Vlogg – en dag i mitt liv

SJEKK UT YT KANALEN MIN HER

 

33 kommentarer
      1. Nei hvorfor skal jeg det? Vi er jo fortsatt venner og hadde en fin tid som kjærester :)) Jeg gidder ikke være så barnslig å slette sånt. Skjedd har skjedd og det hjelper ingen å skulle drive å slette bilder på Instagram. Jeg er uansett fortsatt glad i han og heldigvis er vi venner!

      1. Hvorfor gidder du å hate? Hva hadde dut tenkt hvus noen sa det til deg? Tenk før du skriver. Hvis du ikke har boe bedre å si, kan du slutte å lese bloggen til Isabelle

    1. Tru mæ, du vil ikje oppleve åndeværden 🙂 Kommer du opp i no sånn, bli du ALDRI kvitt det, så tænk dæ nøye om før du gjør det 🙂 Så det på en video hos dæ 🙂

      Å lure du på koffer æ si det, så e eposten min inni kommentarn, bare ta kontakt.

      Klæm <3

      1. Ska flire av dæ den dagen du får sånn i hus 🙂 og tænke stakkars dæ, no e live ditt heeelt over, no e det heelt stopp på og leve og gå ut av huse ! Tæænk såå deilig følelse da <3 Aldri kunne gå ut nån sinne ! Å tænk på den stakkars katta da.. omg 😱 💔

        Så tænk en gang oppi hode ka du sætt dæ inn i før du faktisk vælg og gjør det.. kan ikje tænke mæ at du e så stokk dom at du vælg og rissiker ditt ega liv før og få den muligheten te og aldri kunne gå ut bare før og opplev detta.. men som sagt, ska flire av dæ den dagen du har fått det i hus vest du vælg og e såppas dom te og gjør det 🙂 Gled dæ 😀 <3

        Æ snakke av erfaring, e sjøll klarsynt og vet ka det innebær og vet ka det ødelægg ett menneskeliv og ett dyreliv.. :-/

    2. Når du har samarbeid med noen som for eksempel ideal og sweden, hvor mye tar du for det? Og kan du forklare i en video hvordan man skal gå fram når man har samarbeid med noen eller får samarbeid i fremtiden? Litt tips og triks angående hvordan man gjør det når man får sammarbeid med noen osv.

    3. Dette er til dere som skriver hate til andre spesielt Isabelle, hvorfor hater dere ? Hva er vits hva er poenget dere sårer andre og dere selv, jeg skal si hvorfor dere hater, dere hater fordi dere vil ha noe andre har som dere ikke har. Dere er sjalu på andre, Isabelle hakke gjort noe galt, det er så sykt flaut og frekt og skrive til en person gå og dø! Jeg har vært det største fanen til Isabelle siden hun var på paradise hotel! Og henn har aldri hatet på noen Elr gjort no dårlig så kan folk slutte og hate på andre og isablelle! Elsker deg så masse Isabelle!❤️😔

    4. Hei Isabelle! Du er nydelig❤️
      Slutt og plag henne… Ikke trykk inn på hennes blogg når du bare gjør det for å kommentere stygt!!!
      Tenk at mennesker som kommenterer stygt er misunnelige og har ikke selvtillit☺️

    5. Skjønner ikke hvorfor hu ska slette bildene på insta. Det spiller jo ingen rolle om de er sammen eller ikke? Det er bare de som er sure og barnslige som gjør det.

    6. Hei❤️Jeg elsker deg å videoene dine💗jeg husker da jeg møtte deg på en cheer konk og jeg og noen fra laget fikk ikke lov og gå bort av treneren men vi gjordet det haha❤️

    7. I går 24 Juli fekk eg ein kattunge og kattungen ser identisk lik ut som Lucifer kattungen min heiter forresten Tarzan😊 PS: love you❤️ De som hater på deg er dumme

    8. Jeg synes det er DRITT dårlig gjort og sende hate meldinger, det er greit vis du ikke liker Isabelle men du trenger ikke og skrive det!! Hun bruker mye av tiden sin på og lage YouTube videoer får oss. Ja hun får penger får det men hun gidder og det er takken hun får liksom. KJEMPE DÅLIG GJORT ASS!!!!!PS: KJEMPE STOR FAN!❤️🦩🙈🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg