Verdens beste sunne pannekaker

Heihei alle mine fine♡

Jeg pleier som regel aldri å lage meg noe mat, hvert fall ikke noe som tar veldig lang tid. Tålmodigheten min er virkelig på bånd og noe av det verste jeg vet er å vente og gjøre ting om tar veldig lang tid. Likevel er jeg veldig lei av å bare spise enkel mat, det er jo så enkelt haha..

Jeg bestemte meg for å prøve å lage en form for pannekaker, bare veldig veldig enkelt til frokost i dag. Jeg brukte kun 3 ingredienser, enklere enn det blir det jo ikke! Utrolig godt ble det også, så dette kommer jeg helt klart til å gjøre flere ganger.

♡ OPPSKRIFT – SUNNE PANNEKAKER ♡ 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ingredienser:

1 banan

2 ts kanel

2 egg

(Tilsett sukker eller andre søtsaker hvis du ønsker litt søtere pannekaker)

 Processed with VSCO with c1 preset

Dette gjorde jeg:

Bland alle ingrediensene sammen i en blender slik at det ikke er igjen noen klumper

Stek røren i en panne på middels varme

Stek pannekakene til de blir en gylden farge på begge sider

Pynt:

Skjærte opp litt frukt ved siden av og la litt melis på toppen, kjempe fint!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

♡ Bon appetit ♡

17 kommentarer

Siste innlegg