppfører du deg annerledes i virkeligheten enn på YouTube?
Litt så klart. Jeg er mye mer stille og ydmyk i virkeligheten. Det er nok alle!

Kan du ha flere videoer med søsknene dine?
Ja, helt sikkert!

Hvem ville du giftet deg med av Randulle (Sander), Murdrocks (Markus) og Adrian Sellevoll?
Haha uff så vanskelig og merkelig spørsmål. Jeg aner ikke! Markus har kjæreste og Adrian kjenner jeg ikke så måtte nok blitt Sander.

Er det dyrt å bo alene?
Ja det er jo det. Man må betale mer enn det man tror, det er så mye man trenger man ikke tenker over. Det er husleie, lån, mat, ting til badet og mye man egentlig ikke har lyst til å kjøpe men bare må ha. Så langt går det helt fint her hjemme og jeg har ikke brukt så mye penger tror jeg.

Har du planer om å gifte deg?
Jeg vet ikke, det er egentlig ikke så viktig for meg. Hadde vært hyggelig å blitt fridd til da.

Når kommer leilighets tour?
2-3 uker tror jeg. Må bare få alt på plass <3

Hvor gammel blir du i år?
23.

Hvor lenge skal du bo i den nye leiligheten?
Sikkert noen år. Til jeg enten blir lei av denne leiligheten eller får meg en kjæreste jeg vil bo med.

Er det skummelt å bo alene?
Nei, det syntes jeg ikke. Ikke enda hvert fall haha.

Hvor mye penger har du brukt på leiligheten nå? Mat ++
Hmm, vanskelig å si. Jeg har ikke regnet på det. Men noen tusen denne uken har det blitt.

En ting du vil gjøre før du dør?
Oj, det er så mye. Jeg vil reise jorden rundt! Jeg er en sånn person som vil oppleve absolutt alt! Nå skal jeg snart hoppe i fallskjerm blant annet, det blir gøy!

Hvordan si til foreldrene sine at man har fått mensen?
Bare si at du har fått mensen. Enkelt og greit. Alle jenter i denne verden får mensen og det vet foreldrene dine, de venter sikkert bare på at du skal fortelle det!

Hvordan syntes du det norske blogg og youtube miljøet er?
Jeg liker youtube miljøet mye bedre enn blogg miljøet. Jeg føler bloggere er så høye på seg selv, haha.. Ikke alle såklart, men jeg har fått det inntrykket noen ganger!

Hvor mange piercinger har du?
Har hull i ørene og piercing i navelen bare.

Hvor mange tatoveringer har du?
Fire om jeg ikke tar helt feil. Du kan se bilder og lese om alle HER.

Er du glad i den nye leiligheten din?
Jaaa.

Hva er den rareste sex stillingen du har prøvd?
Hmm, jeg tror ikke jeg har prøvd noen veldig rare uvanlige stillinger faktisk.

Hva tenker du om at Anne Brith skal slutte å blogge?
Det er trist alt som står syntes jeg. Jeg kjenner Anne Brith godt og hun er virkelig bare god, spesielt mot meg og jeg setter stor pris på alt hun har gjort for meg. Nå har hun jo skrevet bok, den er jeg veldig spent på!

Hva syntes du helt ærlig om sangen til Erik Sæter?
Den var kul og fengene syntes jeg!

Er du 100% fornøyd med kroppen din?
Nei, det kommer jeg nok aldri til å bli heller haha… Likevel er det ingenting som plager meg skikkelig med kroppen min, men jeg er ikke 100% fornøyd. Har lært meg å like kroppen min nå, det burde alle.

Er du bifil?
Nei, jeg kunne aldri vært kjæreste med en jente.

 

Masse lignende fine gensere – HER

 

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

 

10 kommentarer
    1. Kan du lage en vlog kamera set-up typ video? Har så lyst til å begynne å vlogge selv, men aner ikke hvilket kamera/mikrofon som skal brukes eller hvordan det fungerer :/

    2. Hvor er “vasen” til de hvite rosene dine fra? Har leitet i evigheter og har ikke funnet noe lignende… Har selv kjøpt ny leilighet og mangler dette!

    3. Kan du og sandrathbeauty lage en collab på YouTube? Please, hadde vært så kult! BTW love you du e forbilder mitt

    4. Synes det er så trist når folk sier at de aldri kommer til å bli fornøyd med kroppen sin og at de må lære seg å akseptere den. Jeg skjønner at det er positivt ment at man skal akseptere kroppen sin, men det finnes jo løsninger! Om man ikke er fornøyd så kan man gjøre mye for å endre kroppen sin helt. Jeg for eksempel, gikk fra å være tynn-feit, til å ha en skikkelig fitnesskropp. Gikk fra å være deprimert til å være livsglad. Du har en fin kropp, men er man ikke fornøyd burde man sikte høyere enn å akseptere seg selv som man er. Man skal ikke akseptere noe man ikke er fornøyd med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg