Vi havnet nesten i en bilulykke

Hallo og god morgen alle mine fine, hvordan har dere det idag? Jeg har nesten ikke styring på hvilken dag det er om dagen, for alle dager er jo nesten helt like. Noen andre som føler det slik? Døgnrytmen min er også helt på bærtur så jeg våknet nesten akkurat.

I går kveld var litt av en kveld, haha. Vi var hos Erlend, broren til Erik for å hente en bil som er der. Egentlig kun for at vi kunne dra å kjøpe en burger, den burgeren fikk vi aldri.. Dette kunne faktisk gått skikkelig ille. Vi kjørte på motorveien i går kveld, da vi nesten havnet i en ulykke som endte opp med at vi punkterte i full fart. Dekket var helt flatt og vi var nødt til å ringe Viking for å få hjelp. Noe sånt har faktisk aldri skjedd med meg før! Det var ganske ekkelt å måtte stå der å vente såpas lenge på hjelp, mens biler kjørte i full fart forbi.


Se hvor flatt og ødelagt dekket er… Uff

Vi var nødt til å bli kjørt oppå en lastebil i vår egen bil, til et sted vi kunne bytte dekk. Det var faktisk ganske gøy og jeg livestreamet absolutt alt på min Instagram, det var litt av et show for å si det sånn. Den livestreamen ligger fortsatt på Insta så hvis du kjeder deg og vil se er det bare å gå inn å se! Litt spenning i en så kjedelig hverdag som det er nå, haha.

Har noe lignende skjedd med deg før? 

28 kommentarer
    1. Når jeg var 9 år så gledet jeg om mamma oset til pakke leken. (Som vi gjør hvært år) Men dagen før nyttårsaften 2018 reiste vi hjem fa europris. Lite hviste vi att vi skulle forbi her i ambulanse igjen.
      Når vi var sirka 3 minutter fra huse våres kjørte vi forbi en person.
      Men han hadde andre planer.
      Denne personen ville ta usving i de vi var rett vesiden av. Det ble en stygg ulykke…. Jeg tror jeg var den heldigste av alle i den ulykken, for jeg var bare i sjokk tilstand. (Ikkje att de andre var de) Men vi koliderte midt i en tunell.
      De som satt i den andre bilen var alle besvist løse utenom han ene.
      Mamma sa til han att vi løper for og ringe etter hjelp. Så vi løpte til ut kanten av tunellen. Brann vesenet kom og kjørte inn i tunellen. Og jeg og mamma sto ute. Når de hadde henta de andre kom de og henta meg for det var bare plass til 1 till i bilen. Mamma ble henta etter att de hadde kjørt meg ned til brann stasjonen. Pappa er i brann vesenet. Og det var han som kom og henta meg. Mamma hadde heldigvis ringt til pappa så han viste det var oss. Jeg måtte på sykehuset for en sjekk. Jeg hadde ingen tilg utenom att jeg var stk fra før og hadde vondt i hode fra før. Je var egt syk. Og set sa vi til sykepleierene så jeg fikk en paracet og ble liggende i en sykeseng. På sykehuset fikk jeg 1 vinerpølse å spise. Så reiste vi der i fra rundt klokka 3 på natten. Men så fikk pappa en tellefon av brann vesenet. De sa att vi måtte komme til 110 sentralen. Vi dro dit og der sto de med en bjørnis bamse❤
      Noen månder etter ulykken var det noen som ringte pappa igjen. De lurte på om jeg kunne bli med på God Morgen Norge. Og jeg sa ja🤪 Jeg er veldig usikker på om årstall og alder er riktig men tror det er sån. Den dag i dag er jeg fortsatt redd for og kjøre bil, jeg holder ofte foran øynene når vi kjører viss jeg synes det blir skummelt. Derfør kjører vi ikje runde på fredager eller søndager for da er det masse folk som skal på hytta😐😕🤪Men ellers går det greit etter ulykken😍❤

    2. Må le av deg og Erik. Så mye som skjer dere liksom 😂 Kult at du ikke sletta livestoryen på insta. Har sikkert sett den 20ganger nå😂

    3. En gang når meg og mamma var på vei hjem fra ski,(jeg driver aktivt med alpint) var vi på vei ned en bakke når det kom en bil mot oss. Siden det er en litt smal vei må man sakke ned farten ganske mye for å ha god kontroll. Men det var veldig glatt ute så bilen bare sklei videre😬 Det var som å svinge fort til venstre, høyre, venstre, høyre flere ganger bare i en nedover bakke. Når mamma fikk stanset bilen tror jeg hjertet mitt hadde hoppet over noen slag😅 Men alt gikk helt bra ingenting annet at bilen sklei sånn egentlig

    4. Ahahhaha så livestreame i går😂ledde så utrolig mye ahhahha😂😂kan du be Erik sjekke DM en min?🙏❤❤hørte han sa at han skulle følge folk som sendte en DM til han🙏❤Elsker deg❤❤

      1. Jo du kan faktisk det. Kommer du i høyere fart og dekket eksploderer/pungterer, så kan bilen endre retning.

        Hilsen en hjulutruster 😉 (dvs. En som har dekk som utdanning)

    5. Det har på en måte skjedd noe lignende, der skjedde for ganske lenge siden kanskje for 3-4 år siden, men ihvertfall vi var på vei hjem fra IKEA og vi kjørte på motorveien, jeg og broren min hadde ansvar for at stolene ikke skulle fly av hengeren, så sovnet jeg mens broren min var på mobilen, etter sånn 20min så våknet jeg og så bak meg, stolene begynte å bevege på seg, og fløy av, pappa kjørte inn til siden og mamma og pappa tok på seg en gul vest, når de fikk hentet stolene etter en halv time tok dem heller stolene inn i bilen.

    6. Jeg å familien var på tur hjem fra hytta da vi plutselig fik motorhavari. Da måtte vi vente i 4 timer på en bergingsbil. Vi måtte sitte bak på platten hele vegen til verkstedet. Ven jeg visste at de gikk bra for faren min har vert bilberger i mange år så jeg har vert med han på jobb mange ganger.

    7. Snakk om å pumpe denne historien for alt det er verdt.. Latterlig.. Mange mennesker daglig dør i bilulykker,det er over 40 døde mennesker av korona,å du klager over å stå på motorveien å vente?
      #luksusproblemer

      1. Isabelle er et bra forbilde ig det kunne vært ho som hadde korona men vis du er smart så hp du ikke ut og du vasker hendene dine men det hadde ikke alle skjønt at man kunne gjøre

    8. Altså hallo! Isabelle i love you Girl altså du e fantastisk å derfør bi e så forbanna på den der typen din når han jug deg rett oppi tryne!! E sto 1 meter unna når han sto å klina mæ ein av mine nærmeste Vennina på opptur i fjor!! E vil at ikke lag krangel e vil ikke ødelegg før deg å typen synes dåkker e nydelige Persona begge to! Men du fortjen sannheta !!!! Svara du på den her kommentarn så tar e kontakt mæ deg personlig å gir deg navne tell Vennina mi så kan ho bevis dæ tell deg åg at dæ skjedde!love u girl❤️

    9. Kan du få en mini gris🥺 de er sykt søte og trendy! Ikke minst de er miljøvennlig! De spiser mat rester så da trenger dere ikke kaste mat🤪 og de liker ikke å kjede seg! Du kan kalle han/hun snøffte❤️ Og kan du ha meetup i Trondheim?

    10. Når jeg skulle til Danmark så kjørte vi på E6en også plutselig brå stoppa vi også kjørt pappa litt videre også lagde det en høy sann lyd fordi jule hadde punktert😱 og vi sto å venta på E6 i sann 4 timer også ble vi henta av en sann laste bil dere ble henta av også kjørte den i sann 2 min også var vi fremme på verksted🤦🏼‍♀️ Så vi kunne enkelig kjøre sakte til verksted enn å vente i 4 timer😂🤦🏼‍♀️ Men vi visste ikke hvor verkstedet var da🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg