Verdens søteste & Reise

Heihei og god tirsdag alle mine fine. Jeg håper alle har en strålende dag så langt og at det fortsetter slik. Jeg glemte helt å fortelle dere noe veldig spennende som jeg gjorde i går – eller, det var vell egentlig mer koselig!

Jeg får seriøst meldinger og e-poster hver dag om folk som har lyst til å jobbe med meg i jobb uken på skolen, og det er så koselig. Tenk at folk har lyst til å lære hvordan jeg jobber! Uansett, for noen uker tilbake fikk jeg en skikkelig fin Mail av noen jenter som ville gjøre akkurat dette. Det er ikke ofte jeg svarer på slike mailer – både fordi di ikke ser seriøse ut, men også fordi det blir vanskelig for meg å ha ungdommer med meg på dagen min.

Disse jentene svarte jeg, men ble til slutt enig om at jeg dessverre ikke kunne ha dem. Da ble vi heller enige om å møtes til lunsj for å prate litt og ta bilder såklart. Og det var så koselig!

Jeg syntes det er så koselig å møte dere som følger meg. Mer koselig enn dere helt sikkert tror, haha!

❤️❤️

Nå er jeg på vei ned til byen for å møte en venninne, vi skal bare ta en lunsj mens vi planlegger en reise. Shit så reise syk jeg er nå. Jeg føler det er år og dager siden jeg har vært utenlands, og det er det ikke langt ifra heller. Reisen vi skal planlegge er til et sted jeg elsker og har vært før. Håper virkelig det blir noe av, veldig snart! Klarer du å gjette hvor?

7 kommentarer
    1. Hei, Isabelle jeg er din aller aller aller aller aller største fan!!! Men kan du plis hjelpe meg?? Jeg har en sykdomm og folk mobner meg for det!!… 😭 Samme det du vet jo ikke hvem jeg er engang😭😭😭Men jeg vet jo hvem du er!!! 😭 Sykdommen min synes ikke men jeg har en kjempeliten syk greie i magen 😭😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg