Jeg har sminket puppene mine – Slik ser jeg ut idag

//annonselenker

LIGNEDE TOPP FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. 


Hey babes! 

Nå har jeg akkurat gjort meg klar til å dra ut, alle har vell fått med seg hva jeg skal i kveld? Om ikke, kan du lese det HER. Det blir vors først så dit er jeg straks på vei, jeg kommer nok til å snappe en del idag så det er bare å legge meg til (isabelleeriksen) hvis du vil følge med.

Jeg digger både antrekket mitt, sminken min og håret idag. Håret er jo ikke akkurat nytt, jeg gikk jo sånn her så å si hver eneste dag for litt siden. Jeg har alltid i extensions når jeg har i hestehale, jeg syntes det er mye finere. Jeg har forresten allerede laget en video på hvordan man lager denne hestehalen. Det er alltid noen som spør hver gang jeg går slik. Derfor linker jeg til videoen HER. 

I dag har jeg også sminket puppene mine litt, hehe. Jeg pleier å gjøre det noen ganger når jeg går med kløft. Det er aldri feil å freshe opp litt der også. Det eneste jeg har på brystet er litt highlighter og solpudder. Jeg kan godt vise ordentlig hvordan jeg bruker contour for å fremheve pupper. Hvis det er interresant? Gjerne legg igjen en kommentar om du ønsker et eget innlegg med dette. Det kunne jo faktisk vært litt moro. 

Uansett, nå skal jeg straks løpe ut døren. Og husk, er du gammel nok – stikk innom Lawo, så ses vi! Jeg gleder meg. Kos dere masse idag babes! Love you all♡

6 kommentarer
    1. Jaaa! Sminkevideo av hvordan du sminker puppene dine hadde vært kjempegøy❤️❤️ Kult med noe litt annet enn vlogger og ansiktsminke på YouTube. Elsker deg<3

    2. Du er veldig flink til å sminke og liker når du og Martine legger ut sånne sminke videoer og andre videoer også💖

    3. Ja vis hvordan du sminker puppene dine det kommer å bli moro❤️😹Mange som vill se det💕💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg