Sykt irriterende & mine tanker

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Nå sitter jeg inne å hører på at det regner ute, det er så deilig å vite at man ikke har noen planer en dag været er som det er i dag. Det verste jeg vet er å gå rundt ute i regnet, jeg hater det faktisk! Det har faktisk hendt at jeg har droppet planer og slikt kun fordi det regner ute – ikke bra, jeg vet. Så i dag har jeg kun en dag hjemme med jobb, planlegging og redigering av video. 

Ukens høydepunkt:
Det må jo helt klart bli bursdagen min, jeg hadde det så koselig. Det beste jeg vet er å være sammen med folk jeg virkelig bryr meg om og det fikk jeg gjort på bursdagen min. Det har også skjedd veldig mye annet gøy denne uken og det setter jeg pris på! 

Ukens nedtur:
Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noen store nedturer denne uken, noe som så klart er veldig deilig! Jeg syntes jo faktisk det er litt nedtur å ha blitt eldre, haha. Om jeg kunne valgt så hadde jeg vært 21 for alltid, eller kanskje 22. Så nå vil jeg ikke bli eldre, heldigvis er det et år til neste gang!

Ukens irritasjon:
Som de fleste som følger meg vet så driver jeg å sparer til å kjøpe meg en leilighet og jeg har egentlig spart opp nok nå til å kjøpe meg en fin leilighet til meg selv, det eneste som plager meg litt er at det er så vanskelig haha.. Det er liksom så mye som må gjøres, mye som skal tenkes på og ikke minst mye penger som må spares. Jeg snakket faktisk med banken i dag, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå. 

Ukens tanke:
Fremover og i det siste har jeg hatt det så fint når det kommer til jobb, men også livet generelt føler jeg. Jeg elsker å ha mye å gjøre! Nå kommer jo straks sangen vår ut (DENNE FREDAGEN) og det er veldig mye som skjer i sammenheng med den som jeg gleder meg til! Jeg klarer nesten ikke vente til dere får høre den altså, dere kommer nok til å digge sangen. Jeg har også tenkt masse på video ideer og slike ting og jeg har så mye jeg har lyst til å gjøre. Gleder meg.

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with c1 preset

MASSE FINE LIGNENDE BEIGE KJOLER – HER.

Processed with VSCO with c1 preset

TOPP – HER.

JEG HAR RABATTKODE PÅ JUNKYARD.NO

KODE: ISABELLEE gir 20% rabatt på kjøp over 500,-

Ukens YouTube video:

7AG2rvYOySM

(trykk på bilde for å komme til videoen)

Ukens mest leste innlegg:

Bildene som aldri kom på bloggen.. – STYGGE BILDER AV MEG

NÅ KAN DU HØRE LITT AV SANGEN – BRA?

For 22 år siden – masse gamle bilder av meg!

🌸🌸🌸

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg