Bildene som aldri kom på bloggen – MASSE STYGGE BILDER AV MEG

Hallo alle mine fine ♡

Jeg håper alle har en nydelig dag til nå, hvis ikke så håper jeg hvert fall at jeg får deg til å le nå! Jeg tenkte nemlig å kjøre i gang med et «bildene som aldri kom på bloggen» innlegg. Jeg vet at dere elsker disse innleggene, jeg gjør det selv når andre legger det ut haha. Det å legge ut stygge, mislykka bilder av meg selv er nok ikke like gøy for meg som for dere.

Jepp, jeg synger inn i en rettetang! Ser ikke like bra ut som jeg trodde det skulle haha.

Nyyydelig Isabelle..

Haha herregud så jævlig dette faktisk så ut. Var ikke helt forberedt på dette..

Ser ut som jeg nettopp så et spøkelse.

Alltid like morsomt når man blunker i et bilde..

Fingeren foran blitzen <3333 Elsker når det skjer!

Lurer skikkelig på hva jeg ler av her!

Ja.. Et lite bilde fra dagens vlogg på YouTube.. Vakkert ikkesant?

Aww, fra da vi spilte inn sangen vår. Det var så gøy, selvom dette bilde ikke akkurat var et blinkskudd.

Hvordan står jeg? Haha..

Her ser jeg bare skikkelig sur ut haha!

Enda et blunkebilde.. Nydelig!

Uff nå er jeg flau, haha.. Jeg håper hvert fall du likte dette innlegget, hvilket bilde syntes du var verst og hvilket syntes du var best? Skal jeg ha disse innleggende oftere? Let me know!

Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere. Love you all ♡

7 kommentarer
    1. Du var skikkelig pen på alle bildene! Dør av det bilde der du liksom så et spøkelse!😂💓

    2. På bilde 10 ser det ut som genseren din er helt gjennomsiktig!! HELE PUPPEN DIN SYNTES JO (trodde jeg) hahaha..

    3. Ahahhahah, du r så modig da! Jg r jwla sjenert, hadde ikke postet et fint bilde av meg engang. Forresten, noen råd mot å være sjenert? ELSKER DEG!! ❤️😍😘

    4. På bilde 4 så det ut som du hadde tatt ALT FOR MYE! Selvbruning ahhahahahhaha😍😍ikke vondt ment ELSKER DEG ISABELLE STOOOOR FAAAN OMFG KUNNE SKREVET EN HEL BIBEL OM DEG!😍😍😭ELSKER DEG BARE SP INNMARI!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg