Ukens spørsmål// Startet å røyke? Kjæreste med hvem? Holdt på å dø ++

Annonse – lenker – Nelly, Bubbleroom

 Processed with VSCO with c1 preset

Hvor lenge har du røyket og hvorfor gjør du det?
Jeg røyker ikke og kommer aldri til å starte med det heller. Jeg røyker noen ganger i fylla, men jeg er ikke avhengig av røyk og jeg kjøper meg aldri en røykpakke liksom!

Når pleier du å fylle leppene dine?
Nå har jeg faktisk ikke gjort det på over et år! Veldig usikker på om jeg kommer til å gjøre det igjen også. Akkurat nå syntes jeg leppene mine er store nok og har ikke tenkt på å gjøre dem større enn det dem er nå.

Holder du på med noen?
Nei det gjør jeg ikke.

Har du et crush?
Akkurat nå har jeg ikke det. Kan heller ikke huske sist jeg var litt forelsket i noen haha.. Nesten litt trist!

Hva liker du best med deg selv?
Hmm, det må bli hvordan jeg er som person og hvordan jeg behandler andre som jeg bryr meg om! Respekt er noe jeg syntes er veldig viktig.

Hvis du måtte vært sammen med en gutt fra årets sesong av Paradise. Hvem?
Oj, den var vanskelig. Det må kanskje bli Marius!

Kommer fans hjem til deg?
Nei ikke nå. Det har skjedd kun et par ganger før, men det er lenge siden.

Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE HATT – HER. LIGNEDE SHORTS – HER. LIGNEDE GENSER – HER

Hva syntes du om at folk du ikke kjenner søker deg opp, finner nummeret ditt og ringer deg?
Nummeret mitt er ikke lenger ute på nettet og det er det en grunn til for å si det sånn. Det var så sinnsykt irriterende å ha det ute og telefonen min lå seriøst ikke stille to minutter. Det var faktisk en periode jeg vurderte å bytte nummer fordi så veldig mange hadde det!

Hvor er Triana når hun ikke er på Paradise Hotel?
Hun bor i leilighet/ hotell et annet sted i Mexico. Når hun ikke er Paradise Hotel tror jeg hun kan gjøre akkurat som hun vil! Crewet som jobber der nede fester sammen og gjør mye greier sammen har jeg hørt. 

Hvor ofte dusjer du? Du har alltid så rent og fint hår, bruker du tørrsjampo?
Jeg vasker ikke håret så alt for ofte, da det faktisk ikke er sunt for håret. Jeg vasker håret et par ganger i uken, når jeg føler at jeg trenger det! Jeg bruker tørrsjampo noen ganger ja. Når jeg vil ha litt volum osv!

Hva heter foreldrene dine og besteforeldrene dine?
Mamma heter Beate, pappa heter Morten, mormor heter Turid, bestefar heter Jan, farmor heter, Lise.

Hva er det verste du har opplevd i livet ditt?
Hm, jeg vet faktisk ikke. Jeg har aldri opplevd noe som er tøft og traumatisk. Det er jeg evig takknemlig for! Det verste må da bli da jeg holdt på å dø i Kina og måtte på sykehus der – slik fant jeg ut av at jeg hadde nøtteallergi! 

Hvordan har du det i dag?
I går var det jo skikkelig fest så i dag merker jeg at jeg er veldig sliten. Jeg har faktisk sovet mesteparten av dagen og det var ekstremt deilig!

Kan du rate Martine fra 1-10, utseende?
9 🙂

Rate deg selv fra 1-10 utseendemessig?
8 🙂

 Processed with VSCO with c1 preset

Hvordan klarer du alltid å ha selvtillit til å legge ut bilder av deg selv?
Hmm, jeg vet ikke. Jeg føler ikke jeg har sånn kjempe bra selvtillit faktisk, men stresser ikke av å legge ut bilder av meg selv! Jeg bryr meg veldig lite om hva folk tenker om meg når det kommer til negativitet. Negative kommentarer og mennesker kunne jeg seriøst ikke brydd meg mindre om. 

Hvem ser du opp til?
Jeg tror egentlig ikke jeg ser opp til noen, sånn egentlig! Jeg har faktisk tenkt på dette før og jeg har aldri kommet frem til at jeg ser opp til noen. Ja, jeg er fan av en hel del kjendiser, men det betyr ikke at jeg ser opp til noen av dem.

Når kan du fortelle om kjendisen dere møtte i LA?!
Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt kommer til å fortelle det. 

På snappen din så satt du en sånn sykkelvogn er det sant at du røyka?
Ja da tok jeg meg en røyk ja. Det betyr dog ikke at jeg faktisk røyker hver dag.

Hvor søkte du etter visum til USA?
Jeg har ESTA som jeg bruker i USA. Det er mye bedre om man skal på ferie osv! Det kan man enkelt søke om på nettet, det er bare å google ESTA.

Når man sjekker ut av Paradise Hotel, går du rett på rommet og pakker kofferten din da?
Nei, da går man først ut fra hotellet og venter der en stund, helt til de andre gjestene er ferdig med sin parseremoni. Når man er på rommet å pakker sitter de andre gjestene å venter ”offcam”, når man da er ferdig med å pakke osv, går de andre gjestene ned igjen og går opp til baren. TV tar tid og det er veldig mye venting. Selvom det ikke ser sånn ut på skjermen! 

 Processed with VSCO with f2 preset

Hvilken parfyme bruker du?
Jeg bruker ikke noen spesielle parfymer, men jeg er veldig glad i body splashene fra Victoria Secret.

Kunne du tenkt deg bunad?
Ja, jeg har faktisk litt lyst på bunad. Det er så fint! Eneste er jo at man nesten kun bruker det en gang i året..

Hvordan blir man kjent med promotører i LA?
Jeg vet faktisk ikke. Da vi var der nå kjente Sofie en promotør fra før av, men jeg tror de er utenfor utestedene ganske ofte. 

Hvorfor fikk Kevin tusenvis av kroner på kontoen sin?
Fordi folk syntes synd på han etter finalen i fjor da Martine valgte å slippe kulen så folk vippset han penger. Jeg tror faktisk han fikk over 50 000 kroner, noe som er veldig mye å få vippset fra forskjellige mennesker.

Har du kontakt med tremenningene dine eller firmenningene dine, eller møtt de noen gang?
Ja, jeg har en tremenning jeg vet om hvert fall! Mulig jeg har andre tremenninger eller firmenninger som jeg ikke kjenner til.

Kunne du tenkt deg å ta en DNA test der du finner ut av alle landene du stammer i fra?
Ja, jeg har faktisk sinnsykt lyst til det og har tenkt på å gjøre det lenge nå. Jeg er ganske sikker på hvor jeg stammer fra og jeg kun er helt norsk, men det er likevel spennende med sånne ting. Noen som kanskje vet hvor man kan få tak i DNA test og hvordan man gjør det her?

Har du noen råd i forhold til å få bedre selvtillit og få ett bedre selvbilde av seg selv?
Jeg tror det er veldig lurt å prøve å ikke bry seg så veldig mye om andre sine meninger. Jeg vet at det kan være ekstremt vanskelig, men man må bare prøve å tenke litt på seg selv noen ganger! Tenk positivt og tenk på hvor bra du faktisk har det. Alle er forskjellige og bra på hver sin måte, men ingen er perfekte. 

Hvor er det dere går når dere skal intervjues inne på Paradise Hotel?
Det foregår i kjelleren. Det finnes en liten dør ved rommene oppe som går ned i kjelleren. 

Synes ikke du at Karoline fra årets sesong hermet litt etter deg med den tatoveringen i mellom puppene?
Nei absolutt ikke. Det kan jo hende hun tok sin tatovering før hun i det hele tatt så min!

Hvorfor skal du til LA igjen?
Ååå jeg elsker LA! Jeg har så lyst til å bare dra tilbake dit nå med en gang, og jeg er sikker på at det ikke er lenge til jeg reiser igjen. Digger den byen.

Om du hadde hele verdens oppmerksomhet i 30 sekunder, hva ville du sagt?
Da ville jeg prøvd å få fred i verden, selvom det helt sikkert ikke hadde gått! 

Om du hadde en tidsmaskin og måtte skru tiden tilbake til et år av livet ditt og leve dette året på nytt. Hvilket år ville du dratt til?
Hmm, denne var vanskelig. Jeg aner faktisk ikke, sikkert et år for lenge siden da jeg hadde null problemer og bekymringer!

Hvordan er priser når det kommer til Los Angeles? Mat osv..
Det er ikke kjempe dyrt, men det er ikke billig heller. Det er ca sånn det er her i Norge tror jeg. Man må jo tipse så sykt mye så selvom maten ikke er så veldig dyr blir summen ganske høy! Det kommer jo så klart også på hvor man spiser. Det er forskjellige priser overalt! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

48 kommentarer
    1. Mest sannsynlig er du ikke bare fra Norge 🙂 Er litt kompliserte greier, men du har nok røtter fra flere land og kanskje til og med fra andre verdensdeler. Bare tenk hvor mye av befolkningen som ble blandet sammen da Norge var i union med Danmark, eller da nordmenn dro til Amerika på 1800 tallet. Kan hende du har røtter fra USA og Danmark blant annet, men også flere andre land

    2. Du sier det at du ikke røyker og st du aldri kommer til å starte med det og så sier du st du røyker noen ganger i fylla???? DA RØYKER DU JO!

    3. Ja, bunad er dyrt, men mange bloggere og du som tjener så godt kjøper jo vesker til 30 000kr som er ca like mye som en bunad. Er det ikke da bedre å invistere i ett plagg som man bruker for å hedre det flotte landet vårt? Bunad er jo noe som varer livet ut, og går i arv i maaaaaaaaaangee generasjoner!

    4. Fytti helvette folkens!!! ALISSA VIOLET ER I FUCKINGS NORGE I OSLO (FAEN) jeg bor liksom 15 timer unna Oslo og jeg griner som faen nå!!! Jeg har så lyst å møte henne! FAEN FAEN FAEN
      Tenkte dere ville vite

    5. Du kan ta DNA – tester hos MyHeritage og Ancestry.com. Tok begge selv ifjor, og du kan bli veldig overrasket! Så å si alle som tror de er kun fra et land, tar feil. De aller fleste er litt fra flere land, så det er utrolig kult 🙂

    6. her var det mange gode spørsmål og svar. 🙂 likte veldig godt svaret ditt om at du ikke røyker fast og at det går ann å røyke på fest uten å bli avhengig. 🙂 det er veldig bra gjort!! 🙂 så vil jeg bare si at du har fått med mange fine bilder. du er utrolig pen og burde ha selvtillitten på topp for her finnes det ikke mangler. du burde ha leppene dine sånn du har dem nå. det er veldig fint 🙂 stå på videre. 🙂 <3

    7. Hei Isabelle😉! Er skikkelig fan av deg og lurer på om du skal ut og reise igjen snart? Digger forresten YouTube kanalen til deg og Martine😁!

    8. Skjønner ikke hvordan du kan gi martine bare 9 å st du faktisk r8 henne på bloggen jeg ville gitt alle bestevennene mine en 10 det fortjener de.. hva må til for at hun dkal få 10 å ikke 9 er det personlighet/utsende… hvem ville du gitt en 10?er til??

    9. HAR DU TENKT TIL Å MØTE ALISSA VIOLET? JEG HAR SÅ JÆVLA LYST,MEN SÅNN GÅR DET NÅR MAN IKKE BOR I OSLO

    10. Fikk du ikke nøtteallergi før du var voksen? For du må vel ha spist nøtter eller noe med nøtter i, opp igjennom oppveksten? Stina.blogg har skrevet et innlegg om DNA test på sin blogg. Hun bestilte sin på nettet:) Tror hun la ut link til der du kunne bestille den ifra også:) Men er ikke du venninne med henne? Da spør du hun hvor hun bestilte sin!

    11. Hei isabell du er så kul håper eg kan se deg ein dag du er så kulllllllllll😍😍😍😙😘😚💖💟💗💔💞💝💘💕💜💛💚💙❤💋👄

    12. Kan du si til martine at ho er kull og fin og kjempe kul og det er du og så isabell💖💚💕💗💔💜💙😍😙😘

    13. Du kan gå inn på my heritage og kjøpe en DNA test for sånn ca 800 kr. Jeg fant ut at jeg er 4% nepalsk og jeg trodde også at jeg var helt norsk❤

    14. Anonym: Jeg har aldri møtt henne før så jeg aner ikke hvordan hun er som person! Men jeg har fått inntrykk av at hun er ganske hyggelig og kul. Har som sagt aldri møtt henne f2f ordentlig :))

    15. FunFact; Mammaen min heter også Beate! Det er et fint navn:) Det er helt normalt og kunne ta seg en liten røyk iblandt oten og røyke fast! Jeg syns du hadde kjempe fine svar og lurte på om du kunne ha en video/innlegg der du arrangerer jentene og guttene fra 1-10! Denne kommentaren ble plutselig veldig lang!!:p Så jeg vil avslutte med at jeg håper du kanskje svarer på kommentaren min! FRA DIN ALLER STØRSTE FAN EMMA❤️❤️❤️❤️❤️

    16. Det ser ut som du bare har ett øre på det første bilde!😂 by the way; digger kanalen, deg og Martine, dere er mine forbilder❤️❤️

    17. Når dere blir intervjuet på paradise, går dere inn i den kjelleren frivillig eller er det noen som sier at dere ska komme ned?

    18. Dette er ikkje hate eller noe for eg elsker og lese bloggen din og sjå YouTube videoene deres❤️ Det eg skull sei var Ej skjønner ikkje helt hva dere mener når dere skriver har svart på det nå og så tar dere ein lenke til bloggen men det spørsmålet er ikkje der og dere har ikkje vart på d🤔 håper du svarer for har lurt på dette ein god stund💋💓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg