Vi reiser sammen til…

Hallo og god lørdag alle mine fine! Jeg håper du har en nydelig dag hittil, det har hvert fall jeg. Akkurat nå sitter jeg i bilen sammen med Agnete og Carina, vi er nemlig på vei til Sverige. Shit, jeg kan ikke huske sist jeg var i Sverige – det begynner å bli en stund siden nå. Nå som jeg bor alene og kjøper alt av mat selv, tenkte jeg at en Sverige tur ikke var dumt.

I Sverige kommer jeg bare til å kjøpe masse god drikke, mat og ikke minst godteri! Altså – ikke så veldig spennnende ting. Jeg kommer nok til å snappe en del så hvis du enda ikke har lagt meg til på Snapchat så må du gjøre det. På Snapchat heter jeg «Isabelleeriksen».

For øyeblikket mangler jeg forresten bare 25 abonnenter på YouTube før jeg har runda 70 000. Da har jeg bestemt meg for å filme og legge ut LEILIGHETS TOUR, så hvis du fort vil se hvordan leiligheten min ser ut må du abonnere på kanalen min! Og til dere som allerede har abonnert – TUSEN TAKK❤️ Dere er de beste, jeg elsker dere!

Nå skal jeg legge fra meg telefonen før jeg blir bilsyk og synge med musikken på full styrke med jentene. Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg