Uken som gikk// SEX TAPE. Respektløse mennesker. Nye deltakere til PH. Irriterende jenter på byen +++

//annonselenker

Akkurat nå:
Nå ligger jeg fortsatt i sengen og har akkurat satt på en serie på Netflix. Jeg skal begynne å fikse meg litt nå, straks skal jeg nemlig til frisøren. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt enda.. Noe kult blir det vell uansett! Jeg er også fortsatt litt stolt over at jeg var å trente i går! Nå må jeg bare prøve å holde det sånn og trene så ofte som mulig. 

Snapchat: isabelleeriksen

Ukens nedtur:
Denne uken har jeg faktisk hatt veldig lite motivasjon når det gjelder alt mulig. Jeg har ikke hatt noe å blogge om (føler jeg), jeg har ikke hatt motivasjon til å gjøre forskjellige ting heller. Det er mange ganger denne uken jeg nesten bare har droppet alt, nettopp fordi jeg ikke aner hva jeg skal gjøre eller skrive om her på bloggen! Det er noe av det verste jeg vet som som blogger, å ha lite motivasjon og føle at man ikke har noe å skrive om! Det er ikke bare bare det her haha.. 

Ukens høydepunkt:
Det er definitivt hele denne helgen. Splayday har vært utrolig morsomt og jeg storkoste meg sammen med alle sammen! Det er virkelig en flott gjeng altså. Jeg har også vært med på å finne deltakere til Paradise Hotel 2018, nå gjenstår det bare å se hva som skjer videre. Det er meningen at det skal komme ut en vlogg etterhvert også så det er bare å glede seg til det. Jeg håper vi fant noen som kommer på skjermen til neste år.
Jeg føler hele denne helgen egentlig bare har vært et stort høydepunkt. Jeg har gjort så mye morsomt. Både bursdag og andre festligheter. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Respektløse mennesker. Jeg syntes det er respektløst å skulle spørre noen man ikke kjenner om for eksempel å spille inn en sex video. Jeg mottok en slik melding forrige uke og skal ærlig innrømme at jeg både ble oppgitt og fornærmet. Tror virkelig vedkommende at jeg vurderer å takke ja til det tilbudet? Hva tror denne personen om meg liksom? 

Ukens irritasjon:
Jenter ute på byen. Jeg aner ikke hvorfor det har blitt sånn i det siste, men spesielt jenter søker virkelig etter oppmerksomheten vår. Det er helt sikkert pga Paradise og bloggen, men det at jenter faller over meg og spør om å sitte på fanget mitt og virkelig ikke klarer å oppføre seg på byen plager meg. Ting går som regel ut over meg og de jeg er med også, nettopp fordi folk tror de kjenner oss. Og det er greit nok det, det er alltid koselig å prate med nye mennesker. Men da skal man klare å oppføre seg og ikke forvente at jeg skal ta dem imot når dem faller over ende. 

Ukens antrekk:

GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. 

Ukens mest leste innlegg:

JEG SKAL FINNE DELATKERE TIL NESTE SESONG AV PARADISE HOTEL. 

UKENS SPØRSMÅL – OPERERT NESEN? STORYTIME PÅ DA JEG BLE BANKET OPP? SILIKON, SMINKEVIDEO, KLESSALG +++

VIL DU SE HVORDAN JEG BOR? ++ Ut med castingen fra Paradise Hotel. 

8 kommentarer
    1. Hei! I forbindelse med den informasjonen du la ut på snap angående at dere skulle være på lawo og finne personer til paradise,jeg dro helt ditt i håp om at dere skulle være der,men når jeg kom dit så jeg ikke crewet eller noen som hadde med castingen å gjøre? Jeg spurte også de som jobber der og de viste heller ikke noe.Så jeg bare lurer på hva som skjedde? Synes det er dårlig at du skriver at dere skal være der å filme også er det ingen der.Hvis det var sånn at det ble endring i planene så kunne du ha informert om det.

    2. Hei!
      Jeg har lest bloggen din lenge nå..
      vil bare gi deg et tips: siden du hater å ta av deg sminken om kvelden, kan du bare ta deg en dusj.. jeg hater også å ta av sminken så derfor tar jeg med en dusj om kvelden isteden 🙂

    3. Bare sånn til orientering neste gang du skriver at dere skal finne personer til et program,skriv klokkeslett!! Vi som kom etter klokken 23 fikk jo ikke den muligheten fordi det sto ingenting om når tid dere skulle være der.Det er skikkelig dårlig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg