30 Kjappe // Jeg var rik. Min konto. Sex. Dette spiser jeg ++

Hallo alle mine fine♡

Nå tenkte jeg dere skulle få bli enda bedre kjent med meg. Jeg deler jo masse av livet mitt hver eneste dag på denne bloggen, likevel er det nok en del ting dere ikke vet om meg. Jeg har funnet frem en del random, morsomme, kjappe og litt personlige spørsmål som jeg skal svare på. Det er nok mange svar her som ingen vet o meg, noe som er litt spennende. Håper du liker innlegget og ikke minst svarene mine! Enjoy babes ♡

– BLI BEDRE KJENT MED MEG – 

___________________________________________________________________________________________________

Hva er det meste du har hatt på brukskontoen?

Jeg var rik haha.. Dette var faktisk da jeg fikk de 250 000,- fra Paradise Hotel. Har jo ikke alle de på brukskonto akkurat nå, halvparten ga jeg jo også bort!

Når har du bursdag?
Jeg har bursdag 10. november.

Når gråt du sist?
I går kveld.

Hva gråt du av sist?
Jeg gråt faktisk av serien The Real Housewives da Yolanda (moren til Gigi Hadid) og Gigi holdt tale for sykdommen Yolanda har! Det var så trist.

Sokker eller ikke sokker?
Ikke sokker, jeg hater faktisk å gå med sokker. 

Hvilken telefon har du?
Nå har jeg Iphone 6S Plus. Vurderer sterkt å kjøpe meg 8 plus, men siden det ikke er noe galt med min tror jeg at jeg kommer til å angre. De fleste som har både 8 og X er jo faktisk litt skuffet og forventet mer. 

Hva er nærmest deg som er rødt akkurat nå?
Rosene mine.

Har du noen gang hatt en one night stand?
Ja, det har jeg. 

Hva er det dyreste du eier?
Hmm, vanskelig. Det er nok MacBooken min eller en veske. 

Hva er din favoritt ting å gjøre?
Reise uten tvil. 

Processed with VSCO with f2 presetHotellet jeg bodde på før jeg sjekket inn på Paradise Hotel! 

Hvem var du med sist?
De jeg bor med, familien min. 

Hvem snakka du med sist på telefonen?
En telefon selger haha.. Jeg la på med en gang!

Ringe eller SMS?
SMS lett. Jeg har jo en liten telefon angst og får alltid panikk når jeg er nødt til å snakke i telefonen med noen jeg ikke kjenner. 

Snapchat eller Instagram?
Da må det nok bli Instagram. Hvert fall hvis Snapchat ikke gjør noe med den nye oppdateringen, hater den haha.. 

Kjæreste uten sex eller sex uten kjæreste?
Oj, den var skikkelig vanskelig faktisk. Akkurat nå må det bli sex uten kjæreste, rett og slett fordi jeg ikke har noe kjæreste. Hadde jeg hatt det hadde nok svaret vært noe helt annet! 

Processed with VSCO with p5 preset

Sove med eller uten klær?
Sove uten klær. Jeg hater å sove med masse klær, av en eller annen grunn føler jeg ikke at jeg klarer å bevege meg ordentlig og føler meg litt ”fanget” haha.. 

Hvilke språk snakker du?
Jeg snakker flytende norsk og engelsk. Kan bittelitt spansk da jeg hadde det på ungdomsskolen.

Hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Det varierer veldig. Det kan gå en dag hvor jeg nesten ikke spiser så kan det vøre en dag jeg spiser hele tiden haha.. Som regel spiser jeg et par ganger om dagen!

 Processed with VSCO with c1 presetOppskrift til disse sunne pannekakene kan du finne HER

Leve 1000 år tilbake i tid eller 1000 år frem i tid?
Det må nok bli 1000 år frem i tid selvom jeg har veldig lyst til å reise tilbake i tid. 

Hva er din naturlige hårfarge?
Litt mørkere enn det jeg har nå. Jeg har det som kalles kommunegrå som er en mellomting av brun og blond. 

Hva er ditt favorittland?
USA. Selvom jeg bare har vært i Florida haha.. 

Hvor mange jobber har du hatt?
Jeg har hatt fem jobber. 

En ting du ikke klarer å leve uten?
Mamma. 

Favoritt dyr?
Jeg har faktisk ikke noe favoritt dyr, men må jeg svare blir det nok hund. 

Aldri kunne bruke sminke igjen eller ha på sminke hele tiden?
Aldri kunne bruke sminke igjen. Jeg går faktisk veldig mye uten sminke og trives med det. Selvom jeg elsker sminke også! 

Være usynlig eller kunne fly?
Være usynlig. Tenk så kult! 

Hvilket stjernetegn er du?
Skorpion.

Ung sjel og gammel kropp eller ung kropp og gammel sjel?
Ung kropp og gammel sjel uten tvil.

Rik og ensom eller fattig og lykkelig?
Det må nok bli fattig og lykkelig selvom jeg absolutt ikke har lyst til å være fattig. 

Hvor mange puter har du i sengen?
Jeg sover med tre puter i sengen.

Processed with VSCO with b1 preset

♡ PEACE OUT VI BLOGGES SENERE BABES ♡

32 kommentarer

Siste innlegg