Jeg er feit. Han tisset i buksa & En pause ++

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg hjemme å blogger for harde livet, haha. Jeg fikk nettopp spørsmål om jeg har lyst til å være med på stranda en tur og om dere kjennner meg er det vanskelig å takke nei til det. Så nå stresser jeg med å få ut noen innlegg for dagen, det er jo så klart det viktigste 😉 Så blir det stranda, det blir deilig! Elsker være i Norge for tiden.

Ukens høydepunkt:
Jeg vet faktisk ikke om det har vært noen store høydepunkter denne uken. Jeg har vært en tur på hytta sammen med familie, noe som var veldig koselig og en liten pause jeg virkelig trengte! Det er merkelig hvor mye mennesker man er glad i og litt fri fra sosiale medier og telefon faktisk kan gjøre 🙂

Ukens nedtur:
At jeg er hjemme igjen, haha. Som dere vet var jo en tur på Mallorca forrige uke og det var ikke noe morsomt i det hele tatt å komme hjem. Jeg elsker å være på reise og ikke minst på sydentur, og når denne turen i tillegg bare varte i fire- fem dager var det ekstra kjipt å komme hjem igjen. Heldigvis er det ikke lenge til jeg reiser på en ny tur så jeg får se frem imot det!

Ukens irritasjon:
Folk som kaller meg feit og prøver å gjøre meg såret, haha det funker ikke. Det er bare sinnsykt irriterende og plagsomt! Jeg vet jo selv at jeg ikke er feit, jeg er helt normal og uansett om jeg hadde vært feit så spiller jo ikke det noen rolle? Det er min kropp og jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil med den. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut og det at folk prøver å ødelegge det bilde jeg har på meg selv, det irriterer meg. Hvorfor må folk rakke andre ned hele tiden? 

Ukens tanke:
Jeg må ikke være så streng og hard mot meg selv. Det har jeg nemlig ofte en tendens til å være! Jeg lar ikke meg selv gjøre feil og jeg presser meg selv til jeg rett og slett ikke klarer mer. Jeg er ikke perfekt, ingen er perfekte og alle gjør feil innimellom. Jeg har tenkt veldig mye denne uken på livet, mennesker og hva som faktisk er viktig og jeg er nødt til å sette pris på det jeg har. 

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with p5 preset

MASSE FINE BADEDRAKTER – HER.

LIGNEDE SOLBRILLER – HER, HER, OG HER.

 Processed with VSCO with m3 preset

MASSE FINE BADEDRAKTER – HER.

SOLBRILLER – HER.

MASSE FINE GULE KJOLER – HER.

Ukens mest leste innlegg:

UKENS SPØRSMÅL // Mye sex. Kjæreste på Mallorca. Penger ++

JEG ER FORELSKET

Han tisset i buksa rett foran meg..

STYGGE BIKINI BILDER AV MEG.. FLAUT!

20 kommentarer
    1. er ikke det et høydepunkt at martine har kommet hjem? siden du ikke har skrevet noe som helst om det, har det skjedd noe?

    2. Du er ikke feit!!
      Kroppen din er suuper fin!!
      Ikke bry deg om haterne og de som sier du er feit (de er bare sjalu) og du er ikke det!!❤️❤️💓💓💓
      Men jeg synes du er perfekt!
      Du er snill, omtenksom, suuper pen… 💓💓

    3. Du er vakker Isabelle ! Folk som slenger slik dritt er bare sjalu ! Bare drit i dem ! You are gorgeous <3

    4. Du nevnte i overskriften at en tisset på seg, det står det ikke noe om?😅 eller er det bare jeg som ikke får opp?❤️

    5. Det her høres nok sikkert rart ut. Jeg er 29år gammel med 2 barn, men det irriterer meg så mye at du skal få stygge kommentarer. Du er nydelig akkurat som du er og jeg blir så lei meg når ekle mennesker skal sitte anonymt og kommentere på alt. Jeg håper virkelig ikke du tar deg nær av det, selv om jeg skjønner at det er dritt. Jeg likte deg faktisk ikke på Paradise. Det er min egen feil at jeg lot mine dømmende sider komme frem. Jeg har sett seg og si alle videoene dine og blogg innleggene dine og du er nydelig. Fra innsiden ut. Jeg hadde aldri takla så mye negativt og jeg håpet virkelig det preller av og du ikke bare sier det. Stå på videre, du kan nå langt med ditt empatiske og gode selv ❤

    6. Du har en føflekk rett over tatoveringen mellom puppene dine på bilde nr 2❤️❤️❤️ Prøver ikke å være slem asså❤️❤️

    7. Wtf er galt med verden vi lever i, og de menneskene som mener DU er feit?! Du er absolutt ikke feit, og det tror jeg du aldri kommer til å bli heller – ut I fra det jeg ser av kroppstypen din. Du er veldig fin sånn som du er, og fuck de som mener noe annet! ♥️

    8. Altså. For det første. De som mener du er feit, må vel kanskje først sjekke seg i speilet sjøl, og da se at de er garantert ikke noe tynnere enn det du er. Du er veldig tynn og fin. Så det med at du er «feit» er bare tull. Og tror ikke så veldig mange er så sinnsykt mye tynnere enn Isabelle. Fordi hun er abselaott ikke tykk. Nei, og nei! For noe tøv👎 Du er helt NYYYDELIG!❤️❤️ Og har hjerte og vilje av stål!💪🏼😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg