Uken som gikk

Hei alle vakre♡ 

Da er denne uken over. Herregud jeg syntes tiden går så fort! 
 

Ukens høydepunkt:
Det er så utrolig mye som har skjedd denne uken, utrolig mye bra. Så jeg syntes faktisk det er vanskelig å velge ut en spesifik ting. Jeg har jo filmet til noe greier som jeg er ganske sikker på blir veldig bra, jeg har vært på Ariana Grande afterparty, jeg har vært på Tryvann med russen, photoshoot med Per Heimly, farget håret. haha ja, you name it. Jeg klarer rett og slett ikke velge, denne uken har hvert et høydepunkt i seg selv.


Ukens nedtur:
Denne er alltid så vanskelig. Jeg liker ikke tenke på nedturene jeg har hatt, kun det positivet som har skjedd. Men det var en dag her jeg følte meg utrolig dårlig og kastet opp ett par ganger og jeg ble faktisk litt redd, ante ikke hva det kunne være. Det var nesten så jeg trodde jeg var gravid, selvom det ikke hadde gitt mening.. Heldighvis er jeg nok ikke det! Jeg er ikke klar for barn enda. 

Ukens beste snapchat: 
Jeg ser nå at jeg tar alt for mange videoer, og nå er jeg inne på det som kun er blitt lagret, haha. Jeg bruker snapchat hele tiden, love it♡ Ukens beste snapchat må være på Ariana Grande sitt afterparty, da jeg sang i mikrofon og tok helt av, noen som husker dette? 


Snapchat: isabelleeriksen

Ukens tanke: 
Samme som forrige uke, jeg må begynne å trene snart. Jeg vet jeg har tid til det men allikavell så har jeg ikke tid, haha herregud jeg er så teit. Jeg må sette av en dato jeg skal dra for å trene, ha program og kanskje ha noen å trene sammen med. Når jeg trener alene går jeg alltid rundt å surrer.

Ukens irritasjon:
At andre mennesker dømmer og tror de kjenner meg. Jeg skrev et helt innlegg om dette her om dagen, at folk tror jeg er overfladisk og selvgod helt til de faktisk blir kjent med meg. Link til innlegget HER.

Ukens sang: 
pScpXs7Ysdg

Akkurat nå:
Nå har jeg nesten akkurat våknet, har vært litt dovendyr i dag. Er så mye som har skjedd denne uken og jeg har ikke sovet så veldig mye så det var deilig å sove lenge idag. Nå skal jeg begynne å redigere en youtube video som skal ut så fort som mulig, også må jeg forhåndsskrive en del innlegg. Er tråssalt masse som skjer neste uke også, så jeg har nok ikke tid til å blogge så mye hver dag neste uke. 

XOXO

5 kommentarer
    1. Hvor er den hvite toppen din med åpne armer fra?😍 Og vet du hvor toppen til Martine er fra? (Den hvite)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg