Hvordan få fantastiske bilder

Hallo vakre deg♡ 

Det handler om så utrolig mye mer enn bare å trykke på en knapp. Det aller viktigste når man skal ta bilder er definitift lys, det har så sinnsykt mye å si på hvordan bilde kommer til å bli seenes ut! Det har selvfølgelig en del å si hva slags kamera du bruker, hvilke effekter, teknikker og etterbehandling. Men lys det er så viktig! 

På de fleste bildene mine, spesielt selfies har jeg brukt Diva ring light. Den jeg har kalles Diva ring light Super Nova og koster rundt 3000-4000 tusen kroner. Det følger med stativ og det går ann å dimme slik at man kan ha forskjellige styrker på lyset. På det sterkeste er lyset fra denne sånn som i dagslys.

Det finnes sikkert flere til en rimeligere penge og det er faktisk mulig å lage sin egen. Det finnes masse forskjellige videoer på youtube hvor folk viser hvordan man kan lage sin egen ring light. Det ser ikke vanskelig ut i det hele tatt og det fungerer faktisk utrolig bra det også!


Her er det faktisk like mye lys i leiligheten som på de andre bildene, men lyset fra Diva ring lighten er så sterkt at det ser ut som det er helt mørkt.. haha

Om du liker å ta bilder sånn som meg anbefaler jeg denne. Det fungerer utrolig bra og er helt klart hvert pengene! 

♡ 

Jeg elsker hvordan øynene får den sirkelen i seg. Bildene under er tatt med det fantastiske lyset mitt, hehe! 

Vi blogges senere♡ 

XOXO

6 kommentarer

Siste innlegg