Vi dro til ørkenen i Egypt

Hey babes, hvordan går det? Her i Egypt går det veldig fint. Nå har vi vært her i et par dager allerede og tiden går så sinnsykt fort! I går var vi på en ørken tur her i Egypt, noe som var veldig spennende. Vi kjørte rundt med ATV og fikk sett ganske mye. Vi var nødt til ha skjerf rundt hodet slik at vi ikke pustet inn sand og støv!

Vi stoppet også innom noen «landsbyer» i ørkenen der folk faktisk bodde og det var ganske spesielt. Ørkenen vi var i het Sinai ørkenen, en ørken som er ganske historisk og det syntes jeg er veldig spennende!

Vi var i ørkenen helt til solen gikk ned og fikk sett på stjernene med en stjernekikkert og ikke minst månen. Det var rått!

 

Disse bildene av månen tok jeg faktisk selv med telefonen min i kikkerten. Altså, hvor kult?

Hele denne dagen ble også filmet så video kommer så klart ut på YT kanalen min. Bare å glede seg. Dette er en tur jeg sent kommer til å glemme!

9 kommentarer
    1. Før dere drar burde dere dra innom SoHo Square og Naama Bay, veldig fine og kule plasser begge to, bare en taxitur unna! I Naama Bay er det Little Buddha Bar som er internasjonalt der de selger dødsgod sushi, og andre kjente resturanter er der også! Kos dere💕

    2. Jeg var i Egypt for 3år siden og vi dro på sånne ATV ut i ørkenen og kom til et sted hvor vi spiste og så på sånn show og det så helt utvsom det der du er på😻 kanskje du er på samme som meh❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg