Noe forferdelig skjedde – Vil bare grine..

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Dagen min startet egentlig veldig bra med et utrolig spennende møte hos Splay! Jeg får alltid så mye motivasjon og energi når jeg går ut derfra, noe som er veldig deilig. Vi snakket litt om 2019 og hva målene og planene er for i år – dette håper jeg virkelig blir mitt år! Jeg har så mange planer, ønsker og ikke minst prosjekter på gang at jeg blir helt gal. Og det kommer dere også til å bli, det er jeg helt sikkert. Jeg gleder meg masse til jeg kan fortelle dere alt jeg vil gjøre og har gjort! Det er bare å vente i spenning for allerede imorgen (forhåpentligvis) kommer det en enorm nyhet ut som jeg har gledet meg til å fortelle en stund nå.

Etter møte hos Splay var jeg seriøst i verdens beste humør og super giret for dette året og 2019. Vell, det humøret endret seg kjapt da jeg kom hjem for nå 20 minutter siden og dreit meg skikkelig ut.. Jeg har seriøst bare lyst til å legge meg ned å grine, haha! Kanskje jeg er litt dramatisk, men hadde du vært meg nå og dette hadde skjedd hadde du nok reagert på akkurat samme måte. Jeg har verken tid eller kapasitet til dette her nå.

Da jeg kom hjem la jeg meg i sengen, skrudde på macen og var så klar for å slappe litt av med en god serie eller noen kule YouTube videoer da jeg klarte å miste telefonen min oppå macen og hele skjermen ble ødelagt.. Jeg har mistet telefonen på akkurat samme måte flere ganger og det at den nå ble ødelagt er skikkelig uflaks. Det var de 20 000 kronene! Og det verste av alt, denne macen er relativt ny. Hva søren skal jeg gjøre? Jeg er jo avhengig av å ha en fungerende Mac hver dag? Burde jeg sende den på reprasjon eller bare kjøpe meg en ny? Jeg vurderer sterkt å dra å kjøpe meg en ny Mac nå med en gang for jeg har ikke tid til å sende den på reparasjon og leve uten Mac i flere uker..

What to do? 🙁

11 kommentarer
    1. Hei, jeg jobber på ett verksted der man reparerer Mac iPhone osv, hvis skjermen din er litt knust så kan dette gå på forsikring, de fleste har innboforsikring hjemme. Anbefaler deg å høre med enten moren eller faren din om hvordan forsikring dere har og om det dekker macen din.

    2. Okay, det der var faktisk en krise..i disse digitale tider. Husker en venninne som for noen år siden kjøpte seg ny laptop pga den gamle var kaputt. Så forteller hun meg en dag at ja, nå hadde hun kjøpt ny laptop. Ja, men det er jo en måned siden? sa jeg.Æææh, ja, men måtte kjøpe ny en gang til, svarte hun. Og la til at hun hadde veltet et stort glass cola over tastene. Cola med sukker!
      Det gjelder å holde tungen rett i munnen og styr på alt rundt en. 🙂

    3. Det samme skjedde med meg, men det var ikke på mac, jeg var på skolen også skulle jeg si hade til bestevennen min.. Men så var det 1 minutt til time, så jeg måtte løpe.. Så sprang jeg i en litt stor person, så fløy jeg 2 meter bort og med rumpa mi på mobiln.. så mobiln fikk alle slags mulige farger og levde sitt eget liv.. så begynte jeg å gråte, men så fikk jeg trøst av mine 2 aller beste gutte venner❤️ Nå har jeg fått kjøpt ny❤️

    4. Og deeeeeefor kjøper man dyre ting med FORSIKRING!!!! Hadde du betalt rundt 1000 kr mer hadde du ikke hatt noen problemer… din egen feil :))

      1. Dem forsikrigen til 1000 kr mer er bare tull.. innbo eller tilogmed reiseforsikringen til de fleste dekker dette. Forsikringene du kjøper med produktet er bare svindel sier selv de som jobber med å selge elektro

    5. Jeg er overrasket over att skjermen ble ødelag, lillebroren min sto oppå min og den fungerer helt fint! Det var skikkelig uflaks:/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg