Jeg svarer på alle deres spørsmål

DU SPØR, JEG SVARER

 

Hvordan har du det?

Jeg har det helt greit for å være ærlig. Det går mye bedre med meg nå enn det gjorde for 6 mnd siden for eksempel.

Ser du på Paradise Hotel i år?

Jaa, det gjør jeg.

Hvem er din favoritt på Paradise Hotel nå?

Hmm, denne var faktisk ganske vanskelig å svare på. Kanskje Yasmine eller Jenny? Litt usikker faktisk.

Har du sett Erik sin sesong av Paradise Hotel?

Jeg har sett noe av det.

Hva tenker du om Korona viruset?

Jeg syntes det er veldig skummelt det som skjer nå. ALLE burde høre på myndighetene og holde seg mest mulig hjemme. Man vet faktisk ikke om man er smittet eller ikke. Vask hender ofte uansett, og ta dette på alvor.

Har du Korona viruset?

Ikke som jeg vet. Har ingen symptomer hvert fall.

Er du i karantene?

Nei, men jeg holder meg hjemme og går bare ut om jeg .

Har du og Erik lyst på barn?

Vi har faktisk ikke snakket så mye om det. Jeg er hvert fall ikke klar for det helt enda!

Når begynte du å bruke sminke?

Jeg begynte med litt maskara bare i 8-9 klasse tror jeg. Jeg begynte ikke med masse sminke før jeg gikk på VGS.

Syntes du at du tjener godt nok på blogg og YT?

Ja, jeg tjener bra.

Skal du i fengsel?

Nei det skal jeg ikke. Som jeg skrev i et innlegg for noen dager siden her på bloggen så håper jeg dere respekterer det jeg sier og gir meg litt tid! Les innlegget HER.

Var det vondt å ta piercing i navelen?

Det var ikke sykelig vondt, men ubehagelig ja. Heldigvis gikk det fort.

Kunne du vært med på Skal vi danse?

Jaa, lett.

Har du noen gang hatt six pack?

Jeg hadde faktisk six pack da jeg var yngre og drev med turn.

Hvilken telefon har du?

Jeg har iPhone X.

Skal du ta flere tatoveringer?

Ikke som jeg har planlagt. Det holder med de jeg har nå syntes jeg!

Angrer du på at du var med på Paradise Hotel?

Jeg angrer ikke akkurat nå. Rett etter at jeg kom hjem angret jeg faktisk litt og hvem vet? Kanskje jeg blir å angre om noen år.

Bilderesultater for isabelle eriksen paradise hotel bilder

Skulle ikke du være med på noe som ligner 71 grader nord?

Joo, det kommer veldig snart! Informerer dere så klart når det er ute, så dere kan se haha..

Kan du fortelle oss om en krangel du og Erik har hatt?

Vi har faktisk tenkt til å lage enn video om dette. Stay tuned! 😉

Har du noen gang vært utro?

Nei. Aldri.

Hva liker du best og minst med Erik?

Erik er VELDIG snill mot meg, det setter jeg stor pris på. Så det er det beste! Det jeg liker minst med han er kanskje at han prater HELE TIDEN, og det kan bli litt irriterende haha.

Har du noen gang trodd at du var gravid?

Nei.

 

38 kommentarer

Siste innlegg