Ukens spørsmål

Hallo vakre deg♡

Da var det endelig tid for ukens spørsmål igjen! Jeg har faktisk fått en del spørsmål denne uken så jeg fikk desverre ikke svart på absolutt alt. 
 

Når begynte du med sminke?
Jeg begynte ganske sent med sminke faktisk. Jeg føler at den dag i dag er det mye mer vanlig å begynne med sminke tidlig enn det var før. Jeg startet med litt maskara da jeg gikk i 8-9 klasse. Hudsminke og en del andre sminkeprodukter som jeg bruker nå begynte jeg vell ikke med før 1. klasse på videregående, om jeg husker riktig. Jeg var en av de som startet sent med sminke. Jeg husker faktisk det var en del i klassen min som startet med sminke allerede på barneskolen, men det fikk ikke jeg lov til og det er veldig glad for. Da klarte man jo heller ikke å sminke seg ordentlig og de fleste gikk rundt helt oransje i ansiktet og med en heftig brunkremskille haha! 

Har du søsken?
Ja, det har jeg. Jeg har to små brødre og en lillesøster, alle er utrolig søte og jeg er veldig glad i alle sammen. I og med at jeg bor hos mamma er jeg mer sammen med den ene lillebroren min enn de to andre. Mamma har en gutt og meg mens pappa har en gutt og en jente + meg. Jeg har kun halvsøsken! 

Ser du på Paradise Hotel dk?
Jeg har faktisk ikke sett så mye på det. Jeg syntes ikke det er noe gøy når jeg ikke skjønner hva dem sier. Jeg er så dårlig på å forstå dansk, jeg syntes det er et sinnsykt vanskelig språk. Jeg tror jeg har sett sånn to episoder og de folka der er jo virkelig helt gale haha. Jeg er glad jeg ikke var med på danske paradise for å si det sånn. De er jo overhode ikke snille med hverandre, og tenker kun på seg selv.

Er du naturlig blond?
Jeg er ikke like blond som jeg er nå. Jeg har en utrolig kjedelig naturlig farge som jeg faktisk hater. Fargen jeg har naturlig kalles vell kommuneblond og jeg vet egentlig ikke om det er en lyse lyse brun eller blond farge! 

Kunne du laget et innlegg om huden din? Du har så fin hud. Hva bruker du på huden din av kremer ol?
Det kan jeg helt sikkert gjøre. Men jeg tror ikke det innlegget kommer til å bli så veldig spennende. Jeg gjør faktisk ingenting med huden min, jeg er skikkelig dårlig på det. Det eneste jeg bruker er vell vanlig fuktighetskrem før jeg tar på sminke. Så det at jeg har så fin hud som det jeg har er jeg veldig taknemmelig for. Jeg burde egentlig bli mye bedre med huden min! 

Hvor er ringlighten din fra? Og hvilket kamera bruker du?
Det aner jeg faktisk ikke. Jeg fikk den i julegave! Jeg har skrevet et innlegg om ringlihten min før hvor jeg har skrevet akkurat hva den heter. Link til innlegget HER♡ Kamera mitt heter Canon G7X.

Hvorfor er du ikke så mye med Martine? Ser ikke ut som dere er bestevenner..
Jeg er en del sammen med Martine. Selvom vi ikke snapper og legger ut bilder sammen hver dag betyr ikke det at vi ikke er sammen. Vi dokumenterer ikke absolutt alt vi gjør. Nå som det er sommer og begge har litt forskjellige planer, hun skal blandt annet til Spania med familien så er det en selvfølge at vi ikke er sammen hver eneste dag. Martine har også fått seg type og er mye sammen med han og det er selvfølgelig veldig koselig og de skal få lov til å være forelsket og i fred noen ganger. Man trenger ikke være sammen hver eneste dag for å være bestevenner. 

Kan du lage sminkekolleksjon?
Det kan jeg helt sikkert gjøre. Jeg er litt usikker på hva det er? Jeg kan skjekke litt opp, så kan jeg helt sikkert lage et slikt innlegg♡

Er stefaren din ung? Isåfall hvor gammel er han?
Hehe, det er faktisk utrolig mange som lurer på akkurat dette her. Etterat Ærlige Norge kom ut med meg og Martine er det faktisk mange som har googlet ”Isabelle Eriksen stefar” og det syntes jeg er litt spesielt. Han er vell rundt 42 år slik som mamma så jeg vil ikke si han er noe spesielt ung. Det er faktisk mange som tror han er broren min, så han ser kanskje litt ung ut! 

Hvordan melder man seg på PH 2018?
Det gjør man vell på TV3 sine nettsider er jeg ganske sikker på! Lykke til♡

Hvor er toppen og kjedet fra? 

Dette er faktisk en kjole som jeg kjøpte på BikBok for hundre år siden. Det er bare en helt vanlig maxikjole! Den er utrolig fin og det er en grunn til at jeg fortsatt har den i klesskapet. Jeg er sikker på at de selger slike kjoler et eller annet sted fortsatt. Disse går jo aldri av moten! Smykket er vell fra Glitter. 

 

Dette var de spørsmålene jeg valgte å svare på idag. Er det noe mer du lurer på så er det bare å kommentere det i kommentarfeltet så skal jeg få svart på det neste fredag. Ha en fantastisk dag videre, og husk å ta vare på hverandre♡ Vi blogges mine kjære, love you!

15 kommentarer
    1. Det er så koselig å lese bloggen din:) Og så er det så fint at du har egne meninger og skriver om dem! Beste bloggen<3

    2. Hei isabelle!
      Elsker deg og bloggen din, for du er så utrolig flink.
      Du og Martine er begge utrolig søte og snille, og virker veldig hyggelige begge to.
      Tror likevel du misforstod spørsmålet om sminkekolleksjon, for det er når du selv lager ditt eget sminkemerke eller flere produkter i samarbeid med noen som lager sminke.Tenke bare du skulle vite det, så du slapp å søke det opp 😉

    3. tusen takk for så utfyllende svar<3
      you go girl! jeg har troen på at du kan komme så langt med bloggen din, siden du skriver så detaljert og på en fin måte, og får ut dine personlige perspektiver<33
      og takk for all den tid du bruker på oss, i dine medier, for jeg vet hvor mange kommentarer du får på instagram, og du gir alle en like og noen ganger en kommentar også, du er god, for det er ikke mange som er like aktive mot sine lesere & følgere som duu<3
      jeg som stilte deg spm om sminkekolleksjon, og det er når du viser frem all sminken din 🙂 noe som oftest blir gjort via filming, men et innlegg går jo også veldig bra! hadde vært så artig og sett hvilke produkter du har, hvis man selv ønsker ny sminke, så har man kanskje fått litt inspirasjon utifra hva du har<3
      klem<3

    4. men skjønner veldig godt at det kan tolkes som man skal lage sin egen sminke, hadde jo vært kult om du hadde fått til det i fremtiden, jeg som var litt uklar, men mente det at du viser frem det du har av sminke :))

    5. Vordan føltes det å komme in i paradisehotell 2017? Hat du prøvt og melde deg på noen andre år tidligere bak i tiden ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg