Vippene mine var helt ødelagte.. FØR OG ETTER BILDER

Reklame | Nutrilashes

Hallo alle mine fine! Jeg håper dere alle sammen har hatt en fantastisk helg og en fin søndag til nå. Husker dere for noen uker siden da jeg fortalte dere om et serum jeg har begynt å bruke på vippene og brynene mine? Et serum som gjør at vipper og bryn vokser mye fortere og ikke minst gjør både bryn og vipper tykkere? Jeg tenkte bare å minne dere på dette serumet som faktisk fungerer. Det finnes så utrolig mye tull der ute som faktisk er farlig, så hvis du er ute etter lengre og tykkere vipper naturlig anbefaler jeg Nutrilashes.

Nå som det snart er jul, passer det perfekt at du nå kan få hele 50% rabatt på serumet. Dette er en perfekt julegave til både voksne og litt yngre.

Nå kan du få 50% rabatt på dette serumet om du bestiller HER

Les mer om produktet HER.

❤️DET ER IKKE TESTET PÅ DYR

❤️DET ER HELT VEGANSK OG HAR INGEN INGREDIENSER SOM KOMMER FRA DYR

❤️INNEHOLDER INGEN PARABENER

Jeg har faktisk prøvd masse forskjellige slike serum og dette er et av dem som funker veldig bra! Vippene mine har også vært helt ødelagte, heldigvis ikke nå lenger. Etter at jeg hadde vippe extensions sist for noen måneder siden var vippene mine helt ødelagte. Disse bildene er for noen måneder tilbake – som du ser er vippene mine foran i øyekroken nesten helt borte. Ytterst har jeg fortsatt litt falske vipper igjen.

Nå har jeg testet ut Nutrilashes litt over 1 mnd og jeg kan allerede merke at det fungerer veldig bra. Nå går jeg masse uten falske vipper og jeg digger looken av mer naturlig øyensminke med kun litt maskara! Selvom jeg fortsatt er avhengig av falske, store vipper. Nå ser vippene mine slik ut:

Det er super enkelt å påføre Nutrilashes serum – det eneste man må gjøre er å legge det som en eyeliner. Man kan også bruke det på bryn om man vil at de skal vokse enda fortere. Så langt er jeg super fornøyd med serumet og gleder meg til å se enda bedre resultat om bare noen uker igjen.

Nå kan du få 50% rabatt på dette serumet om du bestiller HER

Les mer om produktet HER.

🌸🌸🌸

1 kommentar
    1. Jeg bruker Better than Fake Lash Mascara og den er helt utrolig god. Har brukt den i mange år nå og kommer aldri til å slutte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg