Ukens spørsmål// VÆRT GRAVID. NAKEN. FORELSKET. PUPPER. PH ++

//Reklame – annonselenker

LIGNEDE GENSER – NLY HER.

Hva ser du i drømmegutten?
For meg er helt klart personligheten viktigst. Jeg har vært borti noen gutter som absolutt ikke er snille og da mener jeg ikke bare når det gjelder meg, men folk venninner også har pratet med og jeg har funnet ut av at personlighet er det viktigste av alt. Utseende har jo også en del å si, det er jo det første man ser. Jeg er veldig glad i høye gutter som er godt trent, brunt litt langt hår og solbrun i huden. 

Hvem er din favoritt artist?
Jeg har faktisk ingen favoritt artist. Det er mange sanger jeg hører på som jeg ikke aner hvem synger, jeg bryr meg heller ikke så lenge jeg syntes en sang er fengende. Da jeg var yngre var jeg veldig glad i Rihanna osv, men jeg føler hun har gitt seg litt så nå aner jeg faktisk ikke. Det er så mange flinke artister rundt om kring!

Liker du moren eller faren din best?
Dette tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å klare å svare på. Det er utrolig vanskelig å velge mellom to personer man er veldig glad i! Jeg har dog bedre kontakt med mamma enn med pappa og jeg er mye mer med mamma da jeg bor hos mamma. 

Sover du naken?
Det kommer an på. Jeg pleier som regel å sove enten helt naken eller med en truse. Jeg er ikke noe spesielt fan av å sove med pysj eller en stor t skjorte, da føler jeg meg av en eller annen grunn ikke fri haha.. 

Hva er tlf nr ditt?
Det kommer aldri til å komme på nett igjen. Telefon nummeret mitt lå jo ute på nett en ganske lang periode og jeg ble oppringt så å si hele tiden, noe som gjorde at jeg aldri tok telefonen og gikk glipp av samtaler som var viktige. Telefonen lå aldri stille og det ble veldig slitsomt etterhvert å det kommer aldri til å bli delt igjen! 

LIGNEDE BH – ZALANDO HER

Er du religiøs? Hvis ikke, hvorfor?
Nei, jeg tror ikke på at det finnes en Gud. Jeg tror faktisk på overnaturlige ting og slikt, men ikke Gud!

Har du noen gang vært utro?
Jeg har aldri vært utro, jeg har jo bare hatt en ordentlig kjæreste i hele mitt liv. 

Hadde du crush på Morten inne på Paradise Hotel?
Haha, nei jeg skjønner ikke hvor folk får det fra. Jeg var inne på hotellet i sånn tre uker og for meg er det veldig kort tid for å bygge opp følelser osv. Han er jo en veldig kjekk gutt det er ikke det, men jeg hadde jo ikke følelser for han. Vi var også partnere i noen dager, det kan kanskje være en grunn til at folk tror som de tror og alle på hotellet drev å koste hele tiden. 

Har du kysset Martine på munnen før?
Ja, mange ganger haha.. 

Kan man amme når man har silikon?
Ja, det skal ikke være noe problem. Det er jo ikke sikkert de kommer til å se like bra ut etter at man har hatt barn og ammet, men det er ikkenoe problem å gjøre det! 

Har du blitt gravid før og tatt abort?
Nei, aldri. Håper ikke det skjer heller. 

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE FAUX FUR JAKKER – BUBBLEROOM HER, ELLER NAKD HER

Hvilke blogger leser du?
Jeg leser svært få blogger faktisk. Jeg kan vel egentlig ikke si at jeg leser noen fast hver dag, men skriver noen om noe spennende så leser jeg det. Jeg er også innom et par blogger på topplisten om det ser ut som noe spennende, men ellers leser jeg ingen blogger fast. Leser jo selvfølgelig Martine sin!

Har du noen gang fått parkeringsbot, og får du det ofte?
Ja, alt for mange ganger. Jeg kjører jo veldig mye bil i byen og der er det veldig vanskelig å finne parkering og da hender det jeg har stelt meg feil et par ganger. Det er skikkelig irriterende at man så å si ikke kan parkere noen steder i byen, likevel forstår jeg veldig godt hvorfor! 

Har du noen gang gått til psykolog?
Ja, jeg har vørt hos en psykolog et par ganger før og etter Paradise Hotel. Det måtte faktisk alle som skulle delta på programmet så det var vell egentlig ikke noe jeg trengte. Jeg har faktisk lyst til å ta meg en tur til psykolog igjen, det er godt å kunne slippe løs på tankene og snakke med noen som kan alt om psykiske ting. Jeg har jo mye å tenke på hele tiden så det er fullt mulig jeg finner ut at jeg har lyst til det en dag.

Hva fikk du i snitt da du gikk ut av vgs?
Det husker jeg ikke engang. Jeg var ikke si veldig motivert da jeg gikk på videregående og slurvet veldig. På ungdomsskolen var jeg flink og fikk gode karakterer, men jeg ble veldig fort lei og det å sitte stille å høre på noen andre prate var ikke noe for meg. Jeg skulle dog ønske at jeg var flinkere på skolen, utdanning er jo aldri bortkastet! 

 Hahha, skolebildet fra 10. klasse.. Søt da!

Er du lykkelig?
Jeg vet faktisk ikke. Jeg er glad og har egentlig ingenting å klage på, likevel føler jeg at det er noe som mangler. Akkurat dette med lykke syntes jeg er veldig vanskelig og tror ikke man vet om man er lykkelig før man virkelig er det.. 

Hvem og hvor er din ekte pappa?
Faren min bor litt utenfor Oslo så det er ikke så lett å være der så veldig ofte. Vi er venner og jeg snakker ofte med han så det er ikkenoe drama der nå! Jeg hadde jo ikke så veldig god kontakt med han før, men nå har det blitt bedre og det er jeg veldig glad for. Jeg har faktisk skrevet et helt innlegg om det, du kan lese det HER

 Processed with VSCO with f2 preset

Syntes du at du har finere pupper enn Martine?
Nei, jeg syntes helt seriøst at Martine sine pupper er mye finere enn mine! Selvom jeg har mer silikon enn henne syntes jeg hennes både ser og føles større. Veldig rart, men helt sant! 

Kunne du tatt silikon i rumpa?
Jeg kunne helt sikker gjort det, men jeg har ikke lyst til det. Jeg har egentlig aldri hatt komplekser for rumpa mi og syntes den ser helt grei ut. Jeg har aldri tenkt at rumpa går det an å trene på samme måte som resten av kroppen så vil jeg ha noe forandringer der kommer jeg til å bruke trening.

Har du noe i leppene nå, hvada?
Ja jeg har vel en del fyll igjen selvom jeg ikke har gjort noe med dem på rundt et år. Det jeg brukte til å fylle leppene med var noe som heter Dermafill. Jeg er veldig fornøyd med det og om jeg skal fylle igjen kommer jeg nok til å fortsette med Dermafill. 

Hvor høy er du?
Jeg liker å tro at jeg er 1.69, men jeg er vel 1.67. Det er veldig lenge siden jeg har målt meg så jeg vet faktisk ikke akkurat hvor høy jeg er, men i underkant av 1.70!

Har du noen fetisjer?
Nei, det har jeg ikke. 

Er du bitter på noen fra pærra?/ tror du noen er bitter på deg?
Jeg er ikke bitter på noen akkurat nå, men jeg var faktisk det i starten når alt gikk på TV. Da var jeg nesten bitter på alle sammen haha. Nå har alle fikset opp og kommet seg over alt så nå tror jeg egentlig ingen er bitre på noen!

Hvis du skal ha barn, hva skal dem hete?
Det har jeg faktisk ikke tenkt på i det hele tatt. Jeg kommer nok heller ikke til å vite det før jeg holder ungen min i hendene mine. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha navn som er internasjonale og som ikke er så veldig vanlig. 

Har du noen gang følt på det presset om at du må være perfekt hele tiden?
Jeg har selvfølgelig følt på et press om å gjøre det bra og være bra ja. Men å være perfekt, nei! Ingen er perfekte og slik har jeg alltid tenkt. Mennesker er skapt til å gjøre feil og sånn er det bare. Alle gjør feil hele tiden, det er slik man lærer.


LIGNEDE GENSER – NLY HER. 

42 kommentarer

Siste innlegg