Jeg beklager

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette innlegget, men jeg vet at det er mange der ute som lurer. Det har gått en del rykter og det har stått en del på nett om dette. Jeg har gjort noe dumt, som jeg angrer på og tatt straffen min for. Jeg beklager til alle mine følgere for at jeg ikke har gått ut med dette før nå, men det er faktisk en grunn til det. Mens jeg har forsøkt å bearbeide dette, har jeg hatt tusenvis av øyne på meg og det har florert av spørsmål og kommentarer. Jeg ble anbefalt av både advokat og psykolog å vente. Psykologen min, som jeg fortsatt går til, mente at jeg psykisk ikke var klar for det. Det er vondt å gå å bære på noe helt alene. Jeg kan varmt anbefale alle som sliter med noe, enten det er lite eller stort, å snakke med en psykolog for å få hjelp. Jeg har gått jevnlig til psykolog i ca. 1 år nå og jeg har vært ganske langt nede. Jeg er endelig på vei opp igjen, men kommer fremdeles til å gå til psykolog. Jeg har derfor vært nødt til å sette helsen min først. Jeg trengte å bearbeide dette selv, før jeg gikk ut med det offentlig.

De to siste årene har vært tøffe. Nå er jeg ferdig med det jeg har gruet meg så uendelig mye til. Jeg føler at ting er litt lettere og at jeg kan gå tilbake til hverdagen og livet mitt igjen. Du som leser dette kan kanskje kjenne deg igjen og angre på noe du har gjort. Jeg beklager for det jeg har gjort, jeg angrer virkelig. Det som nesten har vært tyngst er alt som har blitt skrevet om meg på sosiale medier, anonyme apper og anonyme meldinger som har blitt sendt meg direkte. Det har vært mange spekulasjoner og mye av det er oppspinn. Jeg håper jeg kan få lov til å gå videre nå.

Jeg er klar for å starte på nytt, jobbe hardt med det jeg elsker å drive med og fortsette livet mitt. Hvis jeg føler at jeg blir klar for det kommer jeg til å fortelle hele min historie, dele mine tanker og opplevelsen min rundt dette. Alt er klart, men jeg må bli psykisk klar for det. Akkurat nå er jeg ikke helt der, men kanskje en gang i fremtiden. Jeg håper på forståelse for dette. Jeg anerkjenner at jeg har gjort noe dumt, men det gjør meg ikke til en dårlig person. En handling definerer ikke et helt menneske. Jeg har vokst mye som person, lært mye nytt om meg selv og føler at jeg har blitt en bedre utgave av meg selv etter alt dette.

Dette er langt fra hele historien, men mer en forklaring på hvorfor jeg ikke har uttalt meg tidligere. Jeg håper dette var et godt nok svar på deres spørsmål inntil videre. Jeg opplever ikke at hele saken og min versjon har blitt belyst. Den dagen jeg er helt klar for det så vil jeg selvfølgelig svare på flere spørsmål og komme med hele min side av saken. Jeg har uansett lært av dette, og jeg håper etterhvert at min historie en gang kan være med å hjelpe andre.

Til dere som har støttet meg hele veien; tusen hjertelig takk. Dere vet hvem dere er. Så vil jeg også takke alle dere som følger meg, dere er fantastiske. Nå gleder jeg meg bare masse til å vise dere hva som skal skje videre og alle planene jeg har fremover! ❤️

55 kommentarer
      1. Jeg synes du er Sterk jeg Isabelle jeg hvet at du ikke har Hart det så bra inni deg jeg og gjør dumme ting når jeg er lei meg det er helt greit vis du ikke hal lyst og si hva du gjorde ❤️😘😘😘😭

    1. Du er en helt fantastisk person Isabelle!! Du gjorde noe dumt, men det sier ikke noe om hvordan du som person er❤️ Alle gjør noe dumt i løpet av livet, og det beste er at man lærer av feilene sine:) Lykke til videre😁

    2. Når du sier du har tatt straffen din, har du da betalt bot eller vert i fengsel?

      Og så lurer jeg på om det var derfor du har vert litt uaktiv?
      Håper det går bra og at du klarer å svare på litt spørsmål, for det er vel ikke rart at vi er nysgjerrige på hva som er rett rundt alle disse ryktene?

    3. Åhhh! Jeg håpet du skulle komme med et sånt innlegg! Hurra! Så mye bedre å faktisk innrømme sine feil, og beklage, enn å ikke si noe! Veldig bra at du lytter til psykolog og følger dens råd! Jeg tror også det var lurt å vente til det værste var over! Lykke til videre Isabelle! Alle gjør feil! <3<3<3

    4. Hva er det som skjer?? Jeg sjønner ingen ting. Hvorfor skriver noen her at du har vert i fengsel? Hvordan kan du ha det når du har vert på alle sosial media? Blir så sint viss noen legger ut rykter.

      1. Kan være i «hjemmefengsel», da får man lov til å dra på jobb og skole etc men har ikke lov til å dra utenfor huset utenfor en tidssperoide

    5. Så fint at du inndrømmer!❤️ Alle kan gjøre feil, vi er bare mennesker. Du er et menneske med hjerte av gull, og du er absolutt ikke noe dårlig menneske bare fordi du har gjort en feil. Alle gjør feil i livet, forskjellen er bare at du er en offentlig person og da får alle vite hva du gjør feil. Bare et lite spørsmål, når du sier at du har tatt straffen din, mener du da at du har vært i fengsel?

    6. Utrolig tøft av deg å innrømme det, selv om mange antok at det var deg pga sosiale medier og rykter. Som sagt veldig tøft av deg å innrømme det, det er mer en nok. Nå slipper det å være spekulasjoner rundt det. Du har tatt straffen din, mer trenger ingen å kreve av deg. Du er akkurat som alle oss andre, bare at alle må tydeligvis dele sine meninger om deg som også er frekke. Det er ikke sikkert alle som har hørt “Hvis du ikke har noe fint å si, så ikke si det”. Det at du angrer og forhåpentligvis har lært noe er et stort fremgang. Ja du har unge lesere, men de unge lesere leser ikke bare det “dumme” du har gjort. De leser også at du har tatt straffen din og ikke minst angrer på det du gjorde. Vi lesere kan lære av dine feil og andre bloggere og det som er digg å lese blogger til folk som dere, det er ikke bare vi som gjør feil men alle. Stå på Isabelle, du har gått opp bakkene som er det verste, nå er det litt flatt så går det nedover og alt er glemt.

    7. Så bra at du skriver dette! Dumt det du har gjort, selv om jeg ikke har vært borti lignende kan jeg forstå. Du er et fortsatt et fantastisk forbilde og dette er noe som kan skje oss alle. Klem!

    8. Kjære Isabell jeg vet hvordan det er å ha det hardt og har hatt mange harde tider selv men du er en stor inspirasjon. Du ha hjulpet meg mye og du er et stort forbilde. Uansett hva som skjer så kommer iallefall jeg til å støtte deg💖💖💖og håper alt blir mye bedre i fremtiden 💖💖 elsker deg💖💖💖😘😘

    9. Hei! Jeg syns det er kjempe tøft av deg å stå fram på den måten!!♡︎ Men kommer du til å lage en storytime på yt? Om hva som skjedde? Når du er klar for det❤️ Kjempe stor fan av deg!

    10. Det er utrolig tøft av deg å ha innrømt hva du ha gjort, når du er en så offentlig person de er ikke alle som ha turt. Alle gjør jo feil de er jo bare en de av livet og menneskelig ting å gjøre. Men når de er sakt så er det enda bedre at du ser de selv at du har begått en feil og jobber med deg selv.
      De står de all respekt av, og du er modig

    11. Så bra at du tar ansvar for handlingene dine! Det står det respekt av, for det er ikke gitt at det er enkelt. Dette er jo en personlig sak, men som offentlig person kan det være ganske tungt. Har aldri vært i tvil om at det var mer til saken enn det enkelte der ute påstår de vet🙄 Du er en fin person og alle kan ha sagt eller gjort uheldige ting av ulike grunner! Stå på videre❤️

    12. All respekt til deg, Isabelle, som går ut med dette selvom du er en offentlig person som også trenger ro <3 Jeg har skjønt det, siden du ikke har lagt ut noe omtrent, men holdt meg for god til å spørre. Synes folk skal holde seg for gode til å spekulere også.

      Håper du reiser deg som den stjerna du er

    13. veldig modig av deg å dele dette, det er ingen andres rettighet å vite om ditt privatliv, så det setter jeg pris på at vi får <3 og veldig godt gjort med å ha klart å levere innhold til leserne/seerne dine hele veien, det står det stor respekt av

    14. Herregud Isabelle du er så søt og snill å kjempeflink med ord du og Sofie Elise er forbildene mine! Jeg begynte å følge Sofie for 2 dager siden! Men jeg har følgt med i flere år nå sikkert siden du å Martine begynte med yten lovu ❤️

    15. Problemet har aldri vært at du gjorde noe dumt på fest og ble straffet for det. Sånt skjer, pg det er ok. Det som derimot er et problem er at i stedet for å innrømme feilen og snakke om det har du latt som ingenting og skjult at du har tatt straffen din. Du har mange unge følgere som ser veldig opp til deg, og du hadde en fylden mulighet til å være et godt forbilde for dem ved å snakke om det som faktisk foregikk og legge deg flat. På mange måter har du lurt følgerne dine ved å være noen du egentlig ikke er. Vi alle gjør ting vi angrer på og ting som er dumt, og du burde ha stått frem tidligere i stedet for å publisere gamle bilder på bloggen. For det står respekt av noen som innrømmer sine feil og prøver å bli bedre, men det står ingen resept av noen som lyver til følgerne sine om noe så viktig.

      1. Hva er grunnen til at Isabelle er pliktet til å rapportere til offentligheten om alt som skjer med henne? Dette er strengt tatt en sak mellom henne, rettsvesenet og kriminalomsorgen, og hun har fulgt opp alt hun _faktisk_ er pliktet til, av rettssak og straffegjennomføring. Selv om Isabelle har en jobb som innebærer å dele av sitt eget liv, så betyr ikke det at hun ikke har rett til å verne om enkelte ting av privatlivet sitt.
        Hun skriver selv i dette innlegget at hun har slitt mye på grunn av dette og at hun har måtte ty til profesjonell hjelp. Det er ikke uten grunn!
        Ett villt forslag: hva om du, og alle andre, istedenfor respekterer andres privatliv, lener deg tilbake og venter tålmodig på at hun kanskje en dag blir klar til å snakke om dette? Eller bunner dette egentlig i at du synes det er viktigere at nysgjerrigheten din stilles enn at Isabelle skal få tid til å bearbeide det hun har vært igjennom?
        Bare spør..

    16. (っ◔◡◔)っ ♥ You go girl ♥ omg du er så sterk isabelle at man bare får hakeslipp tusen takk for at du deler dette med oss du er sterk

    17. Jeg synes du er veldig tøff som sier dette ordentlig, det kan hjelpe mange å bli mere åpne😊Du er et godt forbilde Isabelle💗💪🏼

    18. Jeg vet hvordan det er å ha noe stort og tenke på, jeg håper du ikke stresser med og forklare oss va som har skjedd❤️

    19. Flott at du har det bedre og fint at du deler! Trenger ikke publisere denne kommentaren, vil bare tipse om at riktig ord ville vært erkjenne, ikke anerkjenne. (Blir litt omvendt mening å bruke anerkjenne og sikkert noen som henger seg opp i det).

      Ha en fin dag og masse lykke til videre, you can do it!

    20. Pleier egentlig aldri å lese blogg eller kommentere, men følte for å legge igjen en kommentar her.

      Har selv vært gjennom mye av det du har og i samme periode. Dette pga. noe som skjedde på byen, men fikk sone hjemme med fotlenke. Selv for meg var det utrolig tøft skummelt, men verst av alt var hånet, snakket og ryktene. Kan ikke tenke meg hvordan det hadde vært om jeg hadde vært en så offentlig person som deg og måtte taklet mye mer enn det jeg opplevde. Tror faktisk ikke jeg hadde overlevd det. Så selv om det er mange som sir det, vil jeg bare du skal vite hvor genuint sterk jeg synes du er og har fått mye mer respekt for deg. Man er mye mer enn sine feil❤️

    21. hei jeg er en kjempe stor fan og digger deg!!! håper du ser denne Isabelle! jeg støtter deg!!!!! såååååå mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    22. Hei eg støtter deg hundre prossent eg er ein veldig stor fan av deg og eg har sette alle videoane dine på you tube flere gongar.

    23. Når dere i kommentarfeltet spørr om hun har vært i fengsel+++🤦🏼‍♀️ Det er jo akkurat det hun sier i dette innlegget. Hun sier at hun ikke er helt klar til å fortelle. Dere må slutte æ spørre, hun sier det når hun er klar for det.

    24. Eg elsker deg du er så snill og søt eg har sett alle videoene dine på youtube kanalen dine.😄😜😜❤❤💕😃😅😍😏😂😘I Love you
      Min drøm er å møtte deg 🙂
      Når eg får sosiale medier skal eg følge deg er bare 9 år og blir 10.

    25. så utrolig sterk gjort av deg og være åpen om en stor feil du har gjort. Det fineste er at du angrer og har lært av feilen som er begått. Jeg har selv vært dømt for vold, men mot offentlig tjeneste mann. Noe jeg Angrer på fortsatt. Dette er 5 år siden. Jeg tok også straffen ( samfunsstraff ) og bestemte meg for at jeg må bare gå videre ( uansett hvor mye jeg angrer ). Dette skjedde også på fylla med meg, noe som ikke er en unnskyldning. Han kom jo bare for og hjelpe meg ut av en situasjon der jeg ble truet av en annen person. Så jeg kan love deg at jeg forstår tankene dine, men ikke følelsene. For følelsene er aldri like.

      jeg skjønner til dere som lurer på om hvilken straff hun har måtte tatt, men det har ingen noen ting med. Hvorfor drive og spekulere noe mer enn at dere må godta det som hun allerede har åpnet seg opp med? hun har tatt straffen sin og hva mer og hvordan har ingen noen ting med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg