20 000 kr mindre på kontoen – KJIPT!

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Husker du hvor u heldig jeg var i går? Da klarte jeg nemlig å ødelegge Macen min helt og den var helt ubrukelig. Det gikk ikke an å bruke den da jeg klarte å med et uhell å miste telefonen min oppå skjermen. Innlegget jeg skrev i går kan du lese HER, om du er interessert i å se min ødelagte dataskjerm.

Jeg var skikkelig usikker på hva jeg skulle gjøre, jeg er jo super avhengig av å ha en Mac da jobben min og hele livet mitt foregår på nettet! Jeg dro rett til Eplehuset for å se om jeg hadde forsikring eller om det var noe som kunne gjøre, det var det dessverre ikke så det endte med at jeg var nødt til å kjøpe meg en helt ny Macbook pro. Det var helt ærlig skikkelig kjipe penger, hvert fall med tanke på at den Macen jeg hadde var relativt ny. Menmen, nå er det gjort!

Det var de 20 000 kronene jeg hadde tenkt til å bruke på noe helt annet. Utrolig kjipt, men sånn er livet! Det føles nesten som jeg bare har kastet 20 000 kroner ut av vinduet. Jeg har lært nå og kjøpte denne med forsikring, haha.

Som jeg nevne i går så var dette ekstra kjipt med tanke på at det er noe helt sykt som skjer veldig snart, jeg er så spent på å fortelle dere dette. Jeg er ganske sikker på at det kommer et nytt innlegg med en enorm nyhet litt senere i kveld, eller i morgen – Stay tuned babes!

9 kommentarer
      1. Litt kjipt at dere er avhengi av mac når man kan bruke mye mindre penger på en laptop med mer minne, ram og større skjerm :/
        Har selv hatt mac, men det tok ufattelig mye tid å rendre en video på 15 min.
        Så jeg kjøpte meg en en annen type laptopp med mer plass, mer ram og alt til underkant av 10.000kr. Første video jeg redigerte på laptoppen var på ca 20 min og tok ca 5-10 min max å rendre 😅 OM MACEN ER MINDRE ENN 5 ÅR FÅR DU EN NY ELLER SÅ FIKSER DEM DET, Det er faktisk en lov 😅

    1. Du kan sende den gamle på reparasjon og selge den når den er klar igjen! Du får kanskje ikke solgt den til 20 000, men da føler du kanskje at ikke alle pengene ble kastet ut vinduet 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg