Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvorfor gråt du i sted?
Noen ganger så har man bare lyst til å gråte litt haha.. Altså det går helt fint med meg, fikk bare en litt trist nyhet. Det er ikke noe jeg har lyst til å prate om, hvert fall ikke enda her på bloggen! Tusen takk for alle fine meldinger jeg har fått, dere er virkelig gull verdt.

Er det sant at du har fått kjæreste?
Dessverre, det er ikke sant.

Hva syntes du helt ærlig om sangen til Mads Hansen og dem?
Altså, den er jo ikke kjempe dårlig. Det går liksom ikke an å sammenligne våres låter fordi våres sang er laget for barn, det er ikke hans. Jeg syntes vår er mye mer fengende, mens teksten dems er kul – bare ikke like koselig haha..

Hva syntes du om at Martine skal være med på bloggerne?
Det er kult det. Jeg gleder meg til å se på!

Hvor lenge varer veddemålet med Mads Hansen?
Til julaften. Så vi har god til folkens! Spill av sangen vår hver dag frem til jul. ”Nå er det jul” på Spotify.

Tror du at dere kommer til å tape veddemålet mot Mads Hansen? Gjør du straffen da?
Nei, det er vanskelig å si. Alt kan skje, men nå ser det ut som vi taper haha.. Så klart gjør jeg det!

Skal du ha 50k spesial på YouTube?
Jeg vet ikke, jeg tror ikke det. Jeg vil liksom at alle mine videoer skal være spesielle haha!

Kommer det noen gang flere videoer på Isabelle og Martine kanalen?
Kanskje vi skal lage en siste video der? Haha, jeg har jo startet for meg selv og syntes det er det beste. Så kanalen kommer nok ikke til å fortsette.

Skal dere opptre sangen deres noen steder?
Vi har veldig lyst til det, så vi får se.

Har du noen tips til hvordan man kan spare masse penger?
Ikke ha alle pengene dine på brukskontoen! Overfør penger til en sparekonto og ikke bruk penger på tull. Vær litt streng mot deg selv, man trenger jo egentlig veldig lite i hverdagen 😉

Hva syntes du om folk som skader seg selv?
Ikke bra, ikke gjør det..

Kan du ha oftere meetups i hele Norge?
Jeg kan prøve, men det er ikke jeg som bestemmer hvor eller når jeg skal ha meetups. Jeg elsker å møte dere og har veldig lyst til å ha flere meetups!

Når imorgen kommer musikkvideoen til sangen deres?
Det aner jeg faktisk ikke, men skal dele det på mine kanaler og her på bloggen med en gang!! Æææ, gled dere.

Hvordan vet man om en gutt liker deg?
Aner ikke haha, jeg trenger like mange tips der som det du gjør. Men om gutten gir deg mye oppmerksomhet, snakker mye til deg, blir flau eller sjenert rundt deg,  eller ser mye på deg er jo det tegn på at han kanskje liker deg.

Synger du så fint på ekte eller er det fake?
Det er jeg som synger på ekte, men det er jo så klart brukt litt autotune. Men det er ikke sånn at jeg er helt tonedøv haha!

Har du noen gang vært forelsket i en gutt som har kjæreste?
Nei.

Har du fått svar fra Ex on the beach? Siden du meldte deg på?
Haha, nei jeg har ikke hørt noen ting. Det kommer ikke akkurat som noe sjokk, jeg skrev jo bare tull!

Hva er det beste du har gjort hittil i år?
Oj det aner jeg ikke.. Har skjedd veldig mye bra, men også mye dritt i år.

Hvor ofte pleier du å onanere?
Nesten aldri faktisk.

Kan du ha storytime om da du ble voldtatt?
Ikke enda tror jeg. Er liksom ikke så mye å fortelle heller føler jeg. Sa mye om det i videoen, den kan du se HER.

Hvordan fikk du Murdrocks, Herman Dahl, Agnete og Stina Talling med på sangen?
Splay spurte bare.

Hva heter moren og faren din?
Beate og Morten.

Hvilken farge har du på øynene?
Grøn/brun/blå. En liten blanding av alt egentlig.

Dater du gutter om dagen?
Nei, det er det dårlig med.

Når begynte du ordentlig med BH?
På ungdomsskolen begynte jeg ordentlig å bruke det. Selvom jeg ikke trengte det!

Liker du best rød eller brun julebrus?
Bruuun!! Den fra Hamar i glass er best.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

12 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i Adibreak buksene fra Adidas? <3 Og hvor høy er du med tanke på lengden i beina? Har så lyst på en sånn buksen selv, og vurderer sterkt å bestille før jul <3

    2. Jaaa! Plis lag en siste video på «Isabelle og Martine» Føler dere aldri fikk sagt ordentlig «Hadet»😫

    3. Jg synes at Mads hansen og dem var en kul sang, men de hermet veldig etter Sommerkroppen da! Og dere hermet jo ikke etter noen!Jg bryr mg ikke om herming!Men deres var kulere og mer sånn julete!Elsker sangen deres💘😍💘😭Beste julsangen 2018!!😭💘R DIN STØRSTE FAN!!😭💘💘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg