Stygge bilder av meg i bikini.. FLAUT

Heihei alle mine fine ♡

Da tenkte jeg det var på tide å være litt slem mot meg selv igjen! Alt er ikke perfekt og alt er ikke som det ser ut på Instagram og her på bloggen alltid. Bak et fint bilde på Instagram finnes det 100 andre bilder som ble stygge og mislykka. Nå tenkte jeg å vise dere noen av de verste bildene av meg som har blitt tatt på denne ferien! Det er viktig å ha selvironi noen ganger og ikke ta seg selv så veldig høytidelig – der syntes jeg faktisk at jeg er ganske flink.

🌸BIKINI BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN – DEL 1

Jeg håper du fikk deg en god latter akkurat som meg og jeg håper dere skjønner at alt dere ser på Instagram og på sosiale medier egentlig ikke er så perfekt og fint som folk skal ha det til!

Akkurat nå er jeg faktisk på flyplassen, nå går straks flyet vårt hjem igjen til Norge! Det er jeg veldig lei meg for, jeg vil ikke hjem. Ha en nydelig dag videre babes, å skal jeg gå ombord i flyet! Love you all ♡

35 kommentarer
    1. Nå skal jeg fortelle hvordan det egentlig er. Når jeg ser deg i bikini eller lettkledd, da ser jeg bare rumpa.

    2. På bilde nr 3 ser det ut som om du sitter på do, og på det 4 ser det ut som om du sklir😂ikke vondt ment, bare min mening.

    3. Hver eneste gang jeg ser ei dame, sånn sexy damer som selger kroppen sin, de er jo pene. Da ser jeg stort sett på rumpa.

    4. Du er pen på alle bildene hehe men Lør bilder kan ikkje bli like bra. Men jeg selv syns noen av bildene ble bra

    5. Hei Isabelle😊 Kanskje litt rart spm… men vet du hva som skjer med bloggen til Martine? Hun/ Alex har ikke lagt ut noe på en uke….

    6. Her kommer et spørsmål til ukens spørsmål! Når og hvordan var det du bestemte deg for å melde deg på paradise hotel sammen med Martine? Elsker bloggen din btw❤️😍

    7. Hadde du det fint på tur med Rebecca ? Så ut som dere hadde det veldig fint sammen. Søte jenter dere

    8. Ukens spørsmål: Hvis du kunne spise 3 retters middag med hvilken som helst person i verden hvem ville du spist med? hilsen en som eeelsker bloggen din<3<3

    9. Vis der er så ille og se på bloggen hennes fordig det er så mange rumpe bilder som dere sier er det bare og slutte og se på bloggen hennes det er ikke verdens undergang og se en annen persjon sin rumpe heller da PS: elsker bloggen din Isabelle❤️

    10. Jeg tror at det du gjør her, ved å vise forskjellen mellom profesjonelt fotograferte & modererte “blogg-Isabelle” og “virkelighetens” Isabelle er sykt viktig. Jeg vet jo ikke hvordan det er for dere, men i mitt ‘virke’ som modell, slutter jeg aldri å forundre meg over hvor forkvaklet virkelighetsbilde folk [og da mener jeg voksne mennesker] faktisk har! Jeg har f.eks helt siden jeg begynte å benytte sosiale medier i denne forbindelsen vært svært klar på at den ‘Gry’ de ser på disse bildene i realiteten ikke finnes, men ikke desto mindre røper kommentarfeltet at dette av en el annen grunn er noe folk rett & slett ikke tar til seg.. I deres verden, får hverken ‘selfier’ eller forklaringer tatt meg et hakk ned fra pidestallen!.. [- Og hadde de sett meg i virkeligheten halse avgårde til jobben en mandag morgen, ville neppe det hjulpet heller, da de aldri i livet vil kunne kjenne meg igjen [ha ha]]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg