Overfladiske drittkjerring

Hei babes♡ 

Det er ufattelig mange som dømmer mennesker før man kjenner dem. Jeg har hørt så utrolig mange ganger at folk tror jeg er en overfladisk bitch og alt det der, og det vil jeg tro kun er pga utseende mitt. Jeg kan ærlig innrømme at jeg forstår det, til en viss grad. Jeg har litt resting bitchface men det er ikkenoe jeg tenker over eller prøver å ha, ikke har jeg lyst til det heller. 
Jeg legger ut masse bilder av meg selv som kanskje kan virke overfladiske og at jeg tenker høyt om meg selv, men det er ikke fakta. Bak dette ene bildet over her f.eks er det ti ”stygge” bilder, dette var det som ble bra og da lagt ut på sosiale medier. Vinkler og lyssetting er nøkkelen til ett fint bilde, kanskje jeg skal lage ett innlegg om dette, bilder fra forskjellige vinkler og lignede. Jeg elsker å lese sånne innlegg og se bilder av folk fra forskjellige vinkler hvor man viser hvor kraftfullt det faktisk er. 

Jeg hørte senest igår at jeg er mye mer jordnær og hyggelig enn det folk tror. Jeg vet ikke om jeg blir glad for å høre det eller lei meg. Jeg blir selvfølgelig glad for at dem har fått ett annet inntrykk av meg, men samtidig tenker jeg at det må være en grunn for at de trodde jeg var overfladisk og selvgod, jeg har ingen andre tanker enn at det må være pga utseende mitt og hva jeg velger å poste på f.eks instagram. Det må jo være det, det er jo det eneste vedkommende har sett av meg, utseende mitt på bilder og eventuelt innlegg jeg har postet her på bloggen. Jeg mener selv jeg ikke virker overfladisk her på bloggen, jeg er veldig åpen og ærlig og forteller det jeg har på hjertet. Kanskje på instagram, men det mener jeg er ett ganske så dårlig grunnlag for å dømme en person. 

Jeg syntes egentlig det er litt trist, at folk går rundt å tror dette om meg. Selvom jeg ser ut som jeg gjør betyr ikke det at jeg er overfladist og selvgod. Jeg er veldig opptatt av å være snill og hyggelig mot folk jeg møter og treffer ute og jeg lever for ”gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg”. Det er så sant! Er noen slem eller frekk mot meg er jo ikke jeg hyggelig tilbake, slik er det nok med de fleste mennesker også. Jeg selv er ikke fan av folk som tror for godt om seg selv, er egoistiske og ikke bryr seg om andre og hvordan andre har det. Derfor er jeg veldig opptatt av å ikke være sånn selv. 

XOXO

11 kommentarer
    1. Herregud føler med deg!!! Får alltid høre at ”Åi du er smartere enn jeg trodde” eller ”Åi du er mye hyggeligere enn hva jeg forventet” og ” trodde du var skikkelig bitch”..
      Skjønner ikke hvordan mennesker kan dømme noen så lett. Utseende har jo absolutt ingenting med personligheten å gjøre, haha.
      Jeg har også ganske resting bitch face, og smiler så og si aldri på bilder fordi det ikke blir noe fint.. Skulle ønske jeg kunne, for det å smile på bilder er såå fint. Men synes ikke jeg har et fint smil selv, så resting bitch face it is, haha.
      Men ja poenget mitt er at jeg skjønner hva du føler.. Går gjennom dette hver gang jeg møter et nytt menneske omtrent. Er hyggelig å høre at de fikk et annet inntrykk av meg i virkeligheten, men hva om vi ikke møttes? Da hadde de gått rundt å trodd at jeg er en overfladisk bitch.

    2. Hei. Jeg vet dette kanskje er et privat spørsmål, men jeg vurderer å ta silikon, men jeg vet ikke om puppene mine er “små nok” til det. Så hvilken bh-størrelse brukte du før du tok silikon? Digger deg <3

    3. Heier på deg, på Paradise hotell, digget senen når du kom tilbake 😀
      Ikke bry deg om de som dømmer deg, du vet bedre enn de som dømmer utenfra vær deg selv =)
      Du virker kjempe kul som person 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg