Vi skulle egentlig reise..

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Jeg har det helt greit, selvom det er utrolig kjipt å holde seg hjemme i disse korona tider. Menmen, det må til! Jeg anbefaler alle å bli hjemme om du kan, vask hender ofte og ikke besøk andre. Man kan faktisk være smittet selvom man føler seg helt frisk.

Også må jeg bare takke alle mine fantastiske følgere for nydelige meldinger jeg har fått etter mitt siste innlegg. Jeg setter så utrolig stor pris på det og føler meg 10 kilo lettere!

Noe som er skikkelig trist er at Erik og jeg faktisk hadde tenkt til å reise til ett helt nydelig sted om et par uker, men det har blitt avlyst. Vi hadde billetter og alt. Vi skulle egentlig til Alpene som ligger i Frankrike/Italia, for å kose oss og stå på ski og snowboard. Jeg har aldri vært der før og gledet meg masse. Elsker jo å stå på snowboard! På en annen side så skjønner jeg ekstremt godt at vi ikke kan reise akkurat nå og jeg skal ærlig innrømme at jeg blir litt stresset når det kommer til dette viruset..

Men altså, se såå fint:

Bilderesultater for alpene

😭😭

9 kommentarer
      1. Hu sier jo at hu forstår hvorfor det blir avlyst .. er lov å synes det er kjipt selv om man forstår grunnen.

        Man kan også klage på akkurat hva man vil. Akkurat som at du kan velge hva du vil henge deg opp i.

        Man kan forøvrig hypotetisk sett dø av alt man foretar seg av dagligdagse ting også 😉

    1. Så trist å høre. Jeg og mamma skulle til Spania i 2 uker nå i mars, ha ei jentetur bare oss to siden jeg har hatt det dårlig en periode, men det måtte vi avlyse. Håper du og Erik får dratt dit en annen gang❤️

    2. Jeg skulle egentlig til Berlin i påsken med familie, men den turen blir avlyst.. Men så klart, sånn er det bare, og ferier er noe man kan få til senere uansett 🙂

    3. Jeg var i alpene i den franske delen som heter tignes,le lac i vinterferien og det var sååå utrolig fint der😍 vi hadde til og med et badeland rett foran hotellet. Hvis du hadde kjøpt et dagskort på ski og snowboard til heisene kunne du bruke billetten til Badeland og så trenger ikke å betale for badelandet. Håper virkelig dere kan dra dit for det er såå fint Derby har vært der noen år på rad i tilegg❤️❤️😫😫😫😫🥺

      1. Stakkars dere! Syn at dere måtte avlyse men, det er jo strengt tatt et dødelig virus så vi må jo, holde oss hjemme, til tross for at det er kipt.☹️☹️ #elskervidoenedine<3♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg