Uken som gikk// Blitt gammel. Sykt irriterende. Ny hobby ++

Annonse – lenker – Bubbleroom, nelly

Processed with VSCO with c1 preset

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg hjemme og skal straks begynne å fikse meg. Jeg begynner faktisk å få skikkelig dårlig tid haha.. I dag skal jeg ned til byen å spise ute sammen med noen venninner, etter det skal jeg også på et lite intervju faktisk. Det blir spennende! 

Ukens høydepunkt:
17. mai, helt klart. Norge har jo hatt bursdag og jeg hadde en helt super feiring! Dette kan ha vært den beste 17. mai feiringen jeg har hatt på lenge. Jeg var med alle mine flotte venner pluss noen til og det ble rett og slett en suksess. Vi startet veldig tidlig på dagen med champagne frokost, deretter event og fest i byen! Kjempe koselig. Gleder meg allerede til neste år.

Ukens nedtur:
Jeg tror seriøst jeg begynner å bli gammel, haha neida! Men etter 17. mai feiringen ble jeg sinnsykt dårlig, jeg var uten tull fyllesyk i flere dager. Noe som ikke er likt meg i det hele tatt. Før ble jeg aldri fyllesyk og kunne drikke tre dager på rad uten at det i det hele tatt hadde noe å si på formen! 

Ukens irritasjon:
Da jeg gikk på tur her om dagen så jeg noe som irriterte meg skikkelig. Jeg husker faktisk at jeg ble skikkelig irritert! På søndag gikk jeg en liten tur rundt et vann og det lå bare masse søppel overalt. Det er greit nok at folk sitter ute å griller og koser seg med venner, men det å rydde opp etter seg burde være en selvfølge. Det så seriøst ikke ut og det gjorde meg skikkelig irritert. Hva om noen vil sitte på denne plassen etter deg? For ikke å snakke om naturen og miljøet som blir ødelagt av dette. Ikke bra! Tenk hvor fint det hadde vært om alle bare hadde ryddet opp etter seg selv ute i naturen. 

Ukens tanke:
Fått meg en ny hobby? Jeg var jo på ridetur i går og syntes det var skikkelig morsomt. Da jeg var yngre eide jo jeg to hester selv og drev en del med hest, men det er flere år siden nå. Likevel er jeg imponert over ting jeg husket, det var som om jeg fortsatt drev med hest haha! Jeg er overbevist om at jeg kommer til å dra på flere rideturer i fremtiden, det var overraskende kult. 

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE SHORTS – HER. 

LIGNEDE BELTE – HER.

LIGNEDE KJOLE – HER

SKO – HER.

STOR GENSER – HER. GENSER MED FRYNSER PÅ ARMENE – HER. (Ikke like denne, men fine).

Ukens mest leste innlegg:

Angrer på første gangen jeg hadde sex..? VIDEO – Vår første gang DEL2. 

Ukens spørsmål – Startet å røyke? Kjæreste med hvem? Jeg holdt på å dø..

MIN 17. MAI I BILDER!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg