Jeg blir misbrukt. Sykt irriterende. Kroppen min ++

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Jeg er i Mandal, woho. Akkurat nå har vi spist litt frokost og skal straks ta turen ut. Vi skulle egentlig på stranda i dag, men så er det plutselig meldt litt dårlig vær så vi drar heller en tur inn til byen. Det gjør meg egentlig ingenting, for jeg har lyst til å se mer enn en strand her nede i Sør- Norge. Elsker dette stedet!

Ukens høydepunkt:
Familietid og denne fine turen til Mandal må uten tvil bli et høydepunkt. Denne uken har jeg vært masse på hytta jeg pleide å være masse på da jeg var liten og vekte virkelig mange minner. Jeg har vært der mer nå denne uken enn jeg var i hele fjor og det er litt sykt å tenke på. 

Ukens nedtur:
Livet er ikke alltid en dans på roser. Ting skjer og det er ikke alltid man syntes alt er like gøy! Denne uken har faktisk vært ganske kjipt for meg, selvom det ikke har skjedd så veldig mye. Alle går vel gjennom en liten periode hvor man ikke alltid er like glad og en sånn periode er jeg i nå.

Ukens irritasjon:
Folk som misbruker bilder av andre og lager falske profiler på dating sider og andre sosiale medier. Dette fikk jeg nemlig en melding på forrige uke og det er faktisk sykt irriterende. Jeg våknet opp til enda en melding på Instagram i dag tidlig faktisk, at det er noen som har funnet enda flere falske brukere av meg. Skikkelig unødvendig og teit spør du meg. Det er også ulovlig! Tenk hvor lang tid de har brukt på å lage og bruke denne falske brukeren, og for hva? Ingenting sikkert.. Jeg bruker ikke Tinder eller noen andre dating apper så da vet du det 😉

Ukens tanke:
Vær deg selv og vær selvstendig. Ikke la andre styre deg rundt og få deg til å føle deg dårlig uansett. Selvom dette kanskje er en venn eller en i familien, tenk selv og vær litt egoistisk. Det er faktisk viktig å være litt egoistisk noen ganger, der er jeg faktisk veldig dårlig. Jeg tenker ofte på de jeg bryr meg om før meg selv! 

Ukens antrekk:

MASSE FINE BADEDRAKTER – HER.

LIGNENDE SOLBRILLER – HERHER, OG HER.

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

MASSE FINE JUMPSUITS – HER. (Min er fra Pretty Little Thing).

Processed with VSCO with c1 preset

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

BIKINI I SAMME FARGE – HER.

 

Ukens mest leste innlegg:

SLIK SER KROPPEN MIN EGENTLIG UT.. VANSKELIG Å DELE!

Ukens spørsmål// Kjæreste med en muslim. Skuespill på Paradise Hotel. Penger. Sex ++

En tur ned Memory Lane

 

18 kommentarer
    1. Elsker dette innlegget😍😍 det er så åpent og inspirerende❤️❤️ Du ser utrolig bra ut på bildene😘❤️ Ikke bry deg om hva andre sier❤️ Du ser bra ut😉 ikke la andre definere hvem du er, bare du kan definere hvem du er😘 ilu❤️❤️

    2. Er det noe mellom deg og Martine? hun prioterer Aleks forran deg, har du møtt henne etter hun kom hjem fra farmen? Trodde venner skulle prioteres før kjæreste🤷🏻‍♀️

    3. dere som kommenterer støgge ting kan gå å legge dere. «ukens nedtur er at du fortsatt er støgg» eier du ikke menneskelighet kanskje? pass den svære kjeften din isteden for å hate på hu. i tillegg er det anonymt? eller egt ikke, hu kan spore deg opp via IP-adressen din. hadde nok vært litt lowkey kleint om politiet kom på døra eller hva

    4. Er ikke du og Martine gode venner lengre? Hun var på farmen så lenge, dere møtes ikke utenom bursdagsfest. Lager deres egen YouTube?

    5. Kva fasjken er gale med småe puppa då!!!! Isabelle er perf på sinn måte, og folk trenger ikkje komentere det, når det ikkje er sant!!! Når en person ikkje har ei bra periode skal man ikkje komme inn med slike ting uansett meina eg!! Love u Isabelle!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg